Mä saan huomenna uuden tukan!! Aivan sairaan hieno!!

Alkuperäinen kirjoittaja sori:
mut karsee.. tollasen tukan leikkuuttaja on yleensä ylipainoinen 30-vuotias mamma joka "repäsee"
Mä olen ylipainoinen pian 30v. äiti joka ei todellakaan koskaan leikkauttaisi ittelleen tuollaisia hiuksia. :whistle: Ei sopisi mulle tuollaiset, mutta joillekin sopii.

Ei kaikkien tarvitte olla sitä tasaisenharmaata massaa... :whistle: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja sori:
mut karsee.. tollasen tukan leikkuuttaja on yleensä ylipainoinen 30-vuotias mamma joka "repäsee"
Mä olen ylipainoinen pian 30v. äiti joka ei todellakaan koskaan leikkauttaisi ittelleen tuollaisia hiuksia. :whistle: Ei sopisi mulle tuollaiset, mutta joillekin sopii.

Ei kaikkien tarvitte olla sitä tasaisenharmaata massaa... :whistle: B)
Miksi aina pitää shokeerata tukalla tai vaatteilla..miks ei voi vaan shokeraata mielipiteillä tai luonteella. Pinnalliseks on menny hätkähdyttämisen keinot :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja sori:
mut karsee.. tollasen tukan leikkuuttaja on yleensä ylipainoinen 30-vuotias mamma joka "repäsee"
Mä olen ylipainoinen pian 30v. äiti joka ei todellakaan koskaan leikkauttaisi ittelleen tuollaisia hiuksia. :whistle: Ei sopisi mulle tuollaiset, mutta joillekin sopii.

Ei kaikkien tarvitte olla sitä tasaisenharmaata massaa... :whistle: B)
Miksi aina pitää shokeerata tukalla tai vaatteilla..miks ei voi vaan shokeraata mielipiteillä tai luonteella. Pinnalliseks on menny hätkähdyttämisen keinot :p
Mulla ei ainakaan hiusten värissä ole kyse mistään shokeeraamisesta vaan siitä, että mä pidän niistä väreistä. Jos ei kelpaa jollekin, niin voi voi. :whistle: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mulla oli toinenki vaihtoehto mut se ei ollu niiiin säväyttävä

http://www.short-hairstyles.com/short/s119.htm
mun yhellä tutulla on tällaset, värit vaan vähän voimakkaammat... ja on oikeesti ihan älyn hieno!! sopii sille ku nenä päähän, vitsit ku iteki näyttäis samalta :D

mä en enää edes käy kampaajalla ku joka saatanan kerta kun menen niin ne leikataan just samallalailla |O vaikka joka kerta sanon että en halua sellasia ja silti aina :headwall: oon sitten aatellu että kampaajat näkee ettei mun päähän sovi mikään muu ja siks leikkaavat niin... annan sitten olla pitkät ja vedän ne kiinni :(
 
maissihiiri
Oothan ottanut huomioon sen, että malli ei välttämättä näytä sun päässä samalta kuin tuossa kuvassa... Kun ihmisten hiuslaadut yms. on erilaiset. Esimerkiksi kun mulla on taipuistat hiukset niin en vois kuvitellakaan tollasta. Mutta tosi hieno malli kyllä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Oothan ottanut huomioon sen, että malli ei välttämättä näytä sun päässä samalta kuin tuossa kuvassa... Kun ihmisten hiuslaadut yms. on erilaiset. Esimerkiksi kun mulla on taipuistat hiukset niin en vois kuvitellakaan tollasta. Mutta tosi hieno malli kyllä!!
jep, mä tunnen tukkani ja miten se muotoutuu.
 
Mie
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Oothan ottanut huomioon sen, että malli ei välttämättä näytä sun päässä samalta kuin tuossa kuvassa... Kun ihmisten hiuslaadut yms. on erilaiset. Esimerkiksi kun mulla on taipuistat hiukset niin en vois kuvitellakaan tollasta. Mutta tosi hieno malli kyllä!!
jep, mä tunnen tukkani ja miten se muotoutuu.
Toi eka parempi, toka vaihtoehto ihan pliisu
 
masi78
Aika makee paloauton puneinen väri,näin ammattiilaisena sanon suoraan et tota mallia on leikattava kuukauden välein et on jonkun näköinen ja sama värin suhteen,punasta kun saa sävyttää hyvä ettei viikon välein että väri pysyy intensiivisenä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja masi78:
Aika makee paloauton puneinen väri,näin ammattiilaisena sanon suoraan et tota mallia on leikattava kuukauden välein et on jonkun näköinen ja sama värin suhteen,punasta kun saa sävyttää hyvä ettei viikon välein että väri pysyy intensiivisenä...
höpöhöpö, ku on oikeet shampoot ja hoitoaineet ni punanenki pysyy punasena kauemmin ku viikon :p tai sit mulla on jotain supertukkaa :D
Ja kuukauden välein mä leikkaan muutenki mun tukkaa, vaihtelu virkistää :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppa:
Siisti! :wave:

Mulla tällanen http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=11235&month1=&pg=1&styl1=Hype%20Coiffure
Mä en voi sietää tuollaisia kananperseitä, ihan kuin lapsi olis leikellyt niitä miten sattuu....aivan kamalat.
 

Yhteistyössä