Tästä syystä mekin toinen päätettiin "tehdä", ettei olisi ainokaisen harteilla kaikki selvittelyt sitten kun meistä aika jättää. Ja onhan niistä nyt seuraa ja tukea toisilleen jo vähän aikaisemminkin. Siitä helppoudesta en tiedä. Yhden kanssa saa olla itse ohjelmatoimistona, mutta toiveissa on, että KAHDEN kanssa pääsisi jatkossa "helpommalla".Alkuperäinen kirjoittaja näin;23842382:Niin, mustakin se tuntuu nyt siltä kun äitini on dementoitumassa ja isä yritti itsemurhaa. On tosi kiva olla ainoa lapsi, että saa yksin hoitaa näitä asioita, murehtia ja surra. Ei tartte pelätä että olis rinnalla sisarrus auttamassa, sisarrus jonka kanssa jakaa huolet...
On tosi kiva että vanhempani pääsivät helpolla...
Tätä mun nykyistä tilannetta kun ei koskaan tunnuta muistavan - eikä itseasiassa taida ees tajuta. Helppo on sanoa: ei me lastamme sitten vanhuksina rasiteta. Paskat - valitettavasti näistä tilanteista ei oikein pääse irti kun pohjalla on kuitenkin rakkaus ja välittäminen omia vanhempia kohtaan. Mulla ei ainakaan ole pokkaa kieltäytyä auttamasta.Tästä syystä mekin toinen päätettiin "tehdä", ettei olisi ainokaisen harteilla kaikki selvittelyt sitten kun meistä aika jättää. Ja onhan niistä nyt seuraa ja tukea toisilleen jo vähän aikaisemminkin. Siitä helppoudesta en tiedä. Yhden kanssa saa olla itse ohjelmatoimistona, mutta toiveissa on, että KAHDEN kanssa pääsisi jatkossa "helpommalla".
Alkuperäinen kirjoittaja näin;23842382:Niin, mustakin se tuntuu nyt siltä kun äitini on dementoitumassa ja isä yritti itsemurhaa. On tosi kiva olla ainoa lapsi, että saa yksin hoitaa näitä asioita, murehtia ja surra. Ei tartte pelätä että olis rinnalla sisarrus auttamassa, sisarrus jonka kanssa jakaa huolet...
On tosi kiva että vanhempani pääsivät helpolla...
Jatkan..Alkuperäinen kirjoittaja näin;23842432:Tätä mun nykyistä tilannetta kun ei koskaan tunnuta muistavan - eikä itseasiassa taida ees tajuta. Helppo on sanoa: ei me lastamme sitten vanhuksina rasiteta. Paskat - valitettavasti näistä tilanteista ei oikein pääse irti kun pohjalla on kuitenkin rakkaus ja välittäminen omia vanhempia kohtaan. Mulla ei ainakaan ole pokkaa kieltäytyä auttamasta.
Mutta kyllä monasti mietin että onhan se ollut tosiaan hienoa että mun vanhemmat on pääsyt helpolla kun oli vain yksi lapsi. Nyt mulla on kaksi vanhusta kannettavana...
en mä ainakaan aio vanhana rasittaa lastani vaan menemme mielellämme vanhainkotiin kun sen aika tulee, vapaaehtoisesti saa käydä katsomassa jos haluaa. On hänellä myös serkkuja ja muita sukulaisia joilta sitten aikanaan pyytää tukea jos tarvitsee.Alkuperäinen kirjoittaja näin;23842432:Tätä mun nykyistä tilannetta kun ei koskaan tunnuta muistavan - eikä itseasiassa taida ees tajuta. Helppo on sanoa: ei me lastamme sitten vanhuksina rasiteta. Paskat - valitettavasti näistä tilanteista ei oikein pääse irti kun pohjalla on kuitenkin rakkaus ja välittäminen omia vanhempia kohtaan. Mulla ei ainakaan ole pokkaa kieltäytyä auttamasta.
Mutta kyllä monasti mietin että onhan se ollut tosiaan hienoa että mun vanhemmat on pääsyt helpolla kun oli vain yksi lapsi. Nyt mulla on kaksi vanhusta kannettavana...
Anteeksi, kirjoitin väärin siis sisarus piti olla, yhdellä r:lläAnteeksi, mutta mikä ihme on SISARRUS? On olemassa joko sisarus, joka on veli tai sisko, mutta SISARRUS on ihan outo määre.