Kaksi on liikaa, yksi olisi tyylikkäämpi. Kaksi tekee halvan fiiliksen. Ja halpahan se mekko varmaan olikin, mutta eipä kai sitä tarvitse alleviivata.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ku mää halusin kaksi. =)Alkuperäinen kirjoittaja hieno mut:Yksi kukkakoriste riittää.
Joo oikeestaan tää on tämmönen halpiskopio jotain pvusta, minkä mä näin ku tuli telkusta ne eurotanssit tai mitkä ny olikaan. tai no se oli tietty hienompi. Mut se oli musta ja siinä oli tommosia punasia kukkia.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ei muuta kun Flamencoa tanssimaan
Ajattelin että parvekkeen kaide vois suojata enimmät lihat, välillä vaan miehen pylly vilahtelis. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En kyllä oo. Ei meillä mies oikein tosta yleisöstä tykkää.
Mulla on halpa maku. =)Alkuperäinen kirjoittaja hieno mut:Kaksi on liikaa, yksi olisi tyylikkäämpi. Kaksi tekee halvan fiiliksen. Ja halpahan se mekko varmaan olikin, mutta eipä kai sitä tarvitse alleviivata.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ku mää halusin kaksi. =)Alkuperäinen kirjoittaja hieno mut:Yksi kukkakoriste riittää.
Toi peti on vähän kapeakin. Mut ennenkaikkea se on aika kova.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ajattelin että parvekkeen kaide vois suojata enimmät lihat, välillä vaan miehen pylly vilahtelis. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En kyllä oo. Ei meillä mies oikein tosta yleisöstä tykkää.
Hyvin sä kyllä osat tehdä... Kelpais mullekin, jos kroppa olis oikeenlainen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joo oikeestaan tää on tämmönen halpiskopio jotain pvusta, minkä mä näin ku tuli telkusta ne eurotanssit tai mitkä ny olikaan. tai no se oli tietty hienompi. Mut se oli musta ja siinä oli tommosia punasia kukkia.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ei muuta kun Flamencoa tanssimaan
Jep.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla on halpa maku. =)Alkuperäinen kirjoittaja hieno mut:Kaksi on liikaa, yksi olisi tyylikkäämpi. Kaksi tekee halvan fiiliksen. Ja halpahan se mekko varmaan olikin, mutta eipä kai sitä tarvitse alleviivata.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ku mää halusin kaksi. =)Alkuperäinen kirjoittaja hieno mut:Yksi kukkakoriste riittää.
Tietysti kangas on halpaa, koska mulla ei ole kauheesti rahaa. Kukatkin jouduin tehdä itse, kun ei ole varaa ostaa tiimarista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No näyttää todellakin oma tekeleeltä ja huonolta semmoselta, kangaskin taitaa olla jotain halpaa retkua?!!
Siitä vaan kokeilemaan, jos kukaan ei hengitä niskaan, niin se on ihan kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:kaunis: ) kunpa osais itekin ommella :headwall:
Hei tommonen hame ei ole kovin vaikea tehdä. Mä oon repinyt kankaan suikaleiksi ja sitten rypyttänyt ja ommellut aina seuraavaan suikaleeseen. kangasta menee kyllä aika paljon, mutta ei ole vaikeaa, kun vaan ompelee suikaletta suikaleeseen.Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Tosi kaunis! Mä haluaisin tuollaisen hameen kuin tuo alaosa, mutta taidot riittää just napin ompelemiseen :xmas: