Mä olen liikuttavan lähellä kylpyläviikonloppua :)

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Niina:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mintuli:
Kehtaatko mennä uimaan vaikka olet ylipainoinen? En tarkota pahalla.
Ootpas sä tahdikas :headwall:
Osuko arkaan paikkaan sulle? Jos osaat LUKEA NIIN KIRJOITIN ETTÄ EN TARKOTA PAHALLA.
Osaan kyllä kiitos vaan!
Ei osunut arkaan paikkaan!
Ehkä sitten aikuisena sinäkin ymmärrät mitä kannatta kysyä ja mitä ei! :xmas:
Eiköhän se ole kumminkin tosi fakta että ihmiset kyllä haukkuu ylipainosia pilvin pimein, jos ei päin naamaa, mitä varmaan monet tekeekin, niin takana päin, pyörittelee päätä.
On tuo varmaan tosi fakta. Mutta miettiä sopii, pitääkö lihavan vai haukkujan hävetä...
Sekä että.
Tuo on sun näkemyksesi. Mun mielestä ainoastaan haukkujien olis syytä kurkata peiliin ja miettiä tovi omaa pientä sieluaan.

Osuko arkaan paikkaan sulle? Jos osaat LUKEA NIIN KIRJOITIN ETTÄ EN TARKOTA PAHALLA.
Osaan kyllä kiitos vaan!
Eiköhän se ole kumminkin tosi fakta että ihmiset kyllä haukkuu ylipainosia pilvin pimein, jos ei päin naamaa, mitä varmaan monet tekeekin, niin takana päin, pyörittelee päätä.
On tuo varmaan tosi fakta. Mutta miettiä sopii, pitääkö lihavan vai haukkujan hävetä...
On varmasti, mutta mä säälin niitä ihmisiä joidenka pitää miettiä/keskustella muiden ihmisten painosta. Just vaikka jossain kylpylässä voivotella, kuinka joku on "iso"... Niillä ihmisillä on TODELLA köyhä elämä!!

Mutta Turkilmakselle ihanaa kylpylälomaa :hug:
Pidetään peukkuja pystyssä että pääsette sinne!

...
miks joka keskusteluun pitää vetää jonkun ylipaino vaikkei aloitus mitenkään liittyisi siihen :eek:

häiritseekö joitakin tosiaan niin paljon toisten paino?

ja eikös uiminen ole ylipainoisille mitä loistavinta liikuntaa.. enkä mä ainakaan ole ikinä kylpylöissä kiinnittänyt mitään huomiota siihen minkä kokoisia ihmisiä siellä on! :eek:

Vieras
Kylläpäs täällä ihaillaan ja paapotaan ylipainoisia ihmisiä. Ihan rauhassa tehkää, se on niin kaunista.
No ei tarvitsisi ihailla eikä paapoa mutta ei sentään haukkua ja pyöritellä päätäkään. Missä on sun käytöstavat??

Turkilmas
Kylläpäs täällä ihaillaan ja paapotaan ylipainoisia ihmisiä. Ihan rauhassa tehkää, se on niin kaunista.
Hei muruseni. Katsoppa tätä mun aloitusta ihan ajatuksella. Ja sitten käytä niitä pieniä nystyröitäsi. Koita oikein pinnistellä ja miettiä että kysyinkö mä missään vaiheessa yhtikäs mitään mun läskeistäni.

Jos mulle tulee jossain vaiheessa alemmuuskompleksi ja kyselen täällä tykätäänkö musta vaikka olen lihava, niin sä voit tulla sinne ihan rauhassa ilkkumaan.

