Mä vähän luulen että meidän ekaluokkalaista kiusataan koulussa, juttelee usein

  • Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti
surullinen
että pipo on heitetty puuhun tms :(

tai kun kertoi opelle että äiti on leikannut hänen hiukset niin sitten se lapsen sanojen mukaan "levisi" ja kaikki huusivat X:llä on hassut hiukset tms

Tulee niin paha mieli kun minua on kiusattu koulussa ja tiedän mitä se on, en haluaisi lapselleni samaa. Aina sanon kun kertoo noita juttuja että kerroithan opettajalle, mutta ikinä se opettaja ei kuulemma sano asiaan yhtään mitään. Onko tuo ihan normaalia ekaluokkalaisten välillä, vai vaikuttaako siltä että lasta aletaan kiusaamaan/kiusataan jo?
 
ap
No miksi veisin parturiin kun osaan itsekkin leikata? Lapsella oli hiukset olleet jo leikattuna toista viikkoa ja "haukkuminen" alkoi vasta kun oli sanonut jollekkin opettajalle että äiti on leikannut
Mä sanoin lapselleni että ovat vain kateellisia kun heidän vanhempansa eivät osaa leikata
 
Opé
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi leikkaat 7-vuotiaan hiukset itse? Mikset vie parturiin, tuntuu tosi hullulta. Ei se lysti maksa kuin 10-20 euroa.
No täähän oli se oleellisin pointti... Joku asiakaspulasta kärsivä parturi-kampaaja siellä kirjoittelee...

Mutta minäkin kyllä soittisin opettajalle. Ihan vaan, että osaa katsoa tilannetta sillä silmällä. Eihän tuossa välttämättä mitään ole, ikävä "paljastaa", mutta huutelua ja pipon heittelyä kokee varmaan 80% ekaluokkalaisista. Mutta hyvä puuttua heti, jos ja kun se lasta vaivaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No miksi veisin parturiin kun osaan itsekkin leikata? Lapsella oli hiukset olleet jo leikattuna toista viikkoa ja "haukkuminen" alkoi vasta kun oli sanonut jollekkin opettajalle että äiti on leikannut
Mä sanoin lapselleni että ovat vain kateellisia kun heidän vanhempansa eivät osaa leikata
Mä olen parturi-kampaaja, et kyllä mä ainaki osaan leikata ja säälittää ne lapset, joiden hiukset on kotona rouhittu koloille. Olenki usein niiden lasten vanhemmille luvannu leikata ilmaseks lasten päät.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi leikkaat 7-vuotiaan hiukset itse? Mikset vie parturiin, tuntuu tosi hullulta. Ei se lysti maksa kuin 10-20 euroa.
Miksi ihmeessä viedä parturiin jos osaa itsekin leikata? :eek:
Ei ne parturit oikeesti koulua kolme vuotta turhaan käy.
Eli koska jotkut kouluttautuu partureiks on muiden pakko viedä lapsensa heille kynittäviks vaikka osaisivat itsekin leikata?mä leikkaan jopa oman mieheni hiukset,että miettikääs miten suuri menetys se on kaikille tämän seudun partureille!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No miksi veisin parturiin kun osaan itsekkin leikata? Lapsella oli hiukset olleet jo leikattuna toista viikkoa ja "haukkuminen" alkoi vasta kun oli sanonut jollekkin opettajalle että äiti on leikannut
Mä sanoin lapselleni että ovat vain kateellisia kun heidän vanhempansa eivät osaa leikata
Siis toki kiusaaminen on väärin, mutta mutta...joskus näkee lapsia joille on koneella leikattu siili. Siis ihan liian lyhyt ja siitähän taas saa aiheen kiusata, että pojalla mm. täitä. Siinä tulee mieleen, et miks vanhemmat huolehtii vaatteet ja puhtauden, mahdollisesti kaikenmaailman varusteet, muttei sit hiuksia?
 
Jas
hmmm...olen myös kampaaja,ja aivan yhtä hyvin minun lapseni voisi joutua kiusatuksi sanomalla koulussa että "äiti leikkaa hiukseni".Asiassa ei ehkä ole nyt "pointtina"se osaako leikata,vaan se "kuka"leikkaa.Ehkä ei nyt kannata kuitenkaan "kiusaajien mieliksi parturiin viedä".Opettajaan yhteys!!ja myös ne toiset vanhemmat paikalle?
 
Naurut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No miksi veisin parturiin kun osaan itsekkin leikata? Lapsella oli hiukset olleet jo leikattuna toista viikkoa ja "haukkuminen" alkoi vasta kun oli sanonut jollekkin opettajalle että äiti on leikannut
Mä sanoin lapselleni että ovat vain kateellisia kun heidän vanhempansa eivät osaa leikata
Siis toki kiusaaminen on väärin, mutta mutta...joskus näkee lapsia joille on koneella leikattu siili. Siis ihan liian lyhyt ja siitähän taas saa aiheen kiusata, että pojalla mm. täitä. Siinä tulee mieleen, et miks vanhemmat huolehtii vaatteet ja puhtauden, mahdollisesti kaikenmaailman varusteet, muttei sit hiuksia?
Öööh, sorry mutta elätkö jotain -40-lukua? Siis kelle tulee ekaksi mieleen kun näkee pojalla siilin, että tuolla on varmasti täitä?
 
Säästö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No miksi veisin parturiin kun osaan itsekkin leikata? Lapsella oli hiukset olleet jo leikattuna toista viikkoa ja "haukkuminen" alkoi vasta kun oli sanonut jollekkin opettajalle että äiti on leikannut
Mä sanoin lapselleni että ovat vain kateellisia kun heidän vanhempansa eivät osaa leikata
Mä olen parturi-kampaaja, et kyllä mä ainaki osaan leikata ja säälittää ne lapset, joiden hiukset on kotona rouhittu koloille. Olenki usein niiden lasten vanhemmille luvannu leikata ilmaseks lasten päät.
Hei!
Minulla olisi 6 lasta joilta pitäisi leikata hiukset ja koska nyt en voi enään heidän hiuksiaan leikata niin tuonpa ne luoksesi ilmaiseen hiusten leikkuuseen!
Laita osoite ja aika jolloin voimme tulla!

 
:/ Tuskinpa tässä nyt kyse mistään hiusten leikkuusta on. Meillä myös lapsi on nyt ekalla ja aika tuntosarvet herkkänä olen niiden juttujen suhteen mitä lapsi koulusta kertoo. Tuonkin ikäiset osaavat olla hyvinkin ilkeitä.... :|
Toivottavasti ap:n lasta ei kiusata. :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi leikkaat 7-vuotiaan hiukset itse? Mikset vie parturiin, tuntuu tosi hullulta. Ei se lysti maksa kuin 10-20 euroa.
Miksi ihmeessä viedä parturiin jos osaa itsekin leikata? :eek:
Ei ne parturit oikeesti koulua kolme vuotta turhaan käy.
Eli koska jotkut kouluttautuu partureiks on muiden pakko viedä lapsensa heille kynittäviks vaikka osaisivat itsekin leikata?mä leikkaan jopa oman mieheni hiukset,että miettikääs miten suuri menetys se on kaikille tämän seudun partureille!
Pointti on se, että kaikki jotka luulevat osaavansa leikata, ei VÄLTTÄMÄTTÄ osaa! Mulle henk.koht ihan sama kuka leikkaa, mut jos tyyli on sellanen, et sieltä täältä korvan päältä katkotaan, niin ei se oo ihan sama.
 

Yhteistyössä