Mä haisen kakalle...

  • Viestiketjun aloittaja tuoksu
  • Ensimmäinen viesti
tuoksu
taas.
Kävin taaperon kanssa pyllypyykillä ja taas mulla haisee kakka koko ajan nenässä vaikka taapero on jo sängyssä unten mailla.

Rasittavaa kun ei voi paikallista mikä haisee niin täytyy laittaa kaikki vaatteet pesuun taas jne.. :D
 
ap
Ei pukkaa. =)
Mulla on muuten vaan superhajuaisti. =/
Rasittavaa kun aina haistaa kaiken koska joskus se haju ei haittaisi tai siitä ei tarvisi välittää koska kukaan muu ei sitä haista. :D

Mutta juju onkin siinä et tietäis milloin muut haistaa mut kun ei viitsi olla jatkuvasti kyselemässä.
 
Tiedän tunteen, haistan kaikenmaailman tuoksuja ja hajuja jo paljon ennemmin kuin muut täällä huushollista. jos tietäisin faktaksi, että vois, niin sanoisin että haistan pierunkin hajun ennen kuin kukaan on edes vielä pieraissut :whistle: :ashamed: :D
 
oh,baby
voithan sä kysyäkin: haisenksmä paskalle, hih.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................haleja, et varmaan niin pahalle haize! :)
 
ap
joo, kaupassa hyllyjä tutkaillessa kysyn joltain et hei haisenko mä pahalle? :D
Vois tulla hitaita katseita.

Kädetkin haisee vaan saippualle.
Ei muuta kun just pestyt farkut vaan taas koneeseen.

Noh ehkä parempi että haistaa kuin se että ei. :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Tiedän tunteen, haistan kaikenmaailman tuoksuja ja hajuja jo paljon ennemmin kuin muut täällä huushollista. jos tietäisin faktaksi, että vois, niin sanoisin että haistan pierunkin hajun ennen kuin kukaan on edes vielä pieraissut :whistle: :ashamed: :D
Joo mun äitikin tuskaili kun oli hoomista tullut suoraan meille ja häpesi "tuoksuansa". Kun sanoin et en mä ainakaan mitään haista niin se tokaisi iloisena että ai no sit mä en kyllä haise eli ei hätää!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Tiedän tunteen, haistan kaikenmaailman tuoksuja ja hajuja jo paljon ennemmin kuin muut täällä huushollista. jos tietäisin faktaksi, että vois, niin sanoisin että haistan pierunkin hajun ennen kuin kukaan on edes vielä pieraissut :whistle: :ashamed: :D
Joo mun äitikin tuskaili kun oli hoomista tullut suoraan meille ja häpesi "tuoksuansa". Kun sanoin et en mä ainakaan mitään haista niin se tokaisi iloisena että ai no sit mä en kyllä haise eli ei hätää!
Hitto, hommista ja tuoksuans.. :D
Kylläpä luettuna kuulostaa ihan jollekin muulle mitä tarkoitin! :LOL:

Eli oli siis ollut tuttavalla siivoushommissa!
 
vieras
Sä et pese käsiä kunnolla tai oikealla aineella. Kakan haju on isommala lapsella tosi vahva. Jos ei vaippaa vaihda välittömästi, myös housut haisee siltä ja on pestävä. Käytä kunnon vahvaa hyväntuoksuista saippuaa, etkä enää haise.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä et pese käsiä kunnolla tai oikealla aineella. Kakan haju on isommala lapsella tosi vahva. Jos ei vaippaa vaihda välittömästi, myös housut haisee siltä ja on pestävä. Käytä kunnon vahvaa hyväntuoksuista saippuaa, etkä enää haise.
:eek: Mä pesen eka lapsen pyllyn sellaisella intiimisaippualla, sen jälkeen omat käteni kunnon hajustetulla saippualla ja lopuksi käsidesillä ja aina vaan mun nenään haisee.
Jynssään kynsienalustat ja kaikki kun olen yltiöhysteerikko käsienpesussa muutenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mun kädet haise.
mä en kyllä pesis lapsen pyllyä saippualla, edes intiimi-.

Sehän vie sen bakteeritasapainonkin ihan hukkateile?

Miksi peset saippualla?
No just siksi että inhottaa jättää sinne hajuja tms ja pestä pelkällä vedellä, isompi lapsi on siis kyseessä jo. Ei iho-ongelmia, ja on siis ihan herkän ihon intiimisaippua kyseessä.
 

Yhteistyössä