Mä haluaisin vielä lapsen... pienen nyytin syliini

Voi, niin minäkin haluaisin. Ihan samalla ikäerolla meillä kuopus ja kolmas. Minä en sitä nyyttiä enää saa, mies on ehdoton. Ja toisaalta järki puhuu tämän lapsiluvun puolesta. Eiköhän monilla naisilla ole sellainen ikuinen nyytin kaipuu :'(
Ja hei, jos olet eroamassa niin eihän elämästä koskaan tiedä vaikka vielä löytäisit uuden miehen joka kanssasi haluaisi lapsen.
 
Tupasvilla
Voih...siitäpä täälläkin haaveillaan.Lapset 10v,6v ja 2v ja jos sen pienen "nelosen" vielä saisi...ikää jo kylläkin 44......juu ja ihana mieskin löytyy...slurps...=)
 
Mulla vauvakuume myös.... mies ei lämpene... kuulema tarpeeksi näissä vipeltäjissä jo...ja toisaalta pelottaa kun jouduisin sektioon sata varmasti...viime sektio meni pyllylleen..mun näkökulmasta...

...jospa tuo mies lämpenisi vielä vauvalle =)
 
ii-tiltu
minulla on vajaa 2kk ikäinen nyytti ja tänään sain kuulla, että serkkuni tekaisi eilen tytön..ja heti tuli haikea olo..kun tuo oma tuntuu jo niin isolta =) jotenkin kaipaa sitä synnärin tunnelmaa ja niitä ensi hetkiä ja päiviä uuden tulokkaan kanssa...
 
Varsinkin kun nuo lapset on niin ihania nyt. Nuorin toivookin että "synnytä mulle pikkuveli tai sisko".
Ja vanhimmat menee jo omia teitään, koko ajan kavereillaan tai jossain... nyyh.
Onhan meillä ollut vaikeetakin kun vanhimmalla on dysfasia, jne, mut nyt kaikki on ok.
Tuntuu vaan siltä, et haluais pysähtyä työn suhteen ja muutenkin,nauttia ja olla vaan tiiättekö...
 
Mä sanon ihan suoraan, et olen katkera siitä, että mies lupasi yhteisen lapsen pari vuotta sit, mut ei sit seksi mun kans kiinnostanutkaan.
Ollaan siis uusperhe, miehen tyttö asuu luonamme ja mun pojat.... tosin kohta muutetaan erilleen.
 

Yhteistyössä