Joo, sopii hienosti mulle, kun oon lihonu lomalla 5 kilooAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:toivottavasti oli vähintäänkin teinistringit!![]()
Joo, sopii hienosti mulle, kun oon lihonu lomalla 5 kilooAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:toivottavasti oli vähintäänkin teinistringit!![]()
Mä oisin ainakin ottanutAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Et kai suuhun ottanut kanssa? :x
Joo, mä olen se AINUT varoittava esimerkki.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sunko takia ap kaikki luulee yh:ta helpoiks ja juopoiks?
Tietysti, pantiin siinä rannalla kaiken kansan nähden. Eikö täällä vielä oo ollu aloitusta asiasta?
Tietysti, pantiin siinä rannalla kaiken kansan nähden. Eikö täällä vielä oo ollu aloitusta asiasta?
Täällä on kyllä aiemmin ollut kadehdittavan elävää väkeä. Nykyisin suuri osa on katkeroituneita ja elämänhalunsa menettäneitä ikäneitejä.Kivaa sillä oli kuulemma ollu joten ei se haittaa,onneks se olit sinä eikä joku tuntematon.
Sitä se kato tekee ku mä odotan ja välillä päätä särkee ja väsyttää...mut onneks on sunkaltaisia olemassa.
Oikeesti,kiitti.Mä saan tänään mennä rauhassa nukkumaan illalla...![]()
![]()
mainittit tänää aik palstalahnan ja sitä yks musta mamma ei tajunnu ku luuli kalasta puhuttavanTäällä on kyllä aiemmin ollut kadehdittavan elävää väkeä. Nykyisin suuri osa on katkeroituneita ja elämänhalunsa menettäneitä ikäneitejä.
Kyllä -roosaruusa- tajusi. Sen sijaan Anna on näemmä urakalla ryhtynyt poistattamaan viestejäni kuten tuon lahna-viestin.mainittit tänää aik palstalahnan ja sitä yks musta mamma ei tajunnu ku luuli kalasta puhuttavan
sain kyllä eri kuvan tajuamisestaKyllä -roosaruusa- tajusi. Sen sijaan Anna on näemmä urakalla ryhtynyt poistattamaan viestejäni kuten tuon lahna-viestin.