vieras
Eli ehdottakaa mitä hyvänsä mitä MUKA voi tehdä yli 30 asteen helteellä. Mulla on vasta-argumentti niihin kaikkiin.
Juu, vituttaa
Juu, vituttaa
Vihoviimeinen ehdotus. Olen vaaleanahkainen joka palaa heti.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ottaa aurinkoa.
Ja hetken päästä on yhtä kuuma ja illalla kuitenkin pakko mennä suihkuun. Vedenkulutus on muutenkin suurta ja hinta sen mukainen.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Helteellä saunominen virkistää ainakin hetkeksi
"Luonnonvettä" ei ole, raanavesi maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja no:voi läträtä vedellä
Ei ole järveä vieressä, naiminen EVVK, maata ei ehdi kun pitää passata perheelle sapuskat, pyykkäykset, pyllyjen pyyhinnä jne.Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:uida, naida, maata
Moottori"urheilu" on maailman turhin harrastus.Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Mennä mikroautoilemaan..
Tuo kaikki tehtiin jo eilen. Biitsille matkaa 15km.Alkuperäinen kirjoittaja Minnie:Biitsille! Ja jätskikiskan kautta kotiin syömään uusia pottuja ja tonnikalasalaattia =) Pestä pyykkiä, ne saa hetkessä kuivaks tänään! =)
Ei pysty. Tai vaikka mä pystyisin, lasten takia pakko mennä tonne tirisemäänAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Vetää karteekit kiinni ja oleilla sisällä. :saint:
En osta kun on niin kalliita. Saadaan kaverilta ilmaiseksi, mut ne ei ole kypsiä vielä.Alkuperäinen kirjoittaja -:syödä mansikoita
Sais ajaa ainakin 500 km et täältä pääsisi viileämmille lakeuksille. Eli ei.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Noh, hypätä ilmastoituun autoon ja poistua viileämmille lakeuksille.
Facebookissa en ole enkä mene.Alkuperäinen kirjoittaja hehe:passata perhttä, kuunnella vinkuvia ipanoita, kärsiä kuumuudesta, valittaa janoa, kuumuutta kesää, roikkua palstalla ja facebookissa!