Mä haluan siivoojan 12?/h pimeesti!

  • Viestiketjun aloittaja Löydetäänkö?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja siistijä:
toi 3-4h ootko ajatellut mihin se riittää? itse olen 4 vuotta tehnyt kotisiivouksia,ja tuossa ajassa siivoaa max rivitalo 4h+k. Johon ei todella kuulu ikkunoiden pesua, saati vaatehuotoa, saunaankin lisäaika. Ikkunoista puhumattakaan, ja sitten siivousvälineet, ja kilometrikorvaukset ym. oletko ottanut huomioon? lisäksi siis vielä se että se sattuu olemaan PIMEETÄ työtä ja ns. LAITONTA! Monikohan moisen riskin ottaisi...
Mä taas siivoan isonkin talon tossa ajassa ja ehdin jopa silittää.

Ja oletan, että tietysti silloin käytettäisiin asiakkaan siivousvälineitä.

Musta toi on hyvä hinta pimeästä duunista.


 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja siistijä:
toi 3-4h ootko ajatellut mihin se riittää? itse olen 4 vuotta tehnyt kotisiivouksia,ja tuossa ajassa siivoaa max rivitalo 4h+k. Johon ei todella kuulu ikkunoiden pesua, saati vaatehuotoa, saunaankin lisäaika. Ikkunoista puhumattakaan, ja sitten siivousvälineet, ja kilometrikorvaukset ym. oletko ottanut huomioon? lisäksi siis vielä se että se sattuu olemaan PIMEETÄ työtä ja ns. LAITONTA! Monikohan moisen riskin ottaisi...
no tämä on saunaton 3h + keittiö 81m2, meidän siivousvälineitä voi käyttää, mä olen kyllä yrittänyt panostaa niihin :) Kuinkakohan moni ilmoittaa verottajalle jos naapurin Liisa vahtii pienestä korvauksesta lapsia illan silloin ja toisen tällöin, silti harvemmin näistä mitään jupakoita tulee?? :p
 
laitoshuoltaja
Alkuperäinen kirjoittaja Löydetäänkö?:
Otettais muuten jostain firmasta, mutta kun meillä on ulosotossa laskuja, niin ei saataisi sitä kotitalousvähennystä sitten takasin itsellemme. Siivojan pitäis käydä kerran viikossa, kerralla vois olla 3-4h. Työtehtäviin kuuluisi pyykkien viikkaus, lattioiden imurointi, lattioiden nihkeäpesu, ikkunoiden peru (ei aina), keittiön yleispuhtaanapito, pölyjen pyyhkiminen.
Missäpäin asut? Itse teen tarvittaessa keikkaa 9e/h! Laitoshuoltajan tutkinto on!
 

Yhteistyössä