Mää olen ihan rikki, mies haluaa abortin :(

  • Viestiketjun aloittaja Raskaana..
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mietit ensi kerralla ennen kuin hyppäät miehen kanssa sänkyyn, että onko tässä nyt sellainen mies joka kantaa vastuun, jos ehkäisy pettää.

Ja teet kuten itsestäsi tuntuu, se on sun lapsi.
 
M32
[QUOTE="suru";28965719]Miksi se haluaa abortin?[/QUOTE]Koska hän ei halua lasta. Abortti on ihan looginen toive tällaisessa tilanteessa. Sinä teet kuitenkin lopullisen päätöksen. Mieti sitä rauhassa joka kantilta.
 
"jee"
Mikä on miehen perustelu? Siis ymmärrän että hänen mielestä lapsi luku täynä mutta ajatus sen takana? Taloudellinen selviäminen? Teidän jaksaminen? Varmasti joku joka on se oikea syy.

Onko kyse ehkäisyn pettämisestä? Vaiko unohtui vaan?
 
jer
Toisaalta ymmärrän miestäsi. Teillä on jo elätettävänä aika katras ja kyllähän uusi lapsi vaikkuttaa aika moneen - ja on jo olemassa olevilta pois jollette todella hyvä varaisia ole.

Myös jaksaminen on yksi seikka. Mä veikkaan että sulla ja miehellä on jo nyt kädet täynä työtä. Ahkä miehesi ei haluaisi että elämä on jatkuva työleiri vaan että saisitte nyt olemassa olevat kasvatetuksi aikuisiksi ja sitten vähän elämä helpottuisi. Yksi lapsi lisää on äkkiä vähän sama kuin vuosia työleiriin lisää.
 
Raskaana..
Kyllähän minäkin ymmärrän miestäni, eikä meillä nyt loppujen lopuks ole kovin rankkaa noiden lapsien kanssa, osa on jo kouluikäisiä.. Nuorin on alle vuoden.. Ei vaan ole helppoa tehdä aborttia :(
 
"okei"
No menepä Moniqua ite tekeen abortti! Oon kerran joutunu pakosta tekeen ja voin kertoo, että oli elämä helvettiä pitkän aikaa! :'(
Niin no helvettiä toki. Ei vähäteltävää. Mutta toisaalta kyllä 7 lapsen elättäminenkin voi olla helvettiä, ja se ei kovin äkkiä ohi mene. Vuosikausien selvitymistaistelua joka ei vaikuta yksin aikuisiin vaan myös niihin lapsiin. Koko perheeseen.

Onko sinulla työtä? Kannatko itse vastuuta lasten leivänsaamisesta?
 
"okei"
Kyllähän minäkin ymmärrän miestäni, eikä meillä nyt loppujen lopuks ole kovin rankkaa noiden lapsien kanssa, osa on jo kouluikäisiä.. Nuorin on alle vuoden.. Ei vaan ole helppoa tehdä aborttia :(
Oli ratkaisu mikä hyvänsä niin nyt sitten piuhat poikki. Miksi antaa edes moisen vahingon tapahtua jos lapsilukumäärä täynä? Saman tien vaan jommalta kummalta solmut piuhoihin.
 

Yhteistyössä