|O |O |O |O Se sen lompsa ei löydy mistään.. Ja mulle kuopus on sen antanut, kaupan pihassa, pääsiäisviikolla. Sen verran reilu lapsi, että saan maksaa erissä
No ihan sama, onko se euroja vai markkoja, paljon kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
Mikä takki sulla oli silloin päällä? Ootko katsonut niistä taskuista?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:|O |O |O |O Se sen lompsa ei löydy mistään.. Ja mulle kuopus on sen antanut, kaupan pihassa, pääsiäisviikolla. Sen verran reilu lapsi, että saan maksaa erissä
On katottu. Noh, mahtaa se joskus ilmaantua jostain.Alkuperäinen kirjoittaja Jojohama:Mikä takki sulla oli silloin päällä? Ootko katsonut niistä taskuista?
heh, tää "kuulosti" ihan hernetätiltäAlkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
Siis kuka oikeesti vielä muistelee jotain markkoja?!?Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
Kuule, samaa mäkin olen miettinytAlkuperäinen kirjoittaja plm:Siis kuka oikeesti vielä muistelee jotain markkoja?!?Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
Missä hernis on? Mun on sitä ikävä.Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:heh, tää "kuulosti" ihan hernetätiltäAlkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
No mä kyllä ainakin, haikeana :'(Alkuperäinen kirjoittaja plm:Siis kuka oikeesti vielä muistelee jotain markkoja?!?Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
se kannattais joskus muistella ettei ihan sokeudu euroista....Alkuperäinen kirjoittaja plm:Siis kuka oikeesti vielä muistelee jotain markkoja?!?Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
Mutta silloin pitää musitella myös tulonsa markkoina. Ei tuollainen irrallinen 900 markkaa mitään kerro. Joo, iso raha mutta varsinkin tuntuu valtavan isolta kun miettiin että jaaha, saan kuussa 1500 eur käteen.Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:se kannattais joskus muistella ettei ihan sokeudu euroista....Alkuperäinen kirjoittaja plm:Siis kuka oikeesti vielä muistelee jotain markkoja?!?Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
Missäs niitä sitten pidettäis?Alkuperäinen kirjoittaja martta:tuollaisia summia lompakossaan?
En. Olin kiltisti töissä koko viikonlopun.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:etkai käyny kuppilassa
Sellainen jonka tulot on samat kuin markka-aikaan (6000mk/1000e) mutta hinnat kuusinkertaistuneet.Alkuperäinen kirjoittaja björn:Kuule, samaa mäkin olen miettinytAlkuperäinen kirjoittaja plm:Siis kuka oikeesti vielä muistelee jotain markkoja?!?Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
ja mulla on kotona käteisvara, mutta en mä nyt hitto tuollaisia summia antaisi muksun pitää lompakossa, vaikkei ole koskaan lompakkoaan hukannut (enkä minä hänen puolestaan) mutta ehkä opitte jotain, tai sitten ette, aivan sama mulleAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Missäs niitä sitten pidettäis?Alkuperäinen kirjoittaja martta:tuollaisia summia lompakossaan?
Totta, vuonna 2001 900 markkaa vastasi 170 euroa.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Mutta silloin pitää musitella myös tulonsa markkoina. Ei tuollainen irrallinen 900 markkaa mitään kerro. Joo, iso raha mutta varsinkin tuntuu valtavan isolta kun miettiin että jaaha, saan kuussa 1500 eur käteen.Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:se kannattais joskus muistella ettei ihan sokeudu euroista....Alkuperäinen kirjoittaja plm:Siis kuka oikeesti vielä muistelee jotain markkoja?!?Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
Kyllä se on parempi elää tulojensa mukaan eikä pitää kynsin hampain kiinni markka-ajasta. Itse en koskaan ryhtynyt mihinkään eurot markoiksi-ajatteluun ja laskutoimituksiin. Tärkeintä on, että osaa elää tuloillaan ja mieluusti varautua siihen pahempaan aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:se kannattais joskus muistella ettei ihan sokeudu euroista....Alkuperäinen kirjoittaja plm:Siis kuka oikeesti vielä muistelee jotain markkoja?!?Alkuperäinen kirjoittaja björn:Se on 900 markkaa, mieti sitä!
Mitä tästä nyt oppia pitäis? Että vahinkoja sattuu, se on varmaan pudonnu mun takin taskusta. Mun lapsilla on suljetut tilit, joten kukkarossa saavat säilyttää "irtorahat"Alkuperäinen kirjoittaja martta:ja mulla on kotona käteisvara, mutta en mä nyt hitto tuollaisia summia antaisi muksun pitää lompakossa, vaikkei ole koskaan lompakkoaan hukannut (enkä minä hänen puolestaan) mutta ehkä opitte jotain, tai sitten ette, aivan sama mulle