Mä itken täällä nyt :(

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
J
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Liikkumaan, eipä se syömistottumusten muuttaminen yksin riitä!! Tossua toisen eteen lenkkipolulla, eka lyhyitä matkoja..
Liikunta ei laihduta!
Kyllä laihduttaa, kumma kun mulla tepsi? Söin mitä vaan enkä laskenu kaloreita, menin takuul yli 2000 kcl päivä ja hups kroppa kiinteyty paljon ja -15 kg 5 kk
 
mulla
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
No ei 3 viikossa nyt mitään mullistuksia ehdi tapahtumaankaan :eek:

Pikkasen pitkäjänteisyyttä laihduttamiseen....
Niinpä, palataan 3kk päästä asiaan, älä käy vaakalla ennen sitä!
Minä tiputin 3 viikossa 9kg pois, sitten hidastui kiloon per viikko. Että kyllä sitä saa nopeaanki tuloksia ja ne nopeaan tapahtuvat motivoi jatkamaan!
 
vierailija
Oletko liiankin tiukalla laihiksella? Sekään ei ole hyvä asia, koska keho alkaa kuluttaa energiaa vähemmän ja vähemmän.

Sinuna menisin omalääkärille ja ravitsemusterapeutille. Unohda dieetit ja opettele syömään oikein. Niin saat pysyvän tuloksen ja voit paremmin. Ihmiseltä voi palaa rasvaa maksimissaan kilo viikossa, yleensä noin puoli kiloa. Nopeampaa et yksinkertaisesti voi laihtua, muu lähtee lihaksista tai on nestettä/kuonaa.
Jepp keho menee säästö liekillä jos et syö ja liiku tarpeeksi. Ite Oon vaan köyhä ja sairas xD niin ei oo rahaa tai vointia syödä useimmiten päiviin. Nyt oon syönyt 5pvassa 2 pientä ateriaa joka on paljon. Yleensä se jää siihen muutamaan leipään. Oon ollu vuosia nälissään ei se itsensä kidutus ainakaan oo kiva sanon. Täällä vaikuttaa olevan muutama mahtama immeiinen yritä saada samanlainen ihminen lähellesi tai puhelimen päähän ni voit ottaa yhteyttä jos mennee hermot ^°^
 

Yhteistyössä