Mä tein LÖYDÖN!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Lidlin MYSLI!! Siis aivan parasta! Se sininen pakkaus. En ole aiemmin ollut mikään himo syömään koko mysliä kun yleensä ne on pelkkää purua. Mutta tässä on kokonaisia pähkinöitä, kookosta, isoja ja meheviä rusinoita, kuivattua banaania yms. yms. Mieskin "hullaantu" siihen. Sitä tulee nyt popsittua aamulla ja illalla jugurtin kanssa:) Voin suositella!:)
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja njam:
Oletko maistanut Myllärin paratiisimysliä? Se on aivan ihanaa, jos tykkää pähkinöistä ja hedelmistä.
En ole... Muistaakseni. Musta lidlin on myös edullinen kun 750g maksaa 2,90 suunillleen. Paljos Myllärin?
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
voitko katsoa onko siinä hunajaa? olen raskaana ja en saa hunajaa syyä
Ei ole:)
ok, sitähän vois sitten kokeilla. melko monissa mysleissä nimittäin on...
Et sä nyt jumalauta siihen kuole jos syöt hunajaa raskausaikana!! Voi jessus!!
joo, en kuole, mutta haluan suojella sikiötä haitallisilta bakteereilta. ja se voi kuolla. ihan sama kai se on vaikka ite kuoliski, mutta ei viitti sikiötä altistaa vaaralle.
 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
voitko katsoa onko siinä hunajaa? olen raskaana ja en saa hunajaa syyä
Ei ole:)
ok, sitähän vois sitten kokeilla. melko monissa mysleissä nimittäin on...
Et sä nyt jumalauta siihen kuole jos syöt hunajaa raskausaikana!! Voi jessus!!
joo, en kuole, mutta haluan suojella sikiötä haitallisilta bakteereilta. ja se voi kuolla. ihan sama kai se on vaikka ite kuoliski, mutta ei viitti sikiötä altistaa vaaralle.
Hunajasta ei ole raskauden aikana mitään vaaraa, alle 1v ei saa sitä syödä mutta raskaana oleva todellakin saa.
 

Yhteistyössä