Mä haluan uuden auton!

Juu, meillä mieskin sanoi et on ok auto. Edellinen olikin Golf ja sillä ajeltiin pitkään.

Mä olen nyt ajellut parina päivänä velipojan RAV4:lla ja on kivantuntunen auto. Maksaa vain maltaita ja kuluttaa liikaa mun pussille :whistle: Lottovoittoa odotellessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Juu, meillä mieskin sanoi et on ok auto. Edellinen olikin Golf ja sillä ajeltiin pitkään.

Mä olen nyt ajellut parina päivänä velipojan RAV4:lla ja on kivantuntunen auto. Maksaa vain maltaita ja kuluttaa liikaa mun pussille :whistle: Lottovoittoa odotellessa...
Siin on törkeen pieni takaluukku :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mä haluan vanhan :D
Meiltä löytys 10 v. vanha ja 15 v. vanha, toinen diesel ja toinen pikkunäppärä neliveto... toisessa kulutus 5,2 l ja toisessa 10 l :D Halvalla vois lähteä (mitähän mies sanois kun tulee reissusta ja olen myynyt autot :D )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mä haluan vanhan :D
Niin mäkin. Noi uudet on suurin osa ihan surkeita.
Mihin uuteen autoon mahtuu vasikan kokoinen joira ja yhdistelmävaunut takahutlaariin? Linja-autoonko?
Meidän 10 v. autoon mahtuu kuomarit toiseen reunaan ja ajokoiran kokoinen (iso sellainen) toiseen reunaan. Eli vanhassa vara parempi tässäkin asiassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Juu, meillä mieskin sanoi et on ok auto. Edellinen olikin Golf ja sillä ajeltiin pitkään.

Mä olen nyt ajellut parina päivänä velipojan RAV4:lla ja on kivantuntunen auto. Maksaa vain maltaita ja kuluttaa liikaa mun pussille :whistle: Lottovoittoa odotellessa...
Siin on törkeen pieni takaluukku :|
Joo, huomattiin se kun kävivät metsästysreissulla ja koira oli siellä takana niin muuta ei mahtunut mut hyvän tuntunen se on ajaa :D
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mä haluan vanhan :D
Kuinka vanhan? Voisin lähettää mun Mondeon sulle :LOL:
1960-70 väliltä löytyy monta vaihtoehtoa :xmas:
mondeo taitaa olla liian uusi ... :LOL:
:( Jäit sit ilman homehtunutta autoa....

Vanha Mustang kyl kelpais mullenki :saint:
en mä mustangia.. myin semmosen pois jo ajat sitte ...
 
IhanaValo
Mie en tiiä miks mut haluisin Datsun 100A:n..oon kuolannut semmoista jo varmaan kymmenen vuotta,eikä miul oo ees korttiakaan.. :ashamed: Nää ei kyl taida kovin uusia olla..
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mä haluan vanhan :D
Niin mäkin. Noi uudet on suurin osa ihan surkeita.
Mihin uuteen autoon mahtuu vasikan kokoinen joira ja yhdistelmävaunut takahutlaariin? Linja-autoonko?
Meidän 10 v. autoon mahtuu kuomarit toiseen reunaan ja ajokoiran kokoinen (iso sellainen) toiseen reunaan. Eli vanhassa vara parempi tässäkin asiassa.
No meillä oli ennen letukka ja sitä ennen Dodge, mut joku pimee blondi (=minä ihan itte) meni ostamaan tommosen Ooppelin. Kun se on niin taloudellinenki. :headwall:
Tarttee vissiin alkaa taas katteleen jotain jenkkiä, ku ne wörkkii meen tarkoituksiin. Ja koirakantakin on varmaan lisääntymässä, että silleen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Mäkin haluan uuden vanhan auton siis vaihto-auton! olis kiva päästä 2000 luvulle auton iän kanssa :)
Näin se varmaan meilläkin käy mut haaveilla aina saa. Tuon 10 v. auton kanssa on nyt viimeiset puoli vuotta ollut ylä- ja alamäkeä ja eka kerran jätti mut tiellekin. Meillä se on ollut kohta 7 v. Nyt pitäs olla kyl kunnossa mut mistä tuota tietää.

Luulenpa että mies harkitsee seuraavaksi Skodan Octaviaa ja henkilöautona kun ei me koiria kuljeteta mukana ja metsästysauto eli hänen käyttöautonsa on sit erikseen.
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja asfdgasrfgasfdg:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mä haluan vanhan :D
Niin mäkin. Noi uudet on suurin osa ihan surkeita.
Mihin uuteen autoon mahtuu vasikan kokoinen joira ja yhdistelmävaunut takahutlaariin? Linja-autoonko?
miks ihmees tarvii noin isoo elukkaa mukanaan raahata??????
No joskus on vaan pakko. Mun sisko esimerkiks asuu yli 250km:n päässä ja jos sinne ollaan menossa, ni koira tulee mukaan, ei sitä ehdi illaksi kotiin pissattamaan.
Mökille on yli 300km ja sinnekin koira tulee mukaan. Näin esimerkkinä pari juttua.
 

Yhteistyössä