Mä olen aivan oikeasti alkanut miettiä siivojan palkkaamista kotiin...

tässä lisää
Alkuperäinen kirjoittaja vesilaitoksen akka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vesilaitoksen akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vesilaitoksen akka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisin alkaa siivoojaksi. Mahtavat palkat (25 euroa tunti).!!!
Joo se on se mitä firma saa, työntekijän osuus ei ihan yllä sinne... :LOL:
Kannattaa siis ruveta yrittäjäksi =)
Juu toki, jos haluaa maksaa toisille palkkaa, juoksevat kulut, menettää yöunensa, juosta pesuainetukuissa jne jne.
Niin mikäs siinä! =)
aika vähän juoksevia kuluja siivousfirman perustamisessa.
No enpä sanois...
Kaikki ei ole juoksevia mutta kuluja kumminkin.

Koneet, välineet, auto millä niitä kuskaat, työntekijät ja tosi hyvä tuuria että saat sellaisia jotka tekee työn hyvin. Työvaatteet.

Ja jos kohteita on paljon, kaikissa on oltava omat työvälineet.

Kirjanpito, palkanlaskut,laskutus, yms työt.
Että ei se niin ruusuista ole todellakaan...

ja tässä oli vaan murto-osa kuluista.
Lisään viellä vakuutukset(vaikka olis yhden naisen yritys, niin ei kenenkään kotiin voi mennä ilman vakuutuksia siivoamaan), bensat.....
Verot, työeläke maksut(itseltäkin)...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Entäs 4H:n työpalvelu?
Tulis varmaan halvemmaksi kuin siivousfirman kautta. Ja nämä 4H nuoretkin kuitenki koulutetaan hommaan. :wave:
Pitääpä selvitellä sitäkin, miten se meidän alueella toimii. Kiitos vinkistä :)
Oulussa toimii ainakin firma www.wash.fi
 
Mäki olen harkinnut. En vaan kehtaa ottaa ulkopuolista siivoojaa ku ite oon kotona vielä :D Mut heti ku meen töihin ni meille luultavasti tulee sellainen. Oon nimittäin pelotellu miestä et äitiysloman jälkeen joutuu osallistumaan kotitöihin ja jotenki se mies on sit siivoojan kannalla (niinku mäki oikeasti mut on niin helppo pistää miehen syyksi).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Suosittelen lämpimästi =) Kysele tarkkaan eri vaihtoehtoja ja juttele ehdokkaiden kanssa. Meillä kävi muutaman kerran, mutta lopputulos ei ollut toivottu :/
Pitää tuon isännän kanssa sitten jutella :D Saiskohan siitä samalla sen pintelinin kaipaaman essusiivoojan ;)
 
Meillä käy, on 3 h kerrallaan ja 30 e/h, nyt taitaa vähän nousta. Meidän siivooja on isosta firmasta, ekaan siivoojaan ei oltu tyytyväisiä, nyt on ihan huippu.

Monesta asiasta voin tinkiä, että saan tuon siivoojan maksettua, niin mukava asia se on.
 
mie
Meillä käy joka toinen viikko 2,5-3 tuntia kerrallaan. Hinta 26 euroa/tunti. Mulla kesti vuoden löytää hyvä siivooja! Otin yksittäisiä siivouksia keltaisilta sivuilta ja työnlaatu oli joillakin aivan järkyttävän huono... sitten löysin sanomalehden sivulta mainoksen ja pyysin tätä nykyistä toisenkin kerran, kolmannen ja nyt on käynyt jo kaksi vuotta. Loistava löytö! Meillä on vihko-systeemi: joka kerta laitan perussiivouksen lisäksi jonkin erityistoiveen esim. 'pesetkö uunin'. Tästä luxuksesta en luovu ikinä, niin paljon siivousta inhoan :)
 

Yhteistyössä