Mä olen niin loppu, ja mies ei ymmärrä mitä mä kiukuttelen

  • Viestiketjun aloittaja se sama
  • Ensimmäinen viesti
se sama
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1754554 tuossa edellinen aloitus,

ja nyt tänään oltiin taas koko porukalla rannalla uimassa ja grillaamassa, tultiin kotiin ja lapsi meni päikkäreille mies halusi seksiä, käytiin yhdessä suihkussa ja tarkoitus oli jatkaa sitten vielä, no lapsi heräsi päikkäreiltä joten homma keskeytyi.

Mies veti vaatteet päälle ja lähti kiukkuisena kaverinsa luokse (paukutteli ovia, huusi ja karjui vaikka kysyin asiallisesti että mitä tehdään kun siskoni oli laittanut viestin että saako esikoisemme "lainaan" vkonloppuna, huusi vaan että jaa a, se on sun ongelmas). Huusi myös että etkö sä tajua miten paljon sä ja toi pentu rajottaa mun elämää jne..

Kun mies oli lähtenyt niin huomasin että hänen tupakat oli pöydällä. Laitoin viestin että: Tupakat jäi, olisko sun parempi jatkaa elämääs jonkun muun kuin mun ja lapsen kanssa, kun me niin paljon rajoitetaan sun elämääs.


Pian mies tuli hakemaan tupakat ja alkoi mulle huutaa että aika kevyin perustein mä eroa haluan jne.. Mutta MUN on paha olla, ja niin näyttää miehenkin olevan. Hän saa kuitenkin mennä miten lystää, ja tänäänkin lähdettiin aamupäivästä 10 pintaan rannalle, puheena oli että ollaan siellä ja nautitaan ilman kiirettä, niin eikö tämä ala 12 aikaan kiirehtimään pois.

Meidän kanssa viihtyy max 3h samassa paikassa, kavereidensa kanssa jaksaa istua ongella helposti 8h putkeen.

Tässä sitten kiukuissaan huusi että hänellä olisi hyvä olla kotona jos mä suostuisin tuon penikan joskus hoitoon laittamaan ja meillä olisi kahden keskeistäkin aikaa jne.. Meillä onkin, esikoinen on n. 6vk välein yhden päivän jommalla kummalla isovanhemmista, mutta se ei miehelle riitä. +mun sisko "lainaa" esikoista aina välillä omalleen leikkikaveriksi. Ja minulla on hyvä olla ja vietän mielelläni aikaa lapseni kanssa, sekä koko perheen voimin myös. Kahden keskeinenkin aika on ihan jees, MUTTA useimmiten senkin vietämme miehen kavereiden kanssa grillailemassa tms.. Minä näen omia kavereitani harvoin, ja silloinkin käydään vaan jonkun kaverin tykönä kahvittelemassa ja lapset leikkivät keskenään.

Olen viimeksi lokakuussa ollut OMIA kavereitani ilman lasta moikkaamassa. Lapsi on nyt menossa ekaa kertaa yökylään vkonloppuna siskoni luokse, ja minua hiukan jännittää mies vaan sättii että kun en osaa olla erossa siitä, ja mä olen liikaa kiinni esikoisessa jne..
 
No onhan sulla syytäkin "kiukutella". Johan se mies ensin itse aloitti valittamisen elämisen rajoittamisesta. Kuka sitten pakottaa olemaan ja elämään niin jos se on niin helvetin vaikeaa (anteeksi kiroilu),tulee vain mieleen toinen tapaus tästä naapurista.
Jokainen voi itse valita kumppaninsa ja silloin elää niillä ehdoilla jotka se elämä tullessaan tuo eikä valita turhasta taikka lähtee kävelemään.
 
yhÄ
miehen mielestä olet helpolla eroamassa, mutta SÄ olet oikeessa. Sun miehes tarttee jonkun lapsettoman akan.

Meillä oli jokseenkin samankaltainen tilanne. Erottiin tossa vuoden vaihteessa ja kas kummaa... mies alkoikin eron jälkeen vasta arvostamaan mitäs kaikkea se veemäinen akka onkaan tehnyt kotona. Miesmalkoi arvostamaan myös omaa lastaan. Nyt mies viettää lapsen kanssa enemmän aikaa kuin yhdessäolon aikana.

