Ai 30 asteessa? Olen vittuuntunut, en itsetuhoinen.Alkuperäinen kirjoittaja ?:lenkille?
Ja sit kun valittaa täällä et vituttaa helle, niin käsketään tehdä jotain "muka-hauskaa" helletekemistä. Eli ei saa edes kiukutellaAlkuperäinen kirjoittaja IceQueen:kiukutella kun vituttaa
En istupaljaalla perseellä sohvalla. Bagteerit nääs..Alkuperäinen kirjoittaja vaikka:voi ottaa ilmakylpyjä ja palstailla
Olisin milelläni ulkona, puuhailisin jotain, vaikka leikkelisin puskien alusista pitkiä ruohoja. Pyöräiltäisiin lasten kanssa. Kävisin lenkillä.Alkuperäinen kirjoittaja vastakysymys:No mitä sä sitten tekisit tänään jos olisi vain +20 ja puolipilvistä?
ja minä taas teen näitä samoja tänäänAlkuperäinen kirjoittaja ap:Olisin milelläni ulkona, puuhailisin jotain, vaikka leikkelisin puskien alusista pitkiä ruohoja. Pyöräiltäisiin lasten kanssa. Kävisin lenkillä.Alkuperäinen kirjoittaja vastakysymys:No mitä sä sitten tekisit tänään jos olisi vain +20 ja puolipilvistä?
Ja miksi sä et voi tehdä niitä nyt? Kunnon suojakertoimet niin et pala, käy välillä varjossa viilentymässä. Lasten kanssa voi ihan hyvin pyöräillä ja lenkkeilläkin voi, vaan vähän lyhyemmät matkat ja kunnon vesitankkaus. Silkkaa typeryyttä antaa helteen tuurruttaa aivot ja pilata päivän.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olisin milelläni ulkona, puuhailisin jotain, vaikka leikkelisin puskien alusista pitkiä ruohoja. Pyöräiltäisiin lasten kanssa. Kävisin lenkillä.Alkuperäinen kirjoittaja vastakysymys:No mitä sä sitten tekisit tänään jos olisi vain +20 ja puolipilvistä?
Just tätä mä tarkotin. Kuinka moni nauttii 30 asteen pakkasesta tai räntäsateesta? Miksi helteestä on pakko nauttia? Lappiin en muuta, siellä on hyttysiä liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja vp:ne on BaKteerit idiootti. ja painu jonnekin muualle valittamaan. Mä ainakin olen superiloinen että suomeenkin on vihdoin tullyt kesä. muuta vaikka lappiin ja valita poroille.
Ei ole mun typeryydestä kiinni jos saan migreenin ja muutun veltoksi helteellä. Vaikka joisin. Vaikka kävisin varjossa välilä. Enkä altista lapsia pyörälenkin muodossa lämpöhalvaukselle.Alkuperäinen kirjoittaja vk:Ja miksi sä et voi tehdä niitä nyt? Kunnon suojakertoimet niin et pala, käy välillä varjossa viilentymässä. Lasten kanssa voi ihan hyvin pyöräillä ja lenkkeilläkin voi, vaan vähän lyhyemmät matkat ja kunnon vesitankkaus. Silkkaa typeryyttä antaa helteen tuurruttaa aivot ja pilata päivän.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olisin milelläni ulkona, puuhailisin jotain, vaikka leikkelisin puskien alusista pitkiä ruohoja. Pyöräiltäisiin lasten kanssa. Kävisin lenkillä.Alkuperäinen kirjoittaja vastakysymys:No mitä sä sitten tekisit tänään jos olisi vain +20 ja puolipilvistä?
Tollasen urakan jälkeen mä olisin oikeasti kuollut. Vai asutko sä Lapissa?Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:no,minä meinaan tehdä polttopuita ja niittää pientareita. meinaan myös uida, paistaa lettuja, kääntää kukkapenkin,siivota leikkimökin, saunoa ja ehkäpä naidakin :saint:
Puren kiusallakin hammasta ja olen nyt hiljaaAlkuperäinen kirjoittaja sitä et teilaa:vittuilla toisille=)
no tollaiset ihmiset kuin sinä ei varmaan nautikaan mistään. Hanki parempi asenne!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Just tätä mä tarkotin. Kuinka moni nauttii 30 asteen pakkasesta tai räntäsateesta? Miksi helteestä on pakko nauttia? Lappiin en muuta, siellä on hyttysiä liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja vp:ne on BaKteerit idiootti. ja painu jonnekin muualle valittamaan. Mä ainakin olen superiloinen että suomeenkin on vihdoin tullyt kesä. muuta vaikka lappiin ja valita poroille.
