• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

MÄ TUUN HULLUKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|O |O |O Hirveä uhmaikä esikoisella hän lyö meitä kaikkia,kotona kaikki on jo rikki melkein :kieh: sitten yhtäkkiä naura tai sitten itke ja huuta,kiusa toka lasta,heh vast nyt baby björ lautanen lensi mun päin ja se on rikki |O jos kaikki tä joku olisi nähnyt |O
 
IhanaValo
Savanna :hug:
Meillä on kans neiti 3v. hirvee uhma päällä ja kaiken tekee mitä ei sais. Koko päivän melkein juoksee ja huutaa, onneks välillä rauhottuukin aina hetkeks. Vaan kyllä se on söpö nukkuessaan :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Savanna :hug:
Meillä on kans neiti 3v. hirvee uhma päällä ja kaiken tekee mitä ei sais. Koko päivän melkein juoksee ja huutaa, onneks välillä rauhottuukin aina hetkeks. Vaan kyllä se on söpö nukkuessaan :heart:
juuh,söpö vain kun nukku :/ tai saa jotain makea mutta mun tyttö ylensä on kävelevä pommi :x
 
VIERAILIJA
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Savanna :hug:
Meillä on kans neiti 3v. hirvee uhma päällä ja kaiken tekee mitä ei sais. Koko päivän melkein juoksee ja huutaa, onneks välillä rauhottuukin aina hetkeks. Vaan kyllä se on söpö nukkuessaan :heart:
juuh,söpö vain kun nukku :/ tai saa jotain makea mutta mun tyttö ylensä on kävelevä pommi :x
Ja taitaa uhman lisänä olla vielä tempperamenttinen luonne :)
 
Bannitar
Meilläkin on tuolle kolmivuotiaalle tullut hirveä uhmis. Ennen niin rauhallinen neiti on välillä kuin eläin. En ikinä olis uskonut, mikä ääni neitistä lähtee ja vielä päivästä toiseen, väsymättä. Lisäksi kiusaa mielellään sekä vanhempaa että pienempää; kaataa, vetää tukasta, sotkee ruoalla pöydässä jne. Ja ruoka ei maistu hänelle melkein ollenkaan plus sitten todella mehevät anaalivaiheeseen kuuluvat kakkajutut vielä päälle. Välillä meinaa mennä pokka!!

Mutta pitää ajatella niin, että tytöllä on noita resursseja sitten elämässään, kun on noin luja tahto ja hyvä mielikuvitus...
 
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAILIJA:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Savanna :hug:
Meillä on kans neiti 3v. hirvee uhma päällä ja kaiken tekee mitä ei sais. Koko päivän melkein juoksee ja huutaa, onneks välillä rauhottuukin aina hetkeks. Vaan kyllä se on söpö nukkuessaan :heart:
juuh,söpö vain kun nukku :/ tai saa jotain makea mutta mun tyttö ylensä on kävelevä pommi :x
Ja taitaa uhman lisänä olla vielä tempperamenttinen luonne :)
niin varma,jos hän ei ole vielä päiväkodissa sitten hän voi huuta ja heitä tavaroita vaikka aamun asti |O ja toinen lapsi meillä on maailman kiltti,miten niin erilaiset he voivat olla
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Meilläkin on tuolle kolmivuotiaalle tullut hirveä uhmis. Ennen niin rauhallinen neiti on välillä kuin eläin. En ikinä olis uskonut, mikä ääni neitistä lähtee ja vielä päivästä toiseen, väsymättä. Lisäksi kiusaa mielellään sekä vanhempaa että pienempää; kaataa, vetää tukasta, sotkee ruoalla pöydässä jne. Ja ruoka ei maistu hänelle melkein ollenkaan plus sitten todella mehevät anaalivaiheeseen kuuluvat kakkajutut vielä päälle. Välillä meinaa mennä pokka!!

Mutta pitää ajatella niin, että tytöllä on noita resursseja sitten elämässään, kun on noin luja tahto ja hyvä mielikuvitus...[/quote] toi on muuten totta :D
 
joo meillä kanssa aletaan kohta luovuttaa et antakaa niitä rauhottavii tännekkin:D
neiti kohta 3 v juoksee ympäri kämppää vaikka on iltapalat syöty,pesulla käyty ja nukkumaan peitelty noin kymmenen kertaa..
Ja muutenkin meillä ollu koko pvä tänää sellasta hullun myllyy et voi elämä!!
Neiti opettelee potalle ja en tiiä mistä nyt sitten mulle mieltää osottaa ku joka kerta tänää kun on ollu pissahätä,on kussut housuun...
mä lähen nyt tainnuttaa sen iltalauluilla ja saduilla ja avaan sit viinipullon ja otan lasillisen!
onnea muille nukutus puuhiin:)
 
