Mä vihaan noita facebook-mammoja...

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
jotka ilmottaa jokaisen neuvolakäynnin, vauvan kääntymisen, paskavaipan ja joka ikisen liikkeen!!

"äitin mussu kierähti tänään ihan itse vatsalleen "

tsiisus mulla on yks kaveri joka oikeasti kertoo ihan kaiken.

on mullakin lapsi, mutta musta toi on niin ärsyttävää.
 
sama täällä
ihan samoja lauseita munkin yks kaveri kirjottelee joka päivä. esim. mitähän sitä sitte tekis!! voi kiesus! tai sit näin: jospa sitä sit menis nukkumaan ton mun ihanan lapseni kanssa..
 
...
no onneks mulla ei oo ite tuollasia kavereita, mutta vaikka oliski niin ei se varmaa ärsyttäs. ihmetyttäs vaa miks se jostai paskavaipoista ilmottelee :D
ite ainakin oon ekoista askeleista ja ensisanoista ilmottanu, mutta en minä joka asiasta :D
 
hanna
Joo,täällä kans ärsyttää kun 5x päivässä kommentoidaan lapsen tekemisiä ja ei raukka edes tajua kun muut kommentoi et ahaa,niin täälläkin et se on ihan yleistä lapsilla. Noh,minä piilotin jo sen kommentit, alko helpottaa :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja oma valinta:
ja sun tarvii olla siellä kyttäämässä toisten tekemisiä, sinne liittyminenhän on täysin vapaaehtoista ja varmasti pystyy poistumaankin sieltä.
kunhan sanon että asia ärsyttää mua :D
mut en mä nyt sen takia itseäni ala poistamaan.

 
okke
Sä voit pistää sen mamman jutut "piiloon" sun etusivulta.. Eipä ärsytä enää. Mulla meni hermot yhen koirahullun kanssa. "Mamin hauveli sitä, tätä ja tota.." YÖK!!!
Pitää muistaa, että sillä sun kaverilla voi olla kaverina sen lapsen kummeja ym sukulaisia, joita ihan oikeasti kiinnostaa ne jutut! Joten piiloon vaan ;)
Minä tykkään kirjotella lasten suusta juttuja sinne.. Kun on oikea satusetä tuo meidän 2,5v. Varmaan sekin ärsyttää jotain, mutta koskaan ei voi kaikkia miellyttää.
Siel on myös varman joku ryhmä vauvajuttuvihaajille.. Liityt siihen, niin ehkä ystäväsikin tajuaa vinkin..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja oma valinta:
ja sun tarvii olla siellä kyttäämässä toisten tekemisiä, sinne liittyminenhän on täysin vapaaehtoista ja varmasti pystyy poistumaankin sieltä.
kunhan sanon että asia ärsyttää mua :D
mut en mä nyt sen takia itseäni ala poistamaan.
Poista sen sun kaverisi kommentit näkymästä itseltäsi, sillähän siitä pääset.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no onneks mulla ei oo ite tuollasia kavereita, mutta vaikka oliski niin ei se varmaa ärsyttäs. ihmetyttäs vaa miks se jostai paskavaipoista ilmottelee :D
ite ainakin oon ekoista askeleista ja ensisanoista ilmottanu, mutta en minä joka asiasta :D
siis joo, kyllä mäki todellaki ymmärrän et jotku ensiaskeleet tai eka sana tai jotain sinneppäin, mut tässä tarkotan nyt ihan kaikkea... joka ikinen liike ku ilmotetaan, ärsyttävää :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja oma valinta:
ja sun tarvii olla siellä kyttäämässä toisten tekemisiä, sinne liittyminenhän on täysin vapaaehtoista ja varmasti pystyy poistumaankin sieltä.
kunhan sanon että asia ärsyttää mua :D
mut en mä nyt sen takia itseäni ala poistamaan.
Poista sen sun kaverisi kommentit näkymästä itseltäsi, sillähän siitä pääset.
teen näin.

mut silti aika typerää.
 
Matilda84
mua ärsyttää ihmiset jotka ei päivitä koskaan mitään,mua ärsyttää ihmiset jotka vaan bilettää ja kehuu sillä Fb,mua ärsyttää ihmiset jotka kertoo kaikki suhde ongelmat fb,mua ärsyttää se että ihmiset ylipäätänsä päivittää statuksiansa tai edes kirjautuvat sinne sisälle. :LOL: Tai se on pahin synneistä,pyytävät kaveriksi :saint:
 

Yhteistyössä