haa,sain sut hiljaiseksi! voitin!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Puren kiusallakin hammasta ja olen nyt hiljaaAlkuperäinen kirjoittaja sitä et teilaa:vittuilla toisille=)
lämpöhalvaukselle!!! :lol: tiedätkö että ei niitä nyt ihan tälläisillä pikkuhelteillä saada??? Juota lapsille vettä vaan ja se estää kuule ne päänsärytkin. Suurin osa päänsäryistä johtuu nimenomaan nestehukasta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole mun typeryydestä kiinni jos saan migreenin ja muutun veltoksi helteellä. Vaikka joisin. Vaikka kävisin varjossa välilä. Enkä altista lapsia pyörälenkin muodossa lämpöhalvaukselle.Alkuperäinen kirjoittaja vk:Ja miksi sä et voi tehdä niitä nyt? Kunnon suojakertoimet niin et pala, käy välillä varjossa viilentymässä. Lasten kanssa voi ihan hyvin pyöräillä ja lenkkeilläkin voi, vaan vähän lyhyemmät matkat ja kunnon vesitankkaus. Silkkaa typeryyttä antaa helteen tuurruttaa aivot ja pilata päivän.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olisin milelläni ulkona, puuhailisin jotain, vaikka leikkelisin puskien alusista pitkiä ruohoja. Pyöräiltäisiin lasten kanssa. Kävisin lenkillä.Alkuperäinen kirjoittaja vastakysymys:No mitä sä sitten tekisit tänään jos olisi vain +20 ja puolipilvistä?
ihan Keski-Suomessa ollaan. nyt ainakin tuulee senverran että viitsii tehdä noita raskaimpia hommia ja sitten kun on kuumin aika, niin läträtään rannassa tai tehdään sisähommia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tollasen urakan jälkeen mä olisin oikeasti kuollut. Vai asutko sä Lapissa?Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:no,minä meinaan tehdä polttopuita ja niittää pientareita. meinaan myös uida, paistaa lettuja, kääntää kukkapenkin,siivota leikkimökin, saunoa ja ehkäpä naidakin :saint:
Huoh. No ei sitä saa lämpöhalvausta tai migreeniäkään jos suojaa itsensä kunnolla. Hattu päähän, voiteet niskaan ja vettä KOKO AJAN. Ei siellä suorassa paahteessa kannata ilman taukoja olla. Syödäkin kannattaa. Selviää ne ihmiset hengissä kuumemmassakin ja normaalia elämää sielläkin vietetään eli lapset leikkii ulkona, aikuiset lenkkeilee jne. Kamala valitus kun on jo ihan peräti toinen päivä kun on kuuma.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole mun typeryydestä kiinni jos saan migreenin ja muutun veltoksi helteellä. Vaikka joisin. Vaikka kävisin varjossa välilä. Enkä altista lapsia pyörälenkin muodossa lämpöhalvaukselle.Alkuperäinen kirjoittaja vk:Ja miksi sä et voi tehdä niitä nyt? Kunnon suojakertoimet niin et pala, käy välillä varjossa viilentymässä. Lasten kanssa voi ihan hyvin pyöräillä ja lenkkeilläkin voi, vaan vähän lyhyemmät matkat ja kunnon vesitankkaus. Silkkaa typeryyttä antaa helteen tuurruttaa aivot ja pilata päivän.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olisin milelläni ulkona, puuhailisin jotain, vaikka leikkelisin puskien alusista pitkiä ruohoja. Pyöräiltäisiin lasten kanssa. Kävisin lenkillä.Alkuperäinen kirjoittaja vastakysymys:No mitä sä sitten tekisit tänään jos olisi vain +20 ja puolipilvistä?
on hyvä ja laittaa kunnon aurinkovoidetta suojaamaan jotain sk50:stäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Vihoviimeinen ehdotus. Olen vaaleanahkainen joka palaa heti.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ottaa aurinkoa.