Mä ostan lapsilleni paljon (yli 15 lahjaa/lapsi) lahjoja, koska en oikeesti osaa

näyttää niille muuten, että rakastan niitä. Materialla on niin paljon helpompaa. Ja muutenkin hyvä ostaa paljon lahjoja, eivät pyöri kintuissa, niin saan olla rauhas. Mites muilla?

Kertokaa nyt vaan todelliset syyt, miksi ostatte paljon lahjoja, eikä mitään "mä oon jouluihminen" lässytystä, kun valettahan se on :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Tiedä sitten mikä on paljon ja paljon kenenkin mielestä. Miksei lasta voi rakastaa ja näyttää rakkauttaan lahjojen lisäksi? :saint: Miksi tämä on joko tai?
Ap ilmoitti ettei osaa. Eli ei sen tarvitse muiden kuin hänen kohdallaan olla joko-tai.
 
mä rakastan antaa niille lahjoja :D en osta 15 lahjaa per nuppi..mutta ehkä jotain 3. ne saa muilta sitten lisäksi niin paljon että ois sulaa hulluutta hukuttautua leluihin. mä niistä kumminkin ressaan.
vastapainoksi täältä lähtee vanhoja leluja pois.
 
tt
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Tiedä sitten mikä on paljon ja paljon kenenkin mielestä. Miksei lasta voi rakastaa ja näyttää rakkauttaan lahjojen lisäksi? :saint: Miksi tämä on joko tai?
peesi

Minä ainakin tykkään ostaa lapsille lahjoja, mutta se on yksi asia, jolla saan heidät iloisiksi ja näytän rakkauttani. 15 lahjaa on kyllä tosi paljon ja aiheuttaa sen, etteivät lapset opi arvostamaan mitä saavat vaan haluavat aina vain enemmän. Tämä on oma mielipiteeni.

Itse aion ostaa joka lapselle noin 3 lahjaa
 
Jansku
Ostan lahjoja siksi jouluna paljon koska meillä ei saa normaalisti "ylimääräisiä" kalliita leluja kuin joulun lisäksi synttäripäivänä joten joulu antaa minulle oikeiuden hemmotella lapsiani kunnolla =),muuten osaan kyllä ilmaista rakkauteni päivittäin ihan sanomalla viimeistään yöpusujen aikana että rakastan sinua ja meillä yöpussailee (poskelle tietentekin) vielä 10vuotias poikakin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Shoppailu on kivaa :D Riittääkö syyksi?
Riittää :hug: Tää ei nyt ihan tuottanut toivottua tulosta, tää mun aloitus :D :D :D
No mä ainakin kerroin ihan suoraan että miksi. Mä veikkaan, että aika harvalla kuitenkaan on samanlaisen syy, kuin sulla. Ja vielä harvempi sen myöntää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
No mä ainakin kerroin ihan suoraan että miksi. Mä veikkaan, että aika harvalla kuitenkaan on samanlaisen syy, kuin sulla. Ja vielä harvempi sen myöntää.
Te ootte niinku jotenkin tosi lataasia tänään... :) Ihan provoilumielessä aloituksen tein, mutta kukaan ei tarttunut syöttiin.
lataasia?

Saisko suomennoksen? :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
No mä ainakin kerroin ihan suoraan että miksi. Mä veikkaan, että aika harvalla kuitenkaan on samanlaisen syy, kuin sulla. Ja vielä harvempi sen myöntää.
Te ootte niinku jotenkin tosi lataasia tänään... :) Ihan provoilumielessä aloituksen tein, mutta kukaan ei tarttunut syöttiin.
No höh.
Mutta mä voisin myöntää että ostan miehelle tavaroita ja lahjuksia koska en osaa kiintymystä muuten osoittaa. Tai siis sulosanat ja kynttiläillalliset ei ole mun juttu niin mielummin ostan tyyliin uuden vasaran ja käärin hesariin kuin kerron että tykkään.
 
vieras
Sama virsi kuin viime vuonna :headwall:
Sä KKK toistat itseäsi jatkuvasti, joka asiassa. Eikä todellakaan mitenkään hyvällä tavalla, vaikka tuskin se sun omassa itseriittoisuudessasi on tarkoituskaan, ethän sä omien sanojen mukaan välitä muista.
 

Yhteistyössä