Nyt en voi sinusta todeta muuta kuin että ehkä muutama lisäkilo tois sulle samalla edes hitusen tilannetajua :hug:

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mitä kylpylää oot ajatellut? Caribia on ihana mutta miten musta tuntuu että olette käyneet siellä jokusen kerran...?
Juurikin näin :D. En mä ole vielä ajatellut kun ei tosiaan niitä kauppojakaan olla vielä lyöty lukkoon. Mutta tosiaan johonkin toiseen kaupunkiin olis kiva reissata.

vieras
Tietenkin kehtaan :D :D :D

En mä nyt bikinien kanssa sentään mene, mutta on lähinnä muiden ongelma jos läskini häiritsevät.
ja minä kehtaan suonikohjuineni mennä,ovat kuin suoraan kauhuelokuvasta :) jos jotakin haittaa niin voi maksaa leikkauksen

Onnea kaupantekoon! :)

Me lähdetään huomenna Vuokattiin, ja käydään taatusti myös Katinkullassa, vaikka siellä emme yövykään. Sitten vähän vaellusta ja muuta mukavaa yhdessäoloa perheen kanssa, niin luksusviikonloppu on taattu =)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tietenkin kehtaan :D :D :D

En mä nyt bikinien kanssa sentään mene, mutta on lähinnä muiden ongelma jos läskini häiritsevät.
ja minä kehtaan suonikohjuineni mennä,ovat kuin suoraan kauhuelokuvasta :) jos jotakin haittaa niin voi maksaa leikkauksen
Oikea asenne :flower: :flower: =)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Loistavaa =) Toivottavasti saatte kaupat tehtyä. Suosittelen sitä Naantalin kylpylää :whistle:
Mun tekis kyllä myös mieli. Mutta toisaalta jotenkin tyhmää olla ihan kodin lähellä ja kuitenkin hotellissa yötä :D.

No, pitää miettiä mitä tehdään ja minne mennään. Ja sitä ennen tehdä ne kaupat :D

jensku
Loistavaa =) Toivottavasti saatte kaupat tehtyä. Suosittelen sitä Naantalin kylpylää :whistle:
Mun tekis kyllä myös mieli. Mutta toisaalta jotenkin tyhmää olla ihan kodin lähellä ja kuitenkin hotellissa yötä :D.

No, pitää miettiä mitä tehdään ja minne mennään. Ja sitä ennen tehdä ne kaupat :D
Hei, hieno kuulla että kaupat on jo noinkin "lähellä" toteutumista. Pitelen peukkuja jotta kaikki menee kuten pitääkin.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Onnea kaupantekoon! :)

Me lähdetään huomenna Vuokattiin, ja käydään taatusti myös Katinkullassa, vaikka siellä emme yövykään. Sitten vähän vaellusta ja muuta mukavaa yhdessäoloa perheen kanssa, niin luksusviikonloppu on taattu =)
Kiitos :)

Ja voih miten ihanalta kuulostaa teidän viikonloppunne :flower: :flower:

Pitäkäähän hauskaa, tai no, se nyt on kait sanomattakin selvää :D

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:

Hei, hieno kuulla että kaupat on jo noinkin "lähellä" toteutumista. Pitelen peukkuja jotta kaikki menee kuten pitääkin.
Kiitos :). Lepuuta silti välillä peukaloitasi. Tässä kun menee vielä tovi ennen lopullista kaupan lukkoon lyömistä :)

jensku

Kiitos :). Lepuuta silti välillä peukaloitasi. Tässä kun menee vielä tovi ennen lopullista kaupan lukkoon lyömistä :)

Niin, ettei pääse mikään niveltulehdus yllättämään...kun pitäis tässä omaa muuttoa ruveta vielä tekemään. Saatiin asuntokaupat reilaan maanantaina ja muutto ois ens kuun puolessa välissä... ois aika hankalaa pakata peukut siteissä hehehehee

Turkilmas

Niin, ettei pääse mikään niveltulehdus yllättämään...kun pitäis tässä omaa muuttoa ruveta vielä tekemään. Saatiin asuntokaupat reilaan maanantaina ja muutto ois ens kuun puolessa välissä... ois aika hankalaa pakata peukut siteissä hehehehee
Juu, mä en kestäis jos pilaisin teidän muuttonne :D.

