Mä olen kuulemma eronnut

enkä itse edes tiennyt sitä :'(

Eli kuulin että "kylillä " oli puhuttu siihen tyyliin, että eihän se Åbo ole enää edes miehensä kanssa yhdessä, kun ei sen miestä ole näkynyt, eikä Åbo käytä sormuksiakaan, miksiköhän se ei oo kertonut että ne ovat eronneet...

Olin ihan että mit vit, ja mietin että missä mä oon ilman sormusta ollut. Kotona joo, mutta kyllähän meillä käyvät nyt näkee että talossa on mieskin. Koulussa labratunneilla, koska siellä ei saa olla sormuksia sormessa, mutta opiskelutoverit taatusti tajuaa sen. Sitten välähti: jokin aika sitten pulkkamäessä ollessani olin ilman sormuksia, koska en löytänyt niitä. Kysyin, että oliko se rouva XXX joka tällaista pohti, ja olihan se.

Se hemmetin kyylä oli siis seurannut mua ja lapsiani pulkkamäessä niin tarkkaan, että näki ettei mulla ollut sormuksia, kun otin hanskat hetkeksi pois :eek: :LOL:

Lähetin sille sellaisia terveisiä, että saa tulla kysymään suoraan jos joku asia ihmetyttää. Sekä jatkokommentin siitä, että mun mies on töissä, eikä valitettavasti ehdi mukaan pulkkamäkeen joka kerta kun mä ja lapset sinne mennään. Hänellä ei ole vastaavaa ongelmaa, kun ukko makaa vaan kotona :snotty:

:headwall:
Mäkin kuulin pari vuotta sitten juorun, että olin ollut yökerhossa ja viskannut kihla-sekä vihkisormuket jonnekin helvatan kuuseen :whistle: Hassua sinänsä, kun en oo baarissa tai yökerhossa ollut sitten kesän -03. Joku mut silti oli nähnyt (joo ja tiedän kuka se "joku" on").

:LOL: kaikenmoisia kyyliä sitä suomen maassakin on.. Täälläkin olet alkoholisti jos kannat naapureiden nähden kotiin 6-packin olutta saunaillaksi. Rääkkäät lasta jos se itkee tavallista enemmän tai kovempaa (nyt hampaiden tulo meneillään). Häiriköit naapureita kun radio soi hiljaa päivisin niin että justiinsa itse kuulet sen. Ja olet varas kun poimit joltain pihalle pudonneen hanskan ja laitat sen rappukäytävän alaoven ilmoitustaululle. :D mikä suunnaton vääryyden puhumisen ja kuvittelemisen aihe ihmisillä oikein onkaan, en itsekään välillä tajua..

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
enkä itse edes tiennyt sitä :'(

Eli kuulin että "kylillä " oli puhuttu siihen tyyliin, että eihän se Åbo ole enää edes miehensä kanssa yhdessä, kun ei sen miestä ole näkynyt, eikä Åbo käytä sormuksiakaan, miksiköhän se ei oo kertonut että ne ovat eronneet...

Olin ihan että mit vit, ja mietin että missä mä oon ilman sormusta ollut. Kotona joo, mutta kyllähän meillä käyvät nyt näkee että talossa on mieskin. Koulussa labratunneilla, koska siellä ei saa olla sormuksia sormessa, mutta opiskelutoverit taatusti tajuaa sen. Sitten välähti: jokin aika sitten pulkkamäessä ollessani olin ilman sormuksia, koska en löytänyt niitä. Kysyin, että oliko se rouva XXX joka tällaista pohti, ja olihan se.

Se hemmetin kyylä oli siis seurannut mua ja lapsiani pulkkamäessä niin tarkkaan, että näki ettei mulla ollut sormuksia, kun otin hanskat hetkeksi pois :eek: :LOL:

Lähetin sille sellaisia terveisiä, että saa tulla kysymään suoraan jos joku asia ihmetyttää. Sekä jatkokommentin siitä, että mun mies on töissä, eikä valitettavasti ehdi mukaan pulkkamäkeen joka kerta kun mä ja lapset sinne mennään. Hänellä ei ole vastaavaa ongelmaa, kun ukko makaa vaan kotona :snotty:

Oletko pieneltä paikkakunnalta?

