Mä kävin just tekee rikosilmoituksen Sirkan puolesta , kaikki viestit tallessa mitä Lunatic kirjoitteli

  • Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Kannattaako tätä enää jatkaa? :( Parempi varmaan että asioiden annettaisiin jo olla. Puolin ja toisin.
Ehkäpä niin. Mut kyl mä voin ihan myöntää, että on mulla ollut tosi paha olla tänään. Ihan fyysisestikin. Ehkä mä kirjoittelen jatkossa vähän vähemmän. Ehkä mä pyydän mukavia tyyppejä kahville ja elän enemmän normaalielämää.

(mukava tyyppi tietää)
Juu ja sit heittäydytään marttyyriks... *huokaus* voi voi
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja hihihi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet itse palstaillut vähän yli kuukauden. Vaikeaa ymmärtää, että jollakin menee nämä jutut niin hermoon kun minulle tämä on vaan huvia. Miten voi loukkantua verisesti täällä? Vaaditaanko siihen jotenkin tavallista voimakkaampi tunne-elämä?
harmaana varmaankin tai muuten tunnistamattomana? se on aika eri asia näin tuntemattomana saada lokaa niskaan, ei sitä ota henk.koht. samalla lailla kun jos olisi omat kuvat ja tiedot elämästä täällä kaikkien nähtävänä.
No kuka helvetti niitä käskee levittämään palstalle jossa pyörii jos jonkinnäköistä hiihtäjää...

Kyllä ihmisellä pitää itsellään olla myös vastuu siitä mitä tietoja itsestään nettiin laittaa.
 
fde3r
Mun mielestä rikosilmoituksen tekeminen ei ole välttämättä sitä, että olisi verisesti loukkaantunut.

Se tarkoittaa sitä, että kunnioittaa itseään ja samalla mm. vaikuttaa siihen, että miten täällä palstalla oikein toimitaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Lunatic ei kylläkään kirjoittanut, että se aikoo tappaa sirkkiksen vaan kehoitti sitä tekemään sen ihan itse.
Enhän mä ole missään noin väittänytkään!
Enhän mä tätä sulle laittanutkaan, vaan jollekkin harmaalle joka kirjoitti, että ai, ei tiennyt, että luna oli uhannut tappaa sirkkiksen.

:)

Ei tarviis tehdä tästä yhtään isompaa asiaa, kuin tää jo on.... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Lunatic ei kylläkään kirjoittanut, että se aikoo tappaa sirkkiksen vaan kehoitti sitä tekemään sen ihan itse.
Enhän mä ole missään noin väittänytkään!
Enhän mä tätä sulle laittanutkaan, vaan jollekkin harmaalle joka kirjoitti, että ai, ei tiennyt, että luna oli uhannut tappaa sirkkiksen.

:)

Ei tarviis tehdä tästä yhtään isompaa asiaa, kuin tää jo on.... :)
Ok :D
Mä meen nyt takas pelaa pelejä fb:n, siellä ei tartte tapella ;)
 
Lania
Siis mikä juttu tämä on?
Minkä ikäinen tämä Sirkkis voi olla, kun oíkeasti toitottelee, että ENTÄ JOS OLISIN HYPÄNNYT? Voi hyvänen aika.
Jos joku sanoo, että hakkaa päätä seinään ja sinä hakkaat, niin laitatko sen toisen ihmisen vastuuseen????
Ja jos kylvät kuviasi palstalle (mitä ilmeisesti teet, koska sinua ulkoisesti nähtävästi haukuttu), niin kehujako sinulle sitten saa vain antaa eikä kritiikkiä? Ja miksi ihmeessä niitä kuvia pitää edes laittaa???
 
tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja fde3r:
Mun mielestä rikosilmoituksen tekeminen ei ole välttämättä sitä, että olisi verisesti loukkaantunut.

Se tarkoittaa sitä, että kunnioittaa itseään ja samalla mm. vaikuttaa siihen, että miten täällä palstalla oikein toimitaan.
tää palsta pitäis olla vaan sellasille jotka tekee nimimerkit. Ois ehkä pikkasen asiallisempaa menoa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Kannattaako tätä enää jatkaa? :( Parempi varmaan että asioiden annettaisiin jo olla. Puolin ja toisin.
Ehkäpä niin. Mut kyl mä voin ihan myöntää, että on mulla ollut tosi paha olla tänään. Ihan fyysisestikin. Ehkä mä kirjoittelen jatkossa vähän vähemmän. Ehkä mä pyydän mukavia tyyppejä kahville ja elän enemmän normaalielämää.

(mukava tyyppi tietää)
Juu ja sit heittäydytään marttyyriks... *huokaus* voi voi
No en mä marttyyri oo, mietin vaan, että tolleen ehkä mun kandee tehdä. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Lunatic ei kylläkään kirjoittanut, että se aikoo tappaa sirkkiksen vaan kehoitti sitä tekemään sen ihan itse.
Siis onko tämä koko ketju sen vuoksi, että yksi nimimerkki on kehottanut toista nimimerkkiä tappamaan itsensä?!

Ja missä se rikos on?!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Lunatic ei kylläkään kirjoittanut, että se aikoo tappaa sirkkiksen vaan kehoitti sitä tekemään sen ihan itse.
Siis onko tämä koko ketju sen vuoksi, että yksi nimimerkki on kehottanut toista nimimerkkiä tappamaan itsensä?!

Ja missä se rikos on?!
Suunnilleen näin joo.
 
xreepo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Lunatic ei kylläkään kirjoittanut, että se aikoo tappaa sirkkiksen vaan kehoitti sitä tekemään sen ihan itse.
Siis onko tämä koko ketju sen vuoksi, että yksi nimimerkki on kehottanut toista nimimerkkiä tappamaan itsensä?!

Ja missä se rikos on?!

Rikos on haukkuminen netissä. Lunatic-nimimerkin takana ollut IHMINEN haukkui monen sivun verran Rukoilijasirkka-nimimerkin takana olevaa IHMISTÄ, mennen todella henkilökohtaisiin juttuihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Lunatic ei kylläkään kirjoittanut, että se aikoo tappaa sirkkiksen vaan kehoitti sitä tekemään sen ihan itse.
Enhän mä ole missään noin väittänytkään!
Enhän mä tätä sulle laittanutkaan, vaan jollekkin harmaalle joka kirjoitti, että ai, ei tiennyt, että luna oli uhannut tappaa sirkkiksen.

:)

Ei tarviis tehdä tästä yhtään isompaa asiaa, kuin tää jo on.... :)
Ok :D
Mä meen nyt takas pelaa pelejä fb:n, siellä ei tartte tapella ;)

Mäkin lähden koiran kanssa lenkille.

:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
olihan joskus juttua siitä, miten netin keskustelupalstalla oli toista herjattu ja sit tehty rikosilmoitus ja kyllä herjaaja sai rangaistuksen
No kun siinä oli käytetty ihmisen oikeaa nimeä.

 
Rukoilijasirkka
No joo, tää on jännä juttu, ku en ees itte eilen kirjotellut ollenkaan. nyt mun pitäiskin olla niinku ei mitään, ei sais ees kysellä, mitä musta on sanottu.

Ku tulee vaan sellanen olo, et se haukkumaketju ois muka jotenkin mun syytä. Että siitä sai sirkkis, hähää. :|
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä