Mä olen kääntänyt takkia pikku-antonin tapauksessa ja olen nyt äidin puolella!

mitä todisteita muka äidin uskonlahkosta on ollut muuta kuin isän kertomus medialle?
enkä voi edes käsittää kuinka noin vanha ukko edes jaksaa huolehtia lapsesta :eek: aavistuksiakin on ettei sillä oo ihan puhtaat jauhot pussissa miksi halusi niin palavasti lapsen takaisin :|

*avaa sontikan* :xmas:
 
vieras
Minä taas kieltäydyn olemasta kummankaan puolella, koska vaikka tietäisin enemmänkin, kuin mitä lehdissä lukee, asioilla on vain 2 puolta. Toivottavasti poikaa kuunnellaan myös ammattilaisen toimesta, ja toivottavasti se ammattilainen osaa asiansa ja näkee manipuloinnin taakse.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee:
nojoo,se ukko tuntuu kummalliselta. kaikki vaan ollut äitiä vastaan,kun se on venäläinen ja suomessa muka niin paljon paremmin asiat.
Ai, sä tunnet sen? Vaiko ihan ulkonäön perusteella ajattelit?
Noh, jospa sieki näytät poronpallinpurijalta, nii sulta kans lapsi/lapset pois?
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mitä todisteita muka äidin uskonlahkosta on ollut muuta kuin isän kertomus medialle?
enkä voi edes käsittää kuinka noin vanha ukko edes jaksaa huolehtia lapsesta :eek: aavistuksiakin on ettei sillä oo ihan puhtaat jauhot pussissa miksi halusi niin palavasti lapsen takaisin :|

*avaa sontikan* :xmas:
joo, niin varmaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinä et haluaisi lastasi takaisin, jos lapsesi isä hänet veisi maasta, etkä saisi häntä enää tavata?
toki haluaisin, mut mulla ei oo väärä sukupuoli joka lasta haluaa :xmas:
Eli isä ei voi rakastaa lastaan niin paljon, että taistelisi hänestä ilman, että on joku koira haudattuna?
 
vieras
Miksi äiti lähti takaisin Venäjälle, kun oli ensin tänne hinkunut ja oikein naimisiin mennyt ja lapsen tehnyt, jotta saisi jäädä tänne. Sitten tulikin mielenmuutos ja hänen mielestään lapsi kuuluu automaattisesti äidille. Tietysti vastaavia tapauksia alkaatulla julkisuuteen yhä enemmän, kun suomalaiset pariutuvat ulkomaalaisten ja varsinkin toisen kulttuurin ja uskonnon omaavien kanssa. RASISTI, RASISTI. Tämä tulee olemaan arkipäivää ja kiistanaihe jatkossa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinä et haluaisi lastasi takaisin, jos lapsesi isä hänet veisi maasta, etkä saisi häntä enää tavata?
toki haluaisin, mut mulla ei oo väärä sukupuoli joka lasta haluaa :xmas:
Ai, sulla olikin vaan tylsää ja haluat provota. Njaa. Nyt ei jaksa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi äiti lähti takaisin Venäjälle, kun oli ensin tänne hinkunut ja oikein naimisiin mennyt ja lapsen tehnyt, jotta saisi jäädä tänne. Sitten tulikin mielenmuutos ja hänen mielestään lapsi kuuluu automaattisesti äidille. Tietysti vastaavia tapauksia alkaatulla julkisuuteen yhä enemmän, kun suomalaiset pariutuvat ulkomaalaisten ja varsinkin toisen kulttuurin ja uskonnon omaavien kanssa. RASISTI, RASISTI. Tämä tulee olemaan arkipäivää ja kiistanaihe jatkossa.
jospa se mies näytti vasta täällä suomessa oikeat kasvonsa =)
kyllä munki mutsi teki saman ja täällä suomessa vasta alko suomalainen ukko hakkaan äitiä ja mua.
 
Dina
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Eli isä ei voi rakastaa lastaan niin paljon, että taistelisi hänestä ilman, että on joku koira haudattuna?
hänhän oli jo saanut venäjälläkin hänen edukseen tehdyn oikeuspäätöksen, miksi salakuljettaa lapsi rajan yli siis?
Oiskohan jotakin tekemistä ollut sillä että äiti ei tahtonut luovuttaa lasta,vitkutteli oikeuksissa oli hakemassa (ja saanutkin?) kansalaisuuden pojalle. Eli kaikinkeinoin siis esti isää saamasta lastaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dina:
Oiskohan jotakin tekemistä ollut sillä että äiti ei tahtonut luovuttaa lasta,vitkutteli oikeuksissa oli hakemassa (ja saanutkin?) kansalaisuuden pojalle. Eli kaikinkeinoin siis esti isää saamasta lastaan.
kansalaisuus oltiin peruttu jo ja lapsi oikeuden päätöksellä käsketty luovutettavaksi isälleen suomeen, silti salakuljetus... hmmm...
 
Dina
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Dina:
Oiskohan jotakin tekemistä ollut sillä että äiti ei tahtonut luovuttaa lasta,vitkutteli oikeuksissa oli hakemassa (ja saanutkin?) kansalaisuuden pojalle. Eli kaikinkeinoin siis esti isää saamasta lastaan.
kansalaisuus oltiin peruttu jo ja lapsi oikeuden päätöksellä käsketty luovutettavaksi isälleen suomeen, silti salakuljetus... hmmm...
Eräissä uutisissa mainittiin että oli hakenut toisen kerran pojalle kansalaisuutta ja sen myös saanut.
Joo oikeus käskee luovuttaa mutta se ei paljon sano jos äiti päättää heittääntyä hankalaksi ja olla luovuttamatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dina:
Eräissä uutisissa mainittiin että oli hakenut toisen kerran pojalle kansalaisuutta ja sen myös saanut.
Joo oikeus käskee luovuttaa mutta se ei paljon sano jos äiti päättää heittääntyä hankalaksi ja olla luovuttamatta.
no jos oikeus on päättänyt, olisin ymmärtänyt et ois vaan hakenut pojan ja kuljettanut laillisesti rajan yli. miksi piti salakuljettaa???
 
Mä en ymmärrä miksi sen isän ikä aina vedetään näihin keskusteluihin? Pitäisikö sitten lapsien hoito kieltää tietyn ikäisiltä? No, ihan sama, Suomen lain mukaan poika on Suomen kansalainen ja huoltajuus on isän. Siinä äiti toimi ehdottoman väärin, että vei lapsen väärennetyillä papereilla Venäjälle, eikä isällä ollut mahdollisuutta tavata lastaan. Lapsen isähän on kuitenkin sanonut, että toivoisi äidin tulevan Suomeen ja olevan tekemisissä pojan kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Miten olisi esim isällinen rakkaus poikaansa kohtaan syyksi siihen, miksi halusi pojan takaisin.
olisi voinut järjestää asiat niin, että äiti olisi voinut palata pojan kanssa takaisin ilman pelkoa vankilatuomiosta =)
:LOL: No miten joku maallikko sen tekee jos äiti kerran on rikkonut Suomen lakia? Ja eihän tää äiti HALUNNUT tulla Suomeen sen enempää yksin kuin pojan kanssakaan. Äiti on rikkonut Suomen lakeja, ei mikään sitä muuta.
 

Yhteistyössä