mä lähen autokouluun

Alkuperäinen kirjoittaja August:
Hyvä, hyvä!! Minä haaveilen moottoripyöräkortista...siis esteitä ei oo, mut jokin vaan hannaa vielä vastaan ;)
sen ajamiseen ei mene kuin 3-4 viikkoa, ainakin mulla meni niin nopeesti ja maksoi jotain tonnin (markoissa), suosittelen on kiva ajaella motarilla....
 
August
Mua vaan jänskättää niin sikana...en oo koskaan edes mopolla ajanut kai tuon nyt oppii kun autollakin oon ajallut jo 13 vuotta.......Motskarista tuo ukkelikin haaveilee, sillä sentään jo kortti on. Nyt kai se pitäs se kortti ajaa, sit vissiin jotenkin muuttuu vaikeammaks, en tiiä, miehen työkaveri vaan oli sanonut näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja August:
Mua vaan jänskättää niin sikana...en oo koskaan edes mopolla ajanut kai tuon nyt oppii kun autollakin oon ajallut jo 13 vuotta.......Motskarista tuo ukkelikin haaveilee, sillä sentään jo kortti on. Nyt kai se pitäs se kortti ajaa, sit vissiin jotenkin muuttuu vaikeammaks, en tiiä, miehen työkaveri vaan oli sanonut näin.
en ollu mäkään ajanu ikinä mutta äkkiä sen oppi, nytkin meni jotain 10v taukoa kunnes tänä vuonna ostin itelle prätkän ja vähän on kyllä harjoituksen puutetta mutta kivaa silti.
 

Yhteistyössä