mä näin viime yönä sairasta unta =o

  • Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana
  • Ensimmäinen viesti
todellakin harmaana
Se alkoi niin että jotenkin päädyttiin miehen ja ystävämme (nainen) kanssa harrastamaan suuseksiä. Mä tulin nopeasti ja mun oli sitten heti lähdettävä töihin. Mies ja ystävä jäivät kaksin.

Kun tulin töistä niin meidän äiti oli meillä ja sanoi että mieheni ja tämä ystävä olivat harrastaneet seksiä meidän sängyssä kun oli tullut meille. Oli kuulemma laittanut petivaatteet pesuun, kun sänky oli aivan paskassa =o

No lähdin sitten etsimään miestä, koska olin kovin pettynyt häneen ja tosi vihainen. Löysinkin hänet sitten jostain puiston keinusta ja sanoin asiani. Mies alkoi itkeä ja juoksi pois.

Löysin hänet myöhemmin ja hän sanoi ettei osannut ajatella että se olisi väärin, koska se tuntui niin hyvältä!!!


Siis ei hyvää päivää... mistä ihmeestä tälläinen uni nyt oikein tuli!! Aamulla heti kerroin unen miehelle ja sitä yhdessä naurettiin. Ystävälle en taida kuitenkaan sitä kertoa.
 
unet vaan on ihan kummia. Ei ne välttämättä tarkota yhtään mitään, tai sit voi olla että on jotain tunteita tai tuntemuksia itsellä, joita ei ole ehkä tiedostanut.
Juu ja onhan niitä enneuniakin, toivottavasti tää ei ollu sellanen
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
unet vaan on ihan kummia. Ei ne välttämättä tarkota yhtään mitään, tai sit voi olla että on jotain tunteita tai tuntemuksia itsellä, joita ei ole ehkä tiedostanut.
Juu ja onhan niitä enneuniakin, toivottavasti tää ei ollu sellanen
Tää ei ollut enneuni jos se yhtään musta riippuu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
:LOL: :LOL:
siis se, miten ihmisen pääkoppa yöllä järjestelee asioita on hauskaa.
Juu ei voi kuin ihmetellä ja nauraa, että mistä nää oikein aivoihin unessa kumpuaa.

Ennen nukkumaan menoa sanoin leikilläni miehelle, että tähän sänkyyn mahtuis vielä kolmaskin (oltiin sylikkäin ihan toisessa reunassa), että lieko toi siitä sitten tullut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
:LOL: :LOL:
siis se, miten ihmisen pääkoppa yöllä järjestelee asioita on hauskaa.
Juu ei voi kuin ihmetellä ja nauraa, että mistä nää oikein aivoihin unessa kumpuaa.

Ennen nukkumaan menoa sanoin leikilläni miehelle, että tähän sänkyyn mahtuis vielä kolmaskin (oltiin sylikkäin ihan toisessa reunassa), että lieko toi siitä sitten tullut?
Sellaista metodia kuulemma käytetään unientutkinnassa paljon, että kun ennen nukahtamista ajatellaan tiiviisti jotain asiaa noin 10 min, että se sit tulee uneen, jospa se sitten nopeampikin ajatus saattaa sinne hypätä :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
:LOL: :LOL:
siis se, miten ihmisen pääkoppa yöllä järjestelee asioita on hauskaa.
Juu ei voi kuin ihmetellä ja nauraa, että mistä nää oikein aivoihin unessa kumpuaa.

Ennen nukkumaan menoa sanoin leikilläni miehelle, että tähän sänkyyn mahtuis vielä kolmaskin (oltiin sylikkäin ihan toisessa reunassa), että lieko toi siitä sitten tullut?
Sellaista metodia kuulemma käytetään unientutkinnassa paljon, että kun ennen nukahtamista ajatellaan tiiviisti jotain asiaa noin 10 min, että se sit tulee uneen, jospa se sitten nopeampikin ajatus saattaa sinne hypätä :)
juu tää oli ihan 3 sekunnin ajatus.
 
Mie näin unta, että miulla oli suolistosyöpä ja söin siihen pureskeltavia punasia pillereitä, joiden piti auttaa niin, että ne lisää ruokahalua :| Ihan niinkun mie jotain ruokahalua tarttisin :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Mie näin unta, että miulla oli suolistosyöpä ja söin siihen pureskeltavia punasia pillereitä, joiden piti auttaa niin, että ne lisää ruokahalua :| Ihan niinkun mie jotain ruokahalua tarttisin :D
Mut toisaaltaan tuossa saattaa olla jokin järkikin. Mä oletan että jos olis suolistosyöpä, niin ruokahalu olis tasan 0. Että olishan se varmaan hyvä vähän saada syödyksi, ettei nälkään kuole.
 
stik
Mä näen jatkuvasti unia, että mies pettää minua tai lähtee kävelemään jättäen mut ja mahassa olevan vauvan kaksin. Tai sitten näen unta, että mies vie väkisin multa tämän vauvan. Oli aika kamala ero eksän kanssa ja varmaan ne on niitä alitajuntaisia pelkoja mitkä uniin tulee.
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
sänky oli paskassa :D

Mä vaan olen nähnyt unta että nuoleskelen mun työkaverin tissejä, ja todellisuudessa ei tulla toimeen yhtään
Sepä taitaa olla salainen haaveesi, että sen tissejä himoitset
 
vieras
Mä näin unta et kysyin millaiset hautajaiset mummu haluaa, no sit siinä pihassa katseltiin arkkkuja ja kun avasin yhden niin siel oli hiiltynyt ruumis jolla oli käsissään mustat nahkahanskat ja palanut surupuku ja tajusin et mummu on jo siel arkussa kuolleena.
 

Yhteistyössä