Mä löysin sen!!! Eli toppapuvun alesta ensi talvea varten :)

Oli jo lähestulkoon usko sekä toivo menneet kun ei mistään ole kivaa vastaan tullut, mutta tänään löysin -50% alella Remun puvun jossa lahkeissa teipatut saumat ja kosteudenpitävä kangas.

Mulla ei moisesta puvusta ole aiempaa kokemusta, mutta eiköhän tuo pelitä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryntähät:
Mäkin oo yrittäny kolmelle muksulle ettiä,mut tuntuu ettei mistään löydy.
Mä sille myyjälle tästä ihan samasta mainitsinkin ja hän sanoi, että pukuja meni normihintaisena tänä vuonna normaalia paremmin ja että liikkeillä on tänä vuonna (syytä en tiedä) aiempaa pienemmissä määrin ollut näitä pukuja varastossa tjtn.

Mäkin olen jo muutamaan kertaan ollut silmät auki kaupoilla, mutta vasta nyt tosiaan löytyi mieleinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistä löysit? mä oon koittanu kattoo mut ei oo tullu vastaan paitsi noita -30%.
Turun Länsikeskuksen Citymarketista...tai siis siitä lastentarvikeliikkeestä mikä siinä sisääntulon luona on. Oiskohan sen nimi ollut Mukelomesta tai joku sinnepäin.
 
katti
minäkin ostin tytölle lassien 22e ja luhdan 25e haalarit ja pojalle lassien 22e. Ajattelin vielä maanantaina hakea pojalle toisen jos löytyy vielä oikeaa kokoa. Olisi ollut Remuakin 40 eurolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katti:
minäkin ostin tytölle lassien 22e ja luhdan 25e haalarit ja pojalle lassien 22e. Ajattelin vielä maanantaina hakea pojalle toisen jos löytyy vielä oikeaa kokoa. Olisi ollut Remuakin 40 eurolla.
No etpä säkään ole montaa euroa moisista joutunut maksamaan :)

Mä maksoin tuosta Remusta 43,50?, eli ovh oli 87?.
 
tuuri
Mä en ole uskaltanut ostaa toppapukua kun en pysty veikkaamaan kokoa varmaksi.. Mutta välikausi haalareita oli meidän citymarketissa tosi hyvällä tarjouksella, sain hyvän remun haalarin sieltä kevääksi lapselle :) Normaalihinta oli jtn 70e ja nyt oli 30e
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuuri:
Mä en ole uskaltanut ostaa toppapukua kun en pysty veikkaamaan kokoa varmaksi.. Mutta välikausi haalareita oli meidän citymarketissa tosi hyvällä tarjouksella, sain hyvän remun haalarin sieltä kevääksi lapselle :) Normaalihinta oli jtn 70e ja nyt oli 30e
No mä tyhmänä en kyllä tajunnut sitten sitä Citymarkettia läpi kiertää...meilläkin kun ois sille vk-haalarille käyttöä :headwall:
 

Yhteistyössä