istutin just meijän 3v tä olkkarin kovalla tuolilla hetken, ei kuulemma uni tullu, nopeasti ymmärsi et jos jatkaa huutamista ja hillumista sängyssä (herätti pienemmän eka) sinne ei oo mitään asiaa takas. kovasti alkoi heti väsyttää ja nätisti tuo sitten kipitti sänkyyn kun annoin luvan.
miksi mieheni ei joudu kokemaan tälläista? :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pehmis:
mun 3-vee menee nukkuu joka päivä kasilta..ja on aika riiviö tapaus ja silti saan koisii..
ole onnellinen :D meillä ei ikinä sellaista ollut ja vaikka hän käy päiväkodissa hän menee nukkumaan klo 10-12 ja kaikki kokeilimme jo,mitään ei onnistu hän voi huuta vaikka koko päivä putken,en tiedä mitä naapurit ajattelevat,hänellä on hirveän kova ääni(yhdestä tulee niin paljon ääntä kuin koko päiväkodista) :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
:hug:

Minkä ikänen teijän esikko on? laita se pisulle,pesulle ja nukkumaan :D Huomenna uus päivä taas.
3v

Nukkumaan :LOL: :LOL: :LOL: se ei onnistu vaikka mä laitan häntä kylmä suihkuun
Laitat lapsen kylmään suihkuun? Oliko joku sanonta tapa?
Kun hän oli kiusanut pientä vauva liika mä olin laitanut häntä parvekkelle talvella,eikä hänellä ollut paljon vaateita,mutta se ei autanut vaikka noin 3-4 kerta tein sen,mä tiedän että se oli aika ilkeä mutta mä en voinut enää mitään kun hän ei ymmärrä ettei saa lyödä ja kiusa pientä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
:hug:

Minkä ikänen teijän esikko on? laita se pisulle,pesulle ja nukkumaan :D Huomenna uus päivä taas.
3v

Nukkumaan :LOL: :LOL: :LOL: se ei onnistu vaikka mä laitan häntä kylmä suihkuun
Laitat lapsen kylmään suihkuun? Oliko joku sanonta tapa?
Kun hän oli kiusanut pientä vauva liika mä olin laitanut häntä parvekkelle talvella,eikä hänellä ollut paljon vaateita,mutta se ei autanut vaikka noin 3-4 kerta tein sen,mä tiedän että se oli aika ilkeä mutta mä en voinut enää mitään kun hän ei ymmärrä ettei saa lyödä ja kiusa pientä :ashamed:
:eek:

Jos sulta loppuu keinot, niin hae apua jostai, kysy joltai mitä vaa. Tuollanen voi kuiteskin jo vahingoittaa lasta voi olla aika järkyttävää lapselle ja paleltuuhan tuo. No en tunne sua enkä tiedä asioistas, mutta tulee vaan mieleen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
:hug:

Minkä ikänen teijän esikko on? laita se pisulle,pesulle ja nukkumaan :D Huomenna uus päivä taas.
3v

Nukkumaan :LOL: :LOL: :LOL: se ei onnistu vaikka mä laitan häntä kylmä suihkuun
Laitat lapsen kylmään suihkuun? Oliko joku sanonta tapa?
Kun hän oli kiusanut pientä vauva liika mä olin laitanut häntä parvekkelle talvella,eikä hänellä ollut paljon vaateita,mutta se ei autanut vaikka noin 3-4 kerta tein sen,mä tiedän että se oli aika ilkeä mutta mä en voinut enää mitään kun hän ei ymmärrä ettei saa lyödä ja kiusa pientä :ashamed:
:eek:

Jos sulta loppuu keinot, niin hae apua jostai, kysy joltai mitä vaa. Tuollanen voi kuiteskin jo vahingoittaa lasta voi olla aika järkyttävää lapselle ja paleltuuhan tuo. No en tunne sua enkä tiedä asioistas, mutta tulee vaan mieleen...
Se oli talvella :kieh: ja mä soitin jo neuvolaan silloin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
:hug:

Minkä ikänen teijän esikko on? laita se pisulle,pesulle ja nukkumaan :D Huomenna uus päivä taas.
3v

Nukkumaan :LOL: :LOL: :LOL: se ei onnistu vaikka mä laitan häntä kylmä suihkuun
Laitat lapsen kylmään suihkuun? Oliko joku sanonta tapa?
Kun hän oli kiusanut pientä vauva liika mä olin laitanut häntä parvekkelle talvella,eikä hänellä ollut paljon vaateita,mutta se ei autanut vaikka noin 3-4 kerta tein sen,mä tiedän että se oli aika ilkeä mutta mä en voinut enää mitään kun hän ei ymmärrä ettei saa lyödä ja kiusa pientä :ashamed:
:eek:

Jos sulta loppuu keinot, niin hae apua jostai, kysy joltai mitä vaa. Tuollanen voi kuiteskin jo vahingoittaa lasta voi olla aika järkyttävää lapselle ja paleltuuhan tuo. No en tunne sua enkä tiedä asioistas, mutta tulee vaan mieleen...
Se oli talvella :kieh: ja mä soitin jo neuvolaan silloin
Mitä sanoivat neuvolasta?
 

Yhteistyössä