Mä kyllä ihmettelen jos nainen on 40v mennessä jo kolmannen kerran aviossa.

  • Viestiketjun aloittaja "jee"
  • Ensimmäinen viesti
vieraas
Jos on aloittanut seurustelun vaikka jo 14v, 18v kihlat, 19v naimisiin eli takana jo 5 yht.vuotta. Ero 25-vuotiaana eli 11v yht.eloa.
Seuraava kumppani löytyy 27-vuotiaana. 31v naimisiin ja mies kuolee, kun nainen 33v.
36-vuotiaana hän löytää uuden miehen. 39,5-vuotiaana hän avioituu kolmannen kerran.
Mitä ihmeellistä?
Elämän aikana ollut vain nuo kolme miestä.
 
älaaa
Avioliittoinstituutio on täysin kuollut, ei se tarkoita nykypäivänä yhtään mitään jos on naimisissa. Voitaisiin minun puolesta jo kuopata koko homma täysin merkityksettömänä.
 
älaaa
Just luin muuten jonkun jenkkifutarin erosta, 3 päivää tais kestää. Koko hommasta tullu pelkkä vitsi, varmaan vielä niin täysdaiju että ei ole edes avioehtoa ja menettää puolet fyrkistaan.
 
"Mee"
Kaverini kohta 25 ja kolmas liitto menossa. Eka 18v, kesti 6kk. Toka 22v, kesti vuoden. Nyt olleet naimisissa uuden miehen kanssa pari kk. Kaikki maistraatissa hoideltuja pikavihkimisiä :)
 
[QUOTE="Tiina";29608221]No kaks niistä meni kiertoon että sieltä vaan bongaamaan, vaik en suosittele.[/QUOTE]

Yäääk, kierrätettyjä korkean käyttöasteen miehiä |O

Haluan viattoman neitsykäisen tietenkin :xmas:
 
älaaa
[QUOTE="Mee";29608223]Kaverini kohta 25 ja kolmas liitto menossa. Eka 18v, kesti 6kk. Toka 22v, kesti vuoden. Nyt olleet naimisissa uuden miehen kanssa pari kk. Kaikki maistraatissa hoideltuja pikavihkimisiä :)[/QUOTE]

Mahtavaa, tohon tahtiin mennessä tekee jonkun epävirallisen Suomen ennätyksen. 100 menee rikki helposti. Suomeen pitäs saada Las Vegas tyyli, vois kännissä ja lääkkeissä mennä naimisiin.
 
Minä ihmettelen ihmisiä jotka ihmettelevät ihmisiä joilla on erilainen elämä kuin heillä itsellään. Mitä jos eka mies pettää ja jättää, ja toka kuolee esim. ennen kuin nainen ehtii täyttää 30 vuotta. Pitäisikö naisen elää koko loppuelämä menemättä naimisiin vain siksi ettei ketään tuntematonta hänen elämänsä ihmetytä?
Niin ja itse en ehdi mennä kolmatta kertaa naimisiin ennen kuin täytän 40 vuotta. Se on mahdollista että menen, ennen kuin täytän 45 vuotta. =)
 

Yhteistyössä