Mä vihaan mun naapuria...

asutaan luhtitalon alakerrassa päätyasunnossa...vuokralla...
ja toi seinänaapuri :headwall:
eläkeiässä oleva juoppo, joka polttaa sisällä ja kaikki hajut on meillä sisällä...
kuuntelee humppaa puolille öin niin että kohta osaan sen hitit ulkoa.
ja nyt tuli viimoinen niitti..
tai no onhan sillä niitä ryyppy kavereita ennenkin juossu tuolla mut menin käyttämään illalla koiraa ulkona niin ukko lauma kännissä ku käki ja alasti pihalla ku saunassa on niin h*elvetin kuuma...

se on parempi mennä se meidän tarjous läpi siitä asunnosta mitä ollaan jättämässä... :kieh:
 
hei siellä! kirjotuksesi tuntui jotenkin tutulta.....me asuttiin kanssa vuokralla kaupungin omistamas luhtitalossa kun toi mun vanhin lapsi oli sellanen vuoden ikäinen.Aika karmiva meno,ylkerran naapurit vinttas riidellessään mm.alas kirjahyllyn parvekkeelta, juopporemmit haahuili pihassa, viimenen niitti oli mulle se kun siinä talojen välissä olevas leikkipaikassa oli semmonen sammunu äijä makaamas viinakassi vieressä..silloin aattelin, et likan kanssa en tänne jää.. onneksi me päästiin muutamaan kivaan pieneen taloyhtiöön,ja sieltä sit tähän nykyseen mökkiin. Että voimia ja jaksamista, toivottavasti saatte sen uuden asunnon:)
 

Yhteistyössä