Mä tuunasin esikoisen huoneen synttärilahjaksi. Mitäs tykkäätte?

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
[QUOTE="vieras";26089345]Näyttää oikein mukavalta nuoren miehen huoneelta.[/QUOTE]

Poika on halunnut jo pitkään mustavalkoista huonetta ja nyt sitten ryhdyin hommiin :). Hän täytti (tai siis täyttää parin tunnin päästä) 11 ja voisin kuvitella että tuo huone tuollaisena kelpaa vielä pitkään :)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja äiti28v;26089354:
vau, tosi hieno ja viihtyisän näköinen!!
Kiitos :). Mun piti alunperin maalata nuo seinäraidat mustiksi, mutta eilen maalikaupassa päätin että mennään sittenkin harmaalla. Ja hyvä niin, luulen että musta olis voinut olla liian tumma.

"nuuh"
On kyllä tosi kiva. Mulla sama operaatio menossa mutta saanut vasta verhot ja tv/pelitason ostettua. Täällä halutaan kans mustavalkoista:) kunhan joku hakis vaan tuon mäntyisen puoliparven pois niin sais uuden sängyn haettua ;)

Turkilmas
[QUOTE="nuuh";26089489]On kyllä tosi kiva. Mulla sama operaatio menossa mutta saanut vasta verhot ja tv/pelitason ostettua. Täällä halutaan kans mustavalkoista:) kunhan joku hakis vaan tuon mäntyisen puoliparven pois niin sais uuden sängyn haettua ;)[/QUOTE]

Maalaa se :)

"nuuh"
Maalaisin muuten mutta se on väärän kokoinen. Se alatila on niin matala ettei siellä voi oikein säilyttää mitään muuta kuin pölyä. Tuumailin jo jalkojen sahausta mutta ois varmaan aika tökerö tulos :D

Turkilmas
[QUOTE="nuuh";26089595]Maalaisin muuten mutta se on väärän kokoinen. Se alatila on niin matala ettei siellä voi oikein säilyttää mitään muuta kuin pölyä. Tuumailin jo jalkojen sahausta mutta ois varmaan aika tökerö tulos :D[/QUOTE]

No harmi. Ne on vaan yleensä tosi hyviä ja kestäviä, siis nuo mäntyiset kalusteet. No, sitten ei auta kuin odottaa. Tai sahata ne jalat. Jos epäonnistuu, niin polttaa sänky takassa :D :D

Näyttää tosi kivalta ja asukilleen sopivalta. Tykkään värimaailmasta tosi paljon.

Muoks. Itse laittaisin ilmoitustaulua (?) vähän keskemmälle ja vähän alemmas. Jos mahdollista.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="nuuh";26089489]On kyllä tosi kiva. Mulla sama operaatio menossa mutta saanut vasta verhot ja tv/pelitason ostettua. Täällä halutaan kans mustavalkoista:) kunhan joku hakis vaan tuon mäntyisen puoliparven pois niin sais uuden sängyn haettua ;)[/QUOTE]

Siis tuon valkoisen? Onko se mäntyä? Meille justiin tarvittais joku tuollanen parvi tytön huoneeseen tilaa säästämään. Aika harvassa on sellaset, missä on työskentelytaso alla. Missäs päin te asuittekaan?

Turkilmas
Näyttää tosi kivalta ja asukilleen sopivalta. Tykkään värimaailmasta tosi paljon.

Muoks. Itse laittaisin ilmoitustaulua (?) vähän keskemmälle ja vähän alemmas. Jos mahdollista.
Kiitti :). Ilmoitustaulu/muistotaulu, mikä lie, on sen takia noin sivussa kun ovi aukeaa sisäänpäin ja on lähes aina auki. Paitsi nyt kuvissa :). Alemmas se olis pitänyt ehkä laittaakin. Enää en voi, sillä siippa ei innostu sitten laisinkaan jos teen lisää reikiä seiniin :D.

Yhteistyössä