Tuhannesti onnea onnistuneista asuntokaupoista :flower: :hug:

Osaan kyllä kiitos vaan!
Heh,no siinä tapauksessa on muilla kylpylöissä olijoilla ollut niskat kipeät,sen verran ovat sitten saaneet pyöritellä sitä päätään kun minä olen vaappunut vesille (altaille) =).Mäkin tunnustan olevani jonkun verran ylipainoinen mutta onneksi kylpylöissä on sen verran isot altaat etten ole ihan koko tilaa viennyt ruhollani.Mutta onpahan pelastusrengas omasta takaa =).

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja miä:
Oih, onnee Turkilmas! Saitte siis soviteltua kauppahintaa..?

t. hän itsemyyjä, joka mietti esittelyn pitämistä ;)
Kiitos :).

Mitään lopullista ei olla vielä lyöty lukkoon, mutta melkoisen hyvältä näyttää kuitenkin. Ja hinnasta jouduttiin tinkimään, kuitenkin niin että plussan puolelle jäätiin itse myyden kuin välittäjän kautta :)

Tsemppiä tulevaan esittelyyn, toivottavasti tulee katsojia :)

Mitään lopullista ei olla vielä lyöty lukkoon, mutta melkoisen hyvältä näyttää kuitenkin. Ja hinnasta jouduttiin tinkimään, kuitenkin niin että plussan puolelle jäätiin itse myyden kuin välittäjän kautta :)

Kyllä kannattaa itse myydä niin mekin tehtiin. Meillä rivari kolmio. Laitoimme lehteen ilmoituksen(joka tilaajalle ilmainen) samana iltana kun lehti jaettiin niin menin illalla reiluks pariks tunniks näyttää ihmisille sitä asuntoa. Meni kaksi päivää(olin kieltänyt aikasempaa soittamasta kun en pystynyt vastaamaan puheluun) niin ekat jo soitti että asunto on meidän eikä ne tingannu penniäkään. Kyllä ois harmittanut jos ois monta tonnia joutunut parista tunnista maksamaan välittäjälle. Mies sanoi että saman summan minkä välittäjä ois ottanut niin saan käyttää itse mihin haluan, mutta empä oo vielä keksinyt mitä ostaisin, vaikka kohta kaks vuotta asunnon myynnistä...tässä yks esimerkki niille jotka ihmettelee miksi kannattaa eka itse kaupata. Onnea teille asunnon myyntiin =)

miä
Alkuperäinen kirjoittaja essi2008:

Kyllä kannattaa itse myydä niin mekin tehtiin. Meillä rivari kolmio. Laitoimme lehteen ilmoituksen(joka tilaajalle ilmainen) samana iltana kun lehti jaettiin niin menin illalla reiluks pariks tunniks näyttää ihmisille sitä asuntoa. Meni kaksi päivää(olin kieltänyt aikasempaa soittamasta kun en pystynyt vastaamaan puheluun) niin ekat jo soitti että asunto on meidän eikä ne tingannu penniäkään. Kyllä ois harmittanut jos ois monta tonnia joutunut parista tunnista maksamaan välittäjälle. Mies sanoi että saman summan minkä välittäjä ois ottanut niin saan käyttää itse mihin haluan, mutta empä oo vielä keksinyt mitä ostaisin, vaikka kohta kaks vuotta asunnon myynnistä...tässä yks esimerkki niille jotka ihmettelee miksi kannattaa eka itse kaupata. Onnea teille asunnon myyntiin =)
Ei ole meillä yhtä hyvä tuuri. Ja tietysti muuttotappioalueella ollaan. Puoltoistakuukautta on kaupattu, eikä yhtään tarjousta. Ja tuskinpa tulee ketään esittelyynkään. No, oikotiellä ei onneks ole ollut yhtään nollapäivää. Jospa tämä tästä vielä tässä kesän korvilla. Mutta kiitos tsemeistä silti.

Yhteistyössä