Mä olen nyt vähän rikki :(

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Pakon edessä
hautasin haaveeni.
Toisten vuoksi,
unohdin itseni.

Vieläkö joskus
voin haaveni toteuttaa,
vai ovatko iäksi
ne luotani lentäneet?

Tuskan tumman
kätken sisimpään.
Hymyilen, vuoksi rakkaiden.
 
ap
Sattuu, kun ei voi edes itse valita. Pakko mennä töihin, ja jättää alle vuoden ikäinen ja isommat sisarukset päiväksi, vain sen takia, kun mies päätti irtisanoutua, koska töissä ei ole kivaa.
JA mun piti syksyllä lähteä opiskelemaan :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sattuu, kun ei voi edes itse valita. Pakko mennä töihin, ja jättää alle vuoden ikäinen ja isommat sisarukset päiväksi, vain sen takia, kun mies päätti irtisanoutua, koska töissä ei ole kivaa.
JA mun piti syksyllä lähteä opiskelemaan :(
Mullakin oli opikelu haaveita, mutta mies ei olisi lähtenyt kanssani toiseen kaupunkiin, minä luovuin haaveista. Odotan saavani uuden opiskelupaikan, mies sanoi tänään, että mene töihin että saadaan uusi auto. Tästä unelmastani en luovu, koska muuten tulen olemaan hajalla, loppuelämäni, kenties hullujenhuoneella..
 
Niih
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sattuu, kun ei voi edes itse valita. Pakko mennä töihin, ja jättää alle vuoden ikäinen ja isommat sisarukset päiväksi, vain sen takia, kun mies päätti irtisanoutua, koska töissä ei ole kivaa.
JA mun piti syksyllä lähteä opiskelemaan :(
No tollainen mies ei kuulu mun haaveisiin joka laittaa oman etunsa perheen tarpeiden edelle.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Lähde opiskelemaan. Varmasti tuutte toimeen hetken aikaa pienellä rahalla ja ehkä sit alkaa miestäki työnteko houkuttaa...
ei pysty enää. mies oli melkein kaksi vuotta työttömänä, kunnes sai töitä. Oli pari kuukautta, ja tuli vain yksi päivä kotiin ja sanoi ottaneensa lopputilin.
 
positiivista
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Lähde opiskelemaan. Varmasti tuutte toimeen hetken aikaa pienellä rahalla ja ehkä sit alkaa miestäki työnteko houkuttaa...
ei pysty enää. mies oli melkein kaksi vuotta työttömänä, kunnes sai töitä. Oli pari kuukautta, ja tuli vain yksi päivä kotiin ja sanoi ottaneensa lopputilin.
no voi jeee..suss mikä ukko. MUTTA ole onnellinen ettei tarvitse sentään lapsia hoitoon viedä kun isä hoitaa :)
 
vierailija

Yhteistyössä