Mä tein päätöksen.

Tänään on ihan paska fiilis ja mikään ei huvita. :ashamed: Päätä särkee ja väsyttää,en siivoa tänään.Aamutakki päällä vielä vaeltelen ja lapset hoidan mutta muuta en. :/ Eihän aina tarvi jaksaa touhuta täysillä? :headwall:
 
Ei aina tarvitse jaksaa. Eikä siitä tarvi potea yhtään huonoa omaatuntoa. Toivottavasti päänsärkysi helpottaa ja mielesi päivän mittaan piristyy! Mehän täällä voidaan sinnuu piristää :D :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
miun pitäs imuroida,mut en jaksa. yöllä tuli nukuttuu vaa 2-3 tuntia ni ei oikein oo vetoa.voi sitä siivota vissii huomennakin.
Parempikin tehdä just niin. Katsos jos siivoat tänään, on seuraava siivouspäivä taas pian edessä. Aina kannattaa vähän lykätä, niin huomaamatta siivouskertoja ei tule niin montaa viikon mittaan :D Ymmärsitköhän mun logiikkaa...? :) :LOL:
 
Ei ole suklaata. :whistle: Mutta mulla on kaks ihanaa tyttöä jotka sano että äiti me voidaan auttaa sua ja paistaa kananmunia.Annos tuotiin nenän eteen,ai kun maittavaa.(suolaa taitanut vähän liikaa tulla)mutta hyvää on. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
miun pitäs imuroida,mut en jaksa. yöllä tuli nukuttuu vaa 2-3 tuntia ni ei oikein oo vetoa.voi sitä siivota vissii huomennakin.
Parempikin tehdä just niin. Katsos jos siivoat tänään, on seuraava siivouspäivä taas pian edessä. Aina kannattaa vähän lykätä, niin huomaamatta siivouskertoja ei tule niin montaa viikon mittaan :D Ymmärsitköhän mun logiikkaa...? :) :LOL:

mie oon sen verran väsys kunnos,et saa sanoo tänää melkein mitä vaan ja mie en tajuu.tätäkin mietin hiton pitkään,kai mie tajusin. :D
 

Yhteistyössä