Mä oon ihan hurahtanut itsetehtyihin shamppoihin

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mun ystävä on tehnyt mulle jo parisen vuotta shamppoot ja ne on kyl niin tehokkaita et ei mitään rajaa. Nyt löysin itekkin ohjeen mitä aattelin kokeilla. http://svenska.yle.fi/matochfritid/specialartikel.php?id=2237

Jotenkin hauska tehdä itse kaikenlaista :) (no mieli voi muuttua sit tekovaiheessa jos kaikki menee pipariksi :D )
 
mmm, jouluista piparishamppoota. Eikös John Travolta näytellyt joskus jossain leffassa enkeliä, joka tuoksui piparilta. :p
Mielenkiintoista olisi varmaan tehdä yrttishamppoota vaikka oreganosta. :whistle: ;) :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
mmm, jouluista piparishamppoota. Eikös John Travolta näytellyt joskus jossain leffassa enkeliä, joka tuoksui piparilta. :p
Mielenkiintoista olisi varmaan tehdä yrttishamppoota vaikka oreganosta. :whistle: ;) :D
Hmm, piparishamppoo kuulostais ihanalta :p Ja oreganoshamppoo pitsapäivisin.
 
Keittiönoita
Siis joudunko mä ihan oikeesti nyt. 47 veenä, opetelleen ruattia? :eek: Tähän asti olen pärjänyt osaamatta muuta kuin "tillfällighet" eikä hajuakaan, mitä se tarkoittaa. Onneks on ystäviä, jotka kyseistä kieltä osaa. Kiitos linkistä :flower: Voisi kyllä kokeilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Siis joudunko mä ihan oikeesti nyt. 47 veenä, opetelleen ruattia? :eek: Tähän asti olen pärjänyt osaamatta muuta kuin "tillfällighet" eikä hajuakaan, mitä se tarkoittaa. Onneks on ystäviä, jotka kyseistä kieltä osaa. Kiitos linkistä :flower: Voisi kyllä kokeilla.
Johan se on sitten aika.. :LOL:

Paitsi jos ap millään viitsisi suomentaa noiden ainesosien nimiä ? =)
Ja kertoa että mistä niitä saa ostaa.

:xmas:
 

Yhteistyössä