mä taidan lopettaa palstailun

vieras nykyään
Itse lopetin palstailun kanssa samasta syystä.. Nykysiin silloin tällöin käyn palstalla kysymässä neuvoa/vinkkiä tms, mutta en ala pitkiä ketjuja lukemaan, enkä onneksi enää riippuvainen palstasta.. mulle tuli niin paljon silloin aikanaan paskaa täällä, etten enää jaksanut sitä ottaa vastaan (enkä osannut sitä ohi korvienkaan päästää..). Elämä ilman palstaa on paljon helpompaa =). Tähän ketjuun nyt sattuneesta syystä oli pakko vastata =)
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Yhdenkään lapsen ei tulisi joutua kokemaan vanhempiensa ristejä. Se ei kasvata lasta paremmaksi tai eheämmäksi.. Vaan tuo turvattomuutta ja halun karata todellisuudesta.
Anna sitten lapsesi kiireesti pois jo laitoksella, ennenkuin teet tuhoa omine risteinesi hänelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sä oot yhtä sairas tuolla ekalla kommentillas mt potilaista ku se 5v aloituksen tekijä
tarkoitin että sellaiset potilaat jolla ei sairaus ole hoidossa :attn:
seli seli, mee pois jo selittelemästä idiootti
oletko elänyt mielisairaan kanssa?jolla ei asiaankuuluvaa hoitoa?minä olen ikävä kyllä ja tiedän monta tapausta tänäkin päivänä jolla lapset pyörii jaloissa ja kärsii
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sä oot yhtä sairas tuolla ekalla kommentillas mt potilaista ku se 5v aloituksen tekijä
tarkoitin että sellaiset potilaat jolla ei sairaus ole hoidossa :attn:
seli seli, mee pois jo selittelemästä idiootti
oletko elänyt mielisairaan kanssa?jolla ei asiaankuuluvaa hoitoa?minä olen ikävä kyllä ja tiedän monta tapausta tänäkin päivänä jolla lapset pyörii jaloissa ja kärsii
ja se oikeuttaa sinut tuomitsemaan muut sairaat ja nousemaan yläpuolelle jeesustelemaan ja jakelemaan yleistäviä neuvoja ja mieliepiteitä?
 
vieras täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Noi arvostelijat ei tiedä yhtään mitään siitä mille tuntuu elää päästään sairaan ihmisen kanssa. *huomaa asenteesta*
siellä yksi maailmana viisain ja paskat saanen nauraa aina sun jutuille, illan viihdettä
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Yhdenkään lapsen ei tulisi joutua kokemaan vanhempiensa ristejä. Se ei kasvata lasta paremmaksi tai eheämmäksi.. Vaan tuo turvattomuutta ja halun karata todellisuudesta.
Tuu sitten hakemaan nuo mun lapset pois, kun niillä varmaan parempi sun luona...
Terveisin äiti, jolla masennus jota kyllä hoidetaan mutta eiköhän peli ole jo menetetty..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Noi arvostelijat ei tiedä yhtään mitään siitä mille tuntuu elää päästään sairaan ihmisen kanssa. *huomaa asenteesta*
totta!!!!mikäs siinä jos lääkitys kohdallaan mutta kun elää sellaisen kanssa joka valvottaa lapsia yöt ja päivät ja puhuu sairaita.heittää lelut pois koska niissä on saatana,lukitsee yöksi huoneeseen eikä päästä vessaan.kertoo kuinka huomenna sisarus kuolee koulumatkalla jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Noi arvostelijat ei tiedä yhtään mitään siitä mille tuntuu elää päästään sairaan ihmisen kanssa. *huomaa asenteesta*
totta!!!!mikäs siinä jos lääkitys kohdallaan mutta kun elää sellaisen kanssa joka valvottaa lapsia yöt ja päivät ja puhuu sairaita.heittää lelut pois koska niissä on saatana,lukitsee yöksi huoneeseen eikä päästä vessaan.kertoo kuinka huomenna sisarus kuolee koulumatkalla jne.
ja sitten sinä yleistät tuon perusteella?
 
Alkuperäinen kirjoittaja selitäs vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Noi arvostelijat ei tiedä yhtään mitään siitä mille tuntuu elää päästään sairaan ihmisen kanssa. *huomaa asenteesta*
totta!!!!mikäs siinä jos lääkitys kohdallaan mutta kun elää sellaisen kanssa joka valvottaa lapsia yöt ja päivät ja puhuu sairaita.heittää lelut pois koska niissä on saatana,lukitsee yöksi huoneeseen eikä päästä vessaan.kertoo kuinka huomenna sisarus kuolee koulumatkalla jne.
ja sitten sinä yleistät tuon perusteella?
yleistän joo....totta kai...näitä eräitä juttuja mitä täällä päivittäin lukee!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Siis toi oli kyllä hieman ikävästi sanottu mielenterveyspotilaista.

(tällä kertaa en kilahda, vaikka höyry nouseekin korvista taas)
laitoin että jos sairaus ei ole hoidossa!!!!!!ja tiedän todella mistä puhun..eihän siinä mitään jos hoitaa sairauttaan...
mutta tunnen niin monta potilasta jolla sairaus ei ole hoidossa ja lapset kärsii..
Njoo_Onhan se noinkin..

Se taas, miksei ole hoidossa, ei välttämättä johdu potilaasta itsestään.

Ei syyllisetetä, jookos, jokainenhan kuitenkin haluaa lapselleen parasta.

 

Yhteistyössä