Mä varma olen tyhmä, kun koko netti jo lukenut läpi, enkä löydä tietoa

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"Mie"
[QUOTE="Mie";24971786]Jos sulla on Turussa tutkittu. Tykslabissa!! Niin automaattisesti siellä katsotaan, ne kaks virustyyppiä, jotka ovat suuren riskin syövän aiheuttajia. Muita hpv tyyppejä ei tutkita!!! Eli sulla ei ole kumpaakaan 16 tai 18 !!! koska jos olisi niin olisit joutunut tarkempaan syyniin!!! Usko mua!!! T. Labratäti!!!!!![/QUOTE]

NIin ja lääkäri lukee koneelta vain sen patologin lausunnon!!! Soita vaikka maanantaina labraan ja kysy sieltä mitä yleensä koepalasta tutkitaan!!! Niin ne kertoo sulle aivan saman jonka kerroin sulle!!! Eli ne kaksi hpv tyyppiä tutkitaan ja muita ei ja jos eli todennäköisesti sun lausunnossa lukee tyyliin papa luokka 2, puhtausluokka 1, kondylooma määrittämätön soluepyteelimuutos. Tai jotenkin tonnepäin!
 
Venakko Milanna
mulla niin että puhtaus aste on 1
vahva solumuutos koepalassa, oli papa 3 nyt jo 2
16 värjäys negatiivinen
vain yks ainoa solumuutos oli, mistä ei ole kasvanut jotain juuria, mikä on kans hyvää asia

en tiedä mitä kokonaisuus oikein tarkoita
 
"Mie"
Siis pyydä vaikka sun lausunto Viron kielellä käännettynä jos et Suomea ymmärrä. Eli selvällä Suomen kielellä lukee! Sulla ei ole niitä kahta tyyppiä eli 16 ja 18! Mutta sulla on joku niistä muusta 20:stä! Ja todennäköisesti sulla on vuoden päästä papa luokka 1! eli ei ole mitään mitä vois tutkita! :) oikeesti cool down!
 
Nooh
Luultavasti kaikki lääkärit valehtelevat sinulle. Solumuutokset ovat jo aikoja sitten muuttuneet niin pahoiksi, etteivät mitkään maailman säteilytykset auta. Luultavasti lääkärit eivät vain tahdo aiheuttaa mitään paniikkia viimeisiksi päiviksesi, mitäpä hyötyä siitä enää olisi. Luultavasti et nukahdettuasi enää herää. Kelpaisiko tällainen vastaus?
 
Venakko Milanna
No ei:D

kyllä mä uskon lääkäreille mitä minulla on

Ihmetelen vaan sen, kun yks lääkäri oti Tyksistä mun paperit ja sanoi 100% varmuudella ettei 16 ja 18 virustyyppiä ole

sitten tyksin lääkäri joka oti koepalan minulta sanoi mulle eri asia, ettei se ole tutkittu ja kukaan ei tiedä mikä virustyyppi minulla on

sen takia ihmetelen ja stressaan

Kiitos teille tuesta!
 
voi elämä..
Niin,, onhan tuo jälkimmäinen lääkärikin oikeassa, ei ole tutkittu mikä virustyyppi sulla on. On tutkittu vain, mikä se EI ole (16,18).
Sä teet itse itsellesi ne ongelmat, et edes halua uskoa mitään mitä sulle kerrotaan. Yritä ajatella asiaasi ulkoupolisen silmin, listaa faktat ja ajattele järjellä.
 
Venakko Milanna
no kun toinen lääkäri sanoi ettei ole tutkittu edes 16 eikä 18, se lääkäri joka oti koepalan ja toinen lääkäri teki koepalan perusteella päätös ettei ole 16 eikä 18
 
"vieras"
mutta mitä tarkoita p16 värjäys nega? Kun sen perusteella lääkäri teki päätös ettei ole pahin virus, eli ei ole 16 eikä 18. Onko se oikeasti näin? Tarkoitako tämä p16 värjäys just siitä vai ei?
Kiiitos
Sinun ei tarvitse tietää noista laboratoriokoetulosten teknisistä yksityiskohdista. Lääkäri kertoo sinulle jos sinulla on paha tauti.
 
"venakko milanna"
[QUOTE="vieras";24978108]Sinun ei tarvitse tietää noista laboratoriokoetulosten teknisistä yksityiskohdista. Lääkäri kertoo sinulle jos sinulla on paha tauti.[/QUOTE]

no mutta kun jokainen lääkäri kertoi mulle eri tavalla mitä mulla on...öh en kestää
 
"vieras"
[QUOTE="venakko milanna";24978147]no mutta kun jokainen lääkäri kertoi mulle eri tavalla mitä mulla on...öh en kestää[/QUOTE]

Sulla ei ole mitään. Vain tavallisia viruksia joita on kaikilla.
 

Yhteistyössä