Tytöllä alotettiin tiistaina unikoulu. Mä en jaksa, menee hermo ihan totaalisesti tähän hommaan. Joskus miettii, että olisko vaan helpompi nukuttaa syliin siinä 15min ja herätä 10kertaa yössä ku juosta laittamassa tyttöä takaisin makuuasentoon tai käydä antamassa uudelleen tuttia ja unilelua, kun tyttö ne viskaa alas. 1,5h menee tytön nukahtamisessa. Koko sen ajan tyttö ei itke yhtään mutta tuntuu oikeen ärsyttävän mua, ku kokoajan neiti nousee pinnoja vasten seisomaan tai heittelee tuttia |O |O
ja tosiaan tiedoksi unikoulun vastustajille, tässä unikoulussa ei huudateta yksin vaan oon tytön saatavilla koko ajan ja näköpiirissä. Käyn vaan vähäeleisesti aina laittamassa takaisin tytön makuuasentoon ja sisäisesti kiehun.. :snotty:
ja yksin pitää tääkin unikoulu hoitaa, kun mies on töissä ollu koko viikon 13h/päivä, tänään tulee 19h ja huomenna taas iltapäivällä takaisin ja yöllä kotiin.. :'(
Kuka tulis hoitamaan tän mun puolesta...
ja tosiaan tiedoksi unikoulun vastustajille, tässä unikoulussa ei huudateta yksin vaan oon tytön saatavilla koko ajan ja näköpiirissä. Käyn vaan vähäeleisesti aina laittamassa takaisin tytön makuuasentoon ja sisäisesti kiehun.. :snotty:
ja yksin pitää tääkin unikoulu hoitaa, kun mies on töissä ollu koko viikon 13h/päivä, tänään tulee 19h ja huomenna taas iltapäivällä takaisin ja yöllä kotiin.. :'(
Kuka tulis hoitamaan tän mun puolesta...