m
Ap on tyhmä teini ja lisäksi vielä kirjoitustaidoton idiootti, jonka ei missään nimessä olisi pitänyt lisääntyä.
Ei vittu, oonks mä saanu perskyrpäsiä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja m:Ap on tyhmä teini ja lisäksi vielä kirjoitustaidoton idiootti, jonka ei missään nimessä olisi pitänyt lisääntyä.
Olisipa kaikilla lapsilla tämmönen ihana kiroileva äiti. Just tällasten kakarat on niitä tulevia linnanvenkuloita.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei vittu, oonks mä saanu perskyrpäsiä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja m:Ap on tyhmä teini ja lisäksi vielä kirjoitustaidoton idiootti, jonka ei missään nimessä olisi pitänyt lisääntyä.
Ihanaa äiti kiroilee niin lapsesta tulee rikollinen! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja s:Olisipa kaikilla lapsilla tämmönen ihana kiroileva äiti. Just tällasten kakarat on niitä tulevia linnanvenkuloita.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei vittu, oonks mä saanu perskyrpäsiä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja m:Ap on tyhmä teini ja lisäksi vielä kirjoitustaidoton idiootti, jonka ei missään nimessä olisi pitänyt lisääntyä.
Kyllä siihen vaikuttaa aika paljon perintötekijätkin, jotka ap:n tapauksessa ovat mahdollisimman huonot. Oikeen paistaa kirjoitustyylistäänkin.Alkuperäinen kirjoittaja Bi-Mii:Ihanaa äiti kiroilee niin lapsesta tulee rikollinen! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja s:Olisipa kaikilla lapsilla tämmönen ihana kiroileva äiti. Just tällasten kakarat on niitä tulevia linnanvenkuloita.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei vittu, oonks mä saanu perskyrpäsiä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja m:Ap on tyhmä teini ja lisäksi vielä kirjoitustaidoton idiootti, jonka ei missään nimessä olisi pitänyt lisääntyä.
Ei helvetti mitä porukkaa taasAlkuperäinen kirjoittaja m:Kyllä siihen vaikuttaa aika paljon perintötekijätkin, jotka ap:n tapauksessa ovat mahdollisimman huonot. Oikeen paistaa kirjoitustyylistäänkin.
Hienoa, että ymmärrät tämän itsekin profiilistasi päätellen.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei helvetti mitä porukkaa taasAlkuperäinen kirjoittaja m:Kyllä siihen vaikuttaa aika paljon perintötekijätkin, jotka ap:n tapauksessa ovat mahdollisimman huonot. Oikeen paistaa kirjoitustyylistäänkin.