no kyl mä käyn siel vähän väliä kurkkimassa :saint: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kannattiko?
...mä kans melkein, mutta en ihan. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:no kyl mä käyn siel vähän väliä kurkkimassa :saint: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kannattiko?
...mä kans melkein, mutta en ihan. :xmas:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei |O :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Se on vasta alkua..
Mä aloitin farmvillellä ja nyt on jo kymmenisen peliä kokeiltuna!
Castle Age on muuten tähän mennessä kokeilemistani peleistä paras! Kakkossija Piratesille. =) :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei |O :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Se on vasta alkua..
Mä aloitin farmvillellä ja nyt on jo kymmenisen peliä kokeiltuna!
Mitäs tossa pitää tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Castle Age
Mm.Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mitäs tossa pitää tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Castle Age
Niinpä muuten olikin..Pitänee käydä kattelemassa jos tää palsta alkais joskus pelittämään paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:missä se on se ketju missä oli ketkä pelas farmvilleä.. tääl ollu sellai.. jos siit sais urkittuu naapureit..
Ensin riittävästi naapureita (naapuriksi pitää erikseen pyytää ) ja sen jälkeen "Expand farm". Maksaa joitakin kolikoita. Myös seteleillä voi ostaa ainakin joitakin laajennuksia.Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:mut miten siel voi laajentaa :snotty: :ashamed:
Sieltä "Market" ja alalaatikko "Expand farm". Eka laajennus oli muistaakseni 8 naapuria vaativa, toka 10, kolmas 13 ja neljäs 16. (Huonomuistisuusmahdollisuus!)Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:mistä näkee paljon tarvii naapureita?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1471365Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:ja mä tahdon löytää sen ketjun missä oli niit pelaajia (yritin ettii jo) mä tahtoa naapureit |O