Mä kiljun

Itselläkin sukulaisia, tuttuja ja tutuntuttuja raskaana kymmenkunta ja kyllä sitä jokaisen uutisen kuultua ajattelee, että kuinka he miksei me........olen tietysti iloinen, mutta en voi väittää ettenkö olisi kateellinen ja pettynyt. Voisi se vauva onni kohdata joskus meidätkin.

Ei anneta periksi vaikka joskus tekeekin mieli vaan huutaa ja hakata päätä seinään :headwall:

Koitetaan jaksaa....me kaikki. Toivotaan tästä vuodesta parempaa. :hug:
 
Minulle tahdikkaasti eräs ex-kaveri ilmoitti kun olin kertonut vauvani kuolemasta, ja hän tietää ennestään lapsettomuudestani, että "joo mä just kävin abortissa kun kierukka petti" Jäin vaan miettimään että olisikohan tää muija tajunnut pahasti ontuvaa asiayhteyttä sittenkään vaikka olisin asiasta jotain sanonut. Teki kyllä minunkin mieli kiljua siinä ruuhkaisessa kaupassa mielipiteeni julki. \|O

 
niin sattuu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2005 klo 17:36 Päivi kirjoitti:
Itselläkin sukulaisia, tuttuja ja tutuntuttuja raskaana kymmenkunta ja kyllä sitä jokaisen uutisen kuultua ajattelee, että kuinka he miksei me........olen tietysti iloinen, mutta en voi väittää ettenkö olisi kateellinen ja pettynyt. Voisi se vauva onni kohdata joskus meidätkin.

Ei anneta periksi vaikka joskus tekeekin mieli vaan huutaa ja hakata päätä seinään :headwall:

Koitetaan jaksaa....me kaikki. Toivotaan tästä vuodesta parempaa. :hug:

Nämä on kyllä rankkoja juttuja, ja niistä itsekin kärsinyt moneen kertaan. Tällä hetkellä ei onneksi ketään tuttua raskaana. Kävin juuri tänään lapsettomuuspolilla ja todettiin tuulimunaraskaus. Arvatkaa vaan, olinko jo ehtinyt toivoa kovasti kun plussasin raskaustestin pari viikkoa sitten. Nyt sitten lääkkeillä hoidetaan keskenmenon jäänteet pois. Niin siellä polilla luin niiden kansiosta tuosta lapsettomuuden aiheuttamista tunteista. Siellä oli mielestäni hyvin sanottu: "Älä ole kateellinen niille, joilla on lapsia, vaan sääli niitä, joilla ei ole". Tajusin itsekin, että sillä tavalla tämä varmaan onkin helpompaa. Tsemppiä kaikille :hug:
 
kateellinen
samat sanat! minä kiljun ja kiukkuan kanssa. Myönnän itselleni ole
vani kateellinen. Ystävät ja sukulaiset lisääntyvät tappavan varmasti ja keskustelu yllättäen kääntyy aina raskaus ja vauva-aiheiseksi. Ja koska aina pitää kasvoille viritellä hymyä ja iloa muiden puolesta kyseiset lässytykset eivät voisi minua vähempää kiinnostaa. Mieheni ei ymmärrä kateuttani ja pahaa oloani mikä tekee olostani vieläkin kamalamman. Enkä silti voi kateuttani hillitäkään. Olen toki iloinen muiden puolesta mutta yleensä lapsia saavat mielestäni ihmiset jotka eivät niitä aina tarvitsisi sillä hetkellä muiden ongelmiensa lisäksi: alkoholi-ongelma, parisuhdekriisi ja pettäminen jne. Onko muita joita ahdistaa?!
 

Yhteistyössä