Minä en. Been there, done that, didn't workMie voin suositella ihastuksen tunnustamista.
Minkä ihmeen takia ei vois. Monikin ihastuu netin kautta jutellessa toiseen. Kyllähän kirjoitustyyli melko selkeästikin asioita välillä paljastaa ihmisestä ja huumorikin välittyy kirjoituksen kautta.ootte ihan hassuja, eikai nyt sentään netissä voi ihastua
ootte ihan hassuja, eikai nyt sentään netissä voi ihastua
Mutta ainakin tiedät lopputuleman, etkä märehdi sitä mitä olisi voinut olla. Nyt taitaa käydä niin, että mua jännittää niin paljon, etten nukkumaan itse pääsekään.Minä en. Been there, done that, didn't work
Suunnitellaanko häitä? :xmas:Mutta ainakin tiedät lopputuleman, etkä märehdi sitä mitä olisi voinut olla. Nyt taitaa käydä niin, että mua jännittää niin paljon, etten nukkumaan itse pääsekään.
Meiltä puuttuu vain paikka. Muu onkin jo suht suunniteltu hääjuhlaa varten. Vihkiminen on 36 tunnin päästä.Suunnitellaanko häitä? :xmas:
aika monetkin ihastuvat netissä.. ihmiset on erilaisia.. vaikka sinä et ihastuisikaan netissä nii ei se sitä tarkota etteikö muut ihastuisi.ootte ihan hassuja, eikai nyt sentään netissä voi ihastua
`WAU Ihanaa ...Onnex olkoon!!! Toivottavasti oot loppueläs onnellinen ja löysit hyvän miehen!!! Mikä sen nikki olikaan *nolo*Meiltä puuttuu vain paikka. Muu onkin jo suht suunniteltu hääjuhlaa varten. Vihkiminen on 36 tunnin päästä.
<3 <3 <3 Niimpäs olikin onnea teille molemmilleVarmasti olen ja kyllä löysin. Data :heart:
Laavu vois olla aika siisti paikka. Tai joku vaelluskohde. Mä joskus ajattelin meneväni naimisiin kanootissa Lemmenjoella. Sulhanen vaan puuttuu :xmas:Meiltä puuttuu vain paikka. Muu onkin jo suht suunniteltu hääjuhlaa varten. Vihkiminen on 36 tunnin päästä.
Edit. ruokalista, ohjelmaosuudet ja koristelut ovat kyllä ihan avoinna myös
Se tulee vielä. Sieltä siirtolapuutarhamökin kulman takaa. Varma tieto.Laavu vois olla aika siisti paikka. Tai joku vaelluskohde. Mä joskus ajattelin meneväni naimisiin kanootissa Lemmenjoella. Sulhanen vaan puuttuu :xmas:
Lothlórien ois kiva, mutta...Laavu vois olla aika siisti paikka. Tai joku vaelluskohde. Mä joskus ajattelin meneväni naimisiin kanootissa Lemmenjoella. Sulhanen vaan puuttuu :xmas:
Olen odotellut ja odotellut.. vaan ei. Sunnuntaina kääntelin lavoittain vuohenpaskaa pellolle ja kokoajan odottelin ihmeiden miehen ilmestyvän vihellellen myötätuulen suunnasta, joko harmaan makasiinin tai sitten punaisen navettarakennuksen takaa mutta kun ei niin ei. Yksi mies meni ohi, mutta pyöräili sekin karkuun perkele.Se tulee vielä. Sieltä siirtolapuutarhamökin kulman takaa. Varma tieto.