Mää tein mekon ja siittä on kuva. :-)

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Ei muuta kun Flamencoa tanssimaan :D
Joo oikeestaan tää on tämmönen halpiskopio jotain pvusta, minkä mä näin ku tuli telkusta ne eurotanssit tai mitkä ny olikaan. tai no se oli tietty hienompi. Mut se oli musta ja siinä oli tommosia punasia kukkia.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En kyllä oo. Ei meillä mies oikein tosta yleisöstä tykkää. :D
Ajattelin että parvekkeen kaide vois suojata enimmät lihat, välillä vaan miehen pylly vilahtelis. :xmas:
:LOL: Toi peti on vähän kapeakin. Mut ennenkaikkea se on aika kova.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Ei muuta kun Flamencoa tanssimaan :D
Joo oikeestaan tää on tämmönen halpiskopio jotain pvusta, minkä mä näin ku tuli telkusta ne eurotanssit tai mitkä ny olikaan. tai no se oli tietty hienompi. Mut se oli musta ja siinä oli tommosia punasia kukkia.
Hyvin sä kyllä osat tehdä... Kelpais mullekin, jos kroppa olis oikeenlainen :ashamed:

hieno mut
Alkuperäinen kirjoittaja hieno mut:
Alkuperäinen kirjoittaja hieno mut:
Yksi kukkakoriste riittää.
Ei ku mää halusin kaksi. =)
Kaksi on liikaa, yksi olisi tyylikkäämpi. Kaksi tekee halvan fiiliksen. Ja halpahan se mekko varmaan olikin, mutta eipä kai sitä tarvitse alleviivata.
Mulla on halpa maku. =)
Jep.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No näyttää todellakin oma tekeleeltä ja huonolta semmoselta, kangaskin taitaa olla jotain halpaa retkua?!!
Tietysti kangas on halpaa, koska mulla ei ole kauheesti rahaa. :whistle: Kukatkin jouduin tehdä itse, kun ei ole varaa ostaa tiimarista.

vieras
Rukoilijasirkka oot kyllä tosi kaunis =)

Mutta ihmettelen kuinka uskallatte esiintyä näin julkisesti? Jotenkin ihan hurjaa! (varmaan selvää että olen uusi tällä palstalla ;)) Mietittekö koskaan että joku seuraa teidän juttujanne? Itse kokisin tosi ahdistavana esiintyä kuvan kanssa täällä, muut tietäisivät kuka olen mutta itse en tietäisi muita.. Olisi jonkun vähemmän kivan tutun helppo iskeä kimppuun..

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Tosi kaunis! Mä haluaisin tuollaisen hameen kuin tuo alaosa, mutta taidot riittää just napin ompelemiseen :xmas:
Hei tommonen hame ei ole kovin vaikea tehdä. Mä oon repinyt kankaan suikaleiksi ja sitten rypyttänyt ja ommellut aina seuraavaan suikaleeseen. kangasta menee kyllä aika paljon, mutta ei ole vaikeaa, kun vaan ompelee suikaletta suikaleeseen.

Yhteistyössä