Mä oon tänään miettinyt Blumea

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Joo, oli ylimääräistä aikaa kun maalailin terassikaiteita :D. Tuli vaan yhtäkkiä tuo tapaus mieleen ja jäi vaivaamaan että eiks sitä koskaan ikinä saa tietää kuka se oli.

Mä oon ihan varma, että Blume oli joku vakkarinikin alter ego. Ja että tää vakkarinikki palstailee edelleen muina naisina (tai miehinä) omalla nikillään. Tämä nikki omaa hyvän yleissivistyksen ja myös sosiaaliset taidot. Nii ja nasevan huumorintajun.

Mä en vaan usko, että Blume olis jonkun yksinäisen hylkiön (anteeksi sananvalintani) tekemä unelman ruumiillistuma. Jotenkin se ei vaan sovi mielikuvaan.

Voisko nyt joku palstalainen ystävällisesti selvittää että kuka Blume oli/on? Jooko :saint:

Tai vielä parempi tietty jos Blume itse ilmottautuis. Olis niin kiva tietää kuka oikeesti olet :)

Mua kiinnostaa, palstaileeko Blume vielä. Olisi ihanaa jatkaa keskusteluja hänen kanssaan, kaikesta huolimatta. Niin mielenkiintoinen persoona. Vaikea ottaa yhteyttä, kun ei ole tietoa, pyöriikö ko. tyyppi täällä enää.

Turkilmas
Mun mielestä Blume oli silleen tosi harmiton, siis verrattuna Aksuun joka kuitenkin vääristi sukupuolensa ja aiheutti monta kolausta. Kyllähän toki Blumekin kolhuja aiheutti, mutta hän oli persoonana niin valloittava, että aivan salettiin häntä ei kivitettäisi jos tunnustaisi.

Haluaisin niin tietää motiivin ja sen oikean nikin. Voihan nimittäin olla niinkin että Blume on oman nikkinsä vastakohta, eli vähän semmoinen sivusta seuraava, joka ei ehkä ole saanut ääntänsä kuuluviin. Ties millainen helmi täällä joukossa siis kahlaakaan, varustettuna hyvällä huumorintajulla ja keskustelutaidoilla :).

Grace: onko silloin palstaillut liikaa jos ja kun ei oo maalatessa muuta mietittävää ku palstalaiset :snotty: :D

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mitä kolauksia se Aksu aiheutti? En ollut aktiivinen Aksun aikaan (onneksi mua ei silti voida siitä epäillä :xmas: ) joten olen hiukka pihalla. Mitä pahaa se teki vrt. Blume?
Siis kun täällä oli ainakin pari naista, jotka ihastuivat Aksuun. Toisen nikkiä en muista, mutta toinen oli Nina tt. En tiedä oliko ihastuneita enemmänkin, todennäköisesti. Kun asettaudun itse samaan asemaan, niin olishan se oikeesti ihan hirveetä olla ihastunut kuplaan.

Enkä siis yhtään väheksy sitä että ystävystyy kuplan kanssa. Kyllä sekin aivan takuulla kirpaisee.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä veikkaan edelleen ,että Blume oli Tytsi89 . Kaikella rakkaudella kaikkia kohtaan. :xmas:
Mä taas voisin kuvitella kaikki mahdolliset muut palstalaiset Blumeksi, mutta en todellakaan Tytsiä.
niinhän ne sarjamurhaajien naapuritki aina haastatteluissa sanoo : "hänestä ei olis koskaan uskonu.oli niin kunnollinen .."plaapllaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä veikkaan edelleen ,että Blume oli Tytsi89 . Kaikella rakkaudella kaikkia kohtaan. :xmas:
Mä taas voisin kuvitella kaikki mahdolliset muut palstalaiset Blumeksi, mutta en todellakaan Tytsiä.
No Tytsi se ei ainakaan ole. :D Tytsi ei osaa olla niin tyly, pinnallinen ja merkillisen joustamaton kommenteissaan. :)

Yhteistyössä