mä täällä poliisipartiota odottelen..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
mitenhän se oli päätynyt sitten ilman avaimia ja housuja käytävälle :D
No miten nyt yleensä kännikalat päätyy millon mihinkin :xmas: Meidänkin rapussa oli tässä joku aika sit joku äijä nukkumassa, koko rapussa oli aivan järkyttävän hirveä viinan lemu :x Katoin vaan että se hengittää ja jatkoin matkaani.

Alkuperäinen kirjoittaja HAHAHAHA!!:
Jos joku soittaa mun ovikelloa, niin mä kyl avaan oven enkä soita poliisia. :D:D:D
No ehkä mä vähän ylireagoin, mutta siitä ei oo kun pari kuukautta kun mun ex kertoi vihaavansa syntymätöntä, nyt jo syntynyttä, lastaan niin paljon et haluis ajaa mun päälle autolla ja muita yhtä kivoja juttuja. Niin kyllä mua kuumotti että kuka pimpottelee pimeessä rappukäytävässä mun ovea.. ajattelin että vois ees postiluukusta sanoa jtn.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja HAHAHAHA!!:
Jos joku soittaa mun ovikelloa, niin mä kyl avaan oven enkä soita poliisia. :D:D:D
No ehkä mä vähän ylireagoin, mutta siitä ei oo kun pari kuukautta kun mun ex kertoi vihaavansa syntymätöntä, nyt jo syntynyttä, lastaan niin paljon et haluis ajaa mun päälle autolla ja muita yhtä kivoja juttuja. Niin kyllä mua kuumotti että kuka pimpottelee pimeessä rappukäytävässä mun ovea.. ajattelin että vois ees postiluukusta sanoa jtn.
Ei kai se siellä rapussa autolla aja. :D

vieras
ihna oikein oli jos soitit poliisille....tuliko ne?
Mulla kanssa asui kerrostalossa asuessani naapurissa hiukan omituinen tyyppi....käytti varmaan aineita ja siellä ravasi jos jonkinlaista tyyppiä.Erehtyivät usein soittelemaan mun ovikelloa tai keskellä yötä hakattiin ikkunaaan ulkona (asuin siis ekassa kerroksessa). Oli tosi karmivaa, koska asuin silloin yksin. Lisäksi yläkerrassa asui yksiössä juoppopariskunta, jotka myöskin aiheuttivat kaikenlaista harmia.
Soitin usein häiriköistä poliisille ja tulivat aina paikalle.

Yhteistyössä