Mä ostan lapsilleni paljon (yli 15 lahjaa/lapsi) lahjoja, koska en oikeesti osaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama virsi kuin viime vuonna :headwall:
Sä KKK toistat itseäsi jatkuvasti, joka asiassa. Eikä todellakaan mitenkään hyvällä tavalla, vaikka tuskin se sun omassa itseriittoisuudessasi on tarkoituskaan, ethän sä omien sanojen mukaan välitä muista.
Miten niin en välitä? Mä oon sanonu, että mua ei kiinnosta muiden mielipiteet musta, mutta kyllä mä ihmisistä välitän, ainakin muutamista :heart:

Ja kuinka joku voi muistaa, mitä oon viime jouluna kirjoittanu? :eek:
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama virsi kuin viime vuonna :headwall:
Sä KKK toistat itseäsi jatkuvasti, joka asiassa. Eikä todellakaan mitenkään hyvällä tavalla, vaikka tuskin se sun omassa itseriittoisuudessasi on tarkoituskaan, ethän sä omien sanojen mukaan välitä muista.
Miten niin en välitä? Mä oon sanonu, että mua ei kiinnosta muiden mielipiteet musta, mutta kyllä mä ihmisistä välitän, ainakin muutamista :heart:

Ja kuinka joku voi muistaa, mitä oon viime jouluna kirjoittanu? :eek:
Palsta muistaa ihmeellisisä asioita :kieh: :snotty:

 
Khimaira
Mulla on kanssa paha tapa ostaa julmetusti puketteja.
Ostan niitä pitkin syksyä ja jemmailen kotiin, sitten vielä juuri ennen aattoa käyn ostamassa " muutaman paketin, etteivät saa köyhää joulua " :/

Sitten mä aina taivastelen pakatessani niitä lahjoja, että lahjapaperi loppuu kesken, enkä jaksa illalla pakata kaikkia kun niitä vaan löytyy ja löytyy kaappien kätköistä :xmas: :ashamed:
 
vieras
Joo mä ostankin 100 lahjaa/lapsi ja lapsia meillä 5. Lahjoihin menee tuollaiset 8000?, mutta mitä väliä joulu on kerran vuodessa. Joten silloin saa pröystäillä. Ja mun mielestä lasten kuuluu saada kaikki toivomansa lahjat. Ensi vuoden jouluna on esikoisella sit kalliimpi lahja, kun täyttää 18v ja aiotaan ostaa sille uusi Lexus kaikilla varusteilla ja oma asunto 200 neliön omakotitalo. Mutta lapset on lapsia ja heitä täytyy kuunnella ja toteuttaa heidän toiveensa.
 
Minä vaan
Jokainen ostaa lahjoja miten tykkää, ei ole minun asia. Ihan miten vaan. Toisaalta järjen köyhyyttä ostella vain ostamisen vuoksi. Ja sen takia, kun on NIIIIIIIN kiva antaa lahjoja.
 
ihanaa
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Minusta on ihana ostaa lahjoja, ja paketoida niitä illalla / yöllä kynttilöiden valossa salaa. Tehdä niitä ns. "tontuntöitä". :xmas:
Tuosta minäkin nautin:) En nyt niin hirveästi yhdelle mutta kun monelle ostettava saa paketoida monta lahjaa. Joululevyt soi hiljaa, kauniita paketteja, siihenkin satsaan vaikka ne heti jälkeen ovatkin mytyssä.
 
siis taas sä kerrot kuinka paljon rahaa laitat lastes lahjoihin. sama ku viime vuonna. ei taida sulla mennä hissi ihan ylös asti. ei siinä mitään jos laittaa paljon rahaa mihin tahansa, muuta kun täytyy aina täällä kertoa se.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihanaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Minusta on ihana ostaa lahjoja, ja paketoida niitä illalla / yöllä kynttilöiden valossa salaa. Tehdä niitä ns. "tontuntöitä". :xmas:
Tuosta minäkin nautin:) En nyt niin hirveästi yhdelle mutta kun monelle ostettava saa paketoida monta lahjaa. Joululevyt soi hiljaa, kauniita paketteja, siihenkin satsaan vaikka ne heti jälkeen ovatkin mytyssä.
Ja multa jäi sanomatta, että kaikkein ihaninta siinä on ne lasten ilosta loistavat silmät ja se kihelmöivä vatsanpohjaa kutittava jännitys aattona, kun ilta alkaa hämärtää ja lapset odottaa että kuuluuko se koputus... ja kuka sieltä tulee ja onko sillä mukana säkki... ja kenelle se pukki antaa lahjat.
Ja se, kun siitä paketista tulee se toivottu juttu ja vielä on toinenkin paketti avattavaksi.

