Mä tein sen! Tästä tuli hyvä päivä ja voi vielä parantua!

Kiitos kaunis kaikille kannustuksesta.

Ja mä selvisin siitä, eikä mua kielletty tulemasta huomenna töihin, joten kaipa se niittenkin mielestä ihan kohtuullisesti meni. Kamalasti opittavaa, mutta ehkä ne asiat oikeasti joskus jää mulle päähän. Mutta työkaverit oli tosi mukavia ja kannustavia ja mä meen huomenna ihan hyvillä mielin uudestaan.
 
Mari
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Kiitos kaunis kaikille kannustuksesta.

Ja mä selvisin siitä, eikä mua kielletty tulemasta huomenna töihin, joten kaipa se niittenkin mielestä ihan kohtuullisesti meni. Kamalasti opittavaa, mutta ehkä ne asiat oikeasti joskus jää mulle päähän. Mutta työkaverit oli tosi mukavia ja kannustavia ja mä meen huomenna ihan hyvillä mielin uudestaan.
Onko sulla koulutus alalle ja millaisia töitä siellä siis teet? Millaista palkkaa saat?

Tosi hienosti, että sait työpaikan :) Tekisi itsekin mieli huomenna soitella pariin paikkaan ja samalla tavalla yrittää päästä töihin :) Olisipa mahtavaa jos itsekin pääsisin joskus!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä sä niinku teet siellä? =) onko sulla alan koulutus?
Normaaleja hommia, vanhusten syöttöä, vaippojen vaihtoo yms. yms. Ja ei, mulla ei todellakaan oo minkäänlaista koulutusta tohon hommaan. Mä oon maatalousalalta :LOL:

Siis parin viikon sijaisuushan tuo vaan on, mutta parempi sekin kun ei mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
<hei, ja nyt kun ne siuhun siellä ihastuu niin pujut itellen oppimsopimuspaikan sieltä :saint:
No katotaan ny, ei riehaannuta ennen aikojaan :D

Mutta joo, kai se tosiaan ihan hyvin meni. Vaippoja vaihettu, mummuja ja paappoja syötetty, käytetty tsiljoona kertishanskaa ja oltu ihan hoomoilasena
:LOL:
 

Yhteistyössä