Itse muutin puoli vuotta sellaiselta pois, enkä ikinä enään palaa takaisin, on sellaisia kyyliä että huh, huh....Niillä kun on niin kovin pientä oma elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
:headwall:
Mäkin kuulin pari vuotta sitten juorun, että olin ollut yökerhossa ja viskannut kihla-sekä vihkisormuket jonnekin helvatan kuuseen :whistle: Hassua sinänsä, kun en oo baarissa tai yökerhossa ollut sitten kesän -03. Joku mut silti oli nähnyt (joo ja tiedän kuka se "joku" on").
No mut ja mun ex miehen veljen ex muija on kuulemma nähty baarissa pokailemassa muita miehiä/kun vielä seukattiin miestemme kanssa ja tää homma on kuulemma ihan nauhalla :LOL: Mielenkiintoista sinäänsä kun ei olla käyty kuin kerran elämässä tän tyypin kanssa yhdes baarissa ja siitä on hyvin pitkä aika.
Eipä oo kuva materiaalia kyllä näkynytkään :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
Mä ajattelin lisätä vettä myllyyn, ja ottaa ensi kerralla vaikka veljeni mukaan pulkkailemaan.
Sitten mulla olisi jo uusi mieskin :xmas:
se kyylätäti voi saada vaikka sydänkohtauksen kun ei heti pääse kertomaan muille jos tuon oisit toteuttanu :D
Ehkä mä olen niin ilkeä, että otan joskus mukaan veljen, joskus menen naispuolisen ystävän kanssa ja halaan tätä, joskus menen miespuolisen naapurin ja tämän lasten kanssa, jne.

Sehän sekoaa totaalisesti, kun ei enää tiedä missä mennään :D

Meidän seinänaapuri alko viimekesänä kyseleen että kukas se nyt sit muuttaa tähän teidän asuntoon, toivottavasti ette kelleen hampuusille myyny plaaplaaplaa. Muori plopotti vaikka kui kauan etten sanaa saanu väliin mut se mulle selvis että oltiin kuulemma asuntomme myyty :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
Mä ajattelin lisätä vettä myllyyn, ja ottaa ensi kerralla vaikka veljeni mukaan pulkkailemaan.
Sitten mulla olisi jo uusi mieskin :xmas:
se kyylätäti voi saada vaikka sydänkohtauksen kun ei heti pääse kertomaan muille jos tuon oisit toteuttanu :D
Ehkä mä olen niin ilkeä, että otan joskus mukaan veljen, joskus menen naispuolisen ystävän kanssa ja halaan tätä, joskus menen miespuolisen naapurin ja tämän lasten kanssa, jne.

Sehän sekoaa totaalisesti, kun ei enää tiedä missä mennään :D
:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Histamiinitar:
Meidän seinänaapuri alko viimekesänä kyseleen että kukas se nyt sit muuttaa tähän teidän asuntoon, toivottavasti ette kelleen hampuusille myyny plaaplaaplaa. Muori plopotti vaikka kui kauan etten sanaa saanu väliin mut se mulle selvis että oltiin kuulemma asuntomme myyty :D .
:D

Ja mä olin kerran tietämättäni raskaana. Se oli ihan puhdas väärinkäsitys: entinen naapuri oli jostain syystä saanut päähänsä että olen raskaana, ja kertonut siitä sitten muille entisille naapureille. Mun veli, joka asui siinä asunnossa missä mä ennen asuin, oli ihan että öööööö kun naapurit alkoi kyselemään että jokos sun siskosi pian synnyttää, oletko jo eno? :D

vieras
Juu mä olen ollut monta vuotta jo kestoraskaana ja mun mies asuu kuulemma tuossa 10km päässä kylällä on ottanut sieltä asunnon kun erottiin (en kyllä sit tiedä kuka tuo erehdyttävästi mieheni näköinen tyyppi on joka asuu meillä edelleen) kyllä näitä riittää...

Viime talvena täällä liikku varma tieto, että Rouva X oli kuollut yöllä. Oli ambulanssi ja poliisi kuulemma aamulla käyny tilanteen toteamassa pihalla. Oli siinä mies ollut puulla päähän lyöty, kun alko surunvalitteluja saamaan :eek: Ja yksikin oli ollut menossa ostamaan ruusua, jotta voisi antaa surunvalittelujen yhteydessä, kun tää Rouva X olikin kävelly vastaan kukkakaupassa :LOL: Nii, ja mitään ambulanssia tai poliisia ei ollut pihalla käyny. Mutt varma tieto se oli, joka levisi nopeasti, hitaammin levisi se tieto, että oli väärä huhu.

Yhteistyössä