Ja sen j'lkeen se hihkunta ja riemu, kunnes kaikki kersat uuvahtavat kuka petiin, kuka sohvalle, kuka lattialle uusien lelujen keskelle... ja mie saan nauttia miehen kanssa aattoyön hiljaisuudesta, kuusessa loistaa kynttilät ja taustalla soi "Jouluyö, juhlayö"... ja aamulla lapset ovat yhä yhtä hymyä...

Minäkö jouluihminen? :xmas:
 
v
Minä ostan sen takia jotta on kiva nähä pojan silmien loisto kun availee paketteja. Olen jouluihminen, johtuneeko siitä että olen syntynyt 17 joulukuuta. Lahjat ei ole kalliita mutta paketoidaan pienikin omaan pakettiinsa ja voi sitä avaamisen riemua:)
 
nolona...
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mulla on kanssa paha tapa ostaa julmetusti puketteja.
Ostan niitä pitkin syksyä ja jemmailen kotiin, sitten vielä juuri ennen aattoa käyn ostamassa " muutaman paketin, etteivät saa köyhää joulua " :/

Sitten mä aina taivastelen pakatessani niitä lahjoja, että lahjapaperi loppuu kesken, enkä jaksa illalla pakata kaikkia kun niitä vaan löytyy ja löytyy kaappien kätköistä :xmas: :ashamed:
Sama juttu täällä...sitä vain tykkää shoppailla ja lahjoa rakkaampiaan...
 
Rukoilijasirkka
Meillä lahjojen määrää kai lisää se, että mun ja miehen lelut oli käpylehmiä. :| Me halutaan, ettei lapsille jää oloa, että ikinä ei saanut mitään. Me ostellaan juttuja, joista tulee olo, että tuollaisen tahtoisin itse. Ei me ihan hulluna silti ostella.

Rakkauden näytän joka päivä. Otan lapsen syliin ja sanon, että rakastan.
 
Meillä ostetaan siks paljo kun aina ostettu.ja mun lapsuuden kodissa jo sitä tehty.
Olohuone täynnäpaketteja!!
Mikä sen ihanampi näky!

Meillä 6 lasta ja jokainen saa vähintään tuon 15 pakettia.
Olkkari ON todella täynnä lahjoja...
:wave:

Ihanaa kohta miellä on....Joulu!! :xmas:
 
Mitä sä ostat? Ku mä en keksi mitä ostan noille 4v ja 2,5v. Niillä on jo "kaikkea", mikä on sinänsä surullista. Poika tahtoo kilpa-autoradan, Ahvenaron tai sen Salama McQueen- mallin, ja se varmaan ostetaan yhteiseksi, lisäksi palapelejä kun niitä ei kotona oo ku pari ja ne on jo sen näköset että niitä on tehty,

Ku mä en halua ostaa mitään turhaa mikä jäis nurkkiin lojumaan joulun jälkeen, tai sellaista joka menee heti rikki niin ettei voi lahjoittaa eteenpäin.
 
En tiedä mitä ap tällä alotuksella koitti saada aikaiseksi, mutta meillä taas toisinpäin. En halua, että lapseni kuvittelevat, että yritän lahjoilla näyttää rakkautta, vaan me ostetaan yhdet kunnolliset lahjat ja keskitytään jouluna nauttimaan perheestä, ruoasta, sukulaisista ja joulun aidosta tunnelmasta. Mä sain vielä 17 vuotiaana reippaasti yli kymmenen pakettia, ja haluan tehdä toisin omieni kanssa.
 
hah hah
Alkuperäinen kirjoittaja :
siis taas sä kerrot kuinka paljon rahaa laitat lastes lahjoihin. sama ku viime vuonna. ei taida sulla mennä hissi ihan ylös asti. ei siinä mitään jos laittaa paljon rahaa mihin tahansa, muuta kun täytyy aina täällä kertoa se.
Jotenkin säälittävää. Niin...elvistellään täällä ja kuitenkin pappa betalar...
 

Yhteistyössä