Oishan tuo halunnu takasin, mutta minun mieliala on 100x parempi kuin aikaisemmin, saan vapaata enemmän, saan päättää asioista ja ei tarvitse joka viikonloppu pelätä et tuleeko se takas niiltä ryyppyreissuiltaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
No nythän sulla on mahdollisuus nähdä omia ystäviäsi, kun muksu on hoidossa, anna miehen tehdä omiaan ja mene sinä treffaamaan ystäviäsi.
Niin olin suunitellut, ja ehdinkin jo sopia erään vanhan tallikaverin kanssa että lähdetään grillattavien ja muutaman sidukan kera rannalle. No miespä tästä aloitti kamalan huutamisen että kumpi mulle on tärkeämpää hänen kanssaan vietetty aika vaiko "umpikännissä jossain rannalla notkuminen".

Yritin selittää että mullakin on oikeus nähdä kavereitani ilman lasta, ja ottaa vaikka ne pari siideriä grilliruuan kanssa, mä en siitä huonoksi äidiksi muutu vaikka kerran kesässä 2 siideriä juon KAVEREIDENI kanssa.

Eieiei, ei käy. Joten lähdetään miehen ja miehen kavereiden kanssa jonnekkin. No, jos tämä saa miehen onneliseksi niin kai sitten on tehtävä.
 
yhÄ
miks naiset kitkuttaa tollasessa paskassa suhteessa (jossa toinen ilmeisesti on narsistisia piirteitä omava)?????

oikeesti...sä lähet sinne rannalle ja etit sieltä vaikka uuden ukon!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja yhÄ:
miks naiset kitkuttaa tollasessa paskassa suhteessa (jossa toinen ilmeisesti on narsistisia piirteitä omava)?????

oikeesti...sä lähet sinne rannalle ja etit sieltä vaikka uuden ukon!
Mies on muuten todella hyvä isä ja ihana mies, MUTTA nyt hänellä on joku kamala kriisi tullut että miten lapsi rajoittaa elämistä, ja hänen on vaikea sitä hyväksyä että meidän kahdestaan olo aika on rajallista, ja toinen punainen vaate tuntuu olevan se että minä viihdyn lapsen kanssa, ja minä nautin jopa yhteisistä puistohetkistä jne.. Miehestä huomaa miten häntä keljuttaa se että lapsi on joka asiassa mukana, mutta sen verran osaa kuitenkin olla että lapselle ei sitä näytä, vaan hänelle on samanlainen kuin ennenkin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Saanko udella miehesi ikää? Ei kuulosta kovin kypsältä :( Ilmeisesti hänen kavereillaan ei ole vielä lapsia?
Osalla kavereista on lapsia, mutta ne on jo aikoja sitten "kadonnut" kuvioista, juttelee kyllä naamakirjassa heidän kanssaan ja käyvät yhdessä autoja laittelemassa yms.. Mutta siis tämä remuporukka joka on kasassa ollut kohta 20v niin siitä mies ei osaa irtaantua samoin kun muut hänen kaverinsa joilla on lapsia. Tämä porukka joka on jäljelle jääneet ovat sinkkuja poikamiehiä.

Ja mies 26v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei ne vielä 35 vuotisenakaan ole "kypsiä" kaikki:
kuulostaa alle 25 vuotiaalta "mieheltä"...ANTEEKSI VAAN!!!
Pitää nyt heti naputtaa tästä. Mun mies täyttää tänä vuonna 25, ja on alusta asti hoitanut yhtä paljon lasta kuin minä, ajoittain enemmänkin ja on jättänyt lähes tulkoon kaikki omat menonsa, koska haluaa viettää aikaa porukalla (siis perheen kesken). Ihmisestä noi jutut on kiinni, eikä iästä.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ne vielä 35 vuotisenakaan ole "kypsiä" kaikki:
kuulostaa alle 25 vuotiaalta "mieheltä"...ANTEEKSI VAAN!!!
Pitää nyt heti naputtaa tästä. Mun mies täyttää tänä vuonna 25, ja on alusta asti hoitanut yhtä paljon lasta kuin minä, ajoittain enemmänkin ja on jättänyt lähes tulkoon kaikki omat menonsa, koska haluaa viettää aikaa porukalla (siis perheen kesken). Ihmisestä noi jutut on kiinni, eikä iästä.
Joo eiköhän kaikki tiedä että poikkeuksiakin on, mut kyllä se ikä aika paljon vaikuttaa.
 

Yhteistyössä