Mä epäilen olevani raskaana,enkä uskalla tehä

  • Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti
nimetön
testiä!

Meillä on mies niin lasta vastaan ja jos nyt oonkin raskaana,niin se on h.lvetti irti.
Tiedossa on siis todella riitaa ja taistoa,mies tulee vaatimaan aborttia ja niin edelleen.

Meillä on lapsia entuudestaan ja miehellä pinna niidenkin kanssa kireällä.Jatkuvasti saa keksiä miehelle jotain tekemistä tai muuta menoa,ettei kotona tartte olla itseään kituuttamassa.

Onneksi sain purkautua tänne.Miehelle en uskalla vielä kertoa epäilyistä.
 
vieras
Mulle tulee ekana mieleen että miten sitten onnistuit tulemaan raskaaksi? Luulisi että miehesi sitten välttelisi seksiäkin jos kerran tietää mitä sitä voi seurata.
 
Mullon just samanlainen mies. Ja tämän kuun lopussa selviää olenko minä raskautunut. Siitä huolimatta olenko vai en, ero on selviö. En enää kestä miehen kosketusta, kun kaikki sen tekemiset tuottaa pahaa oloa. Ja en jumalauta enää vedä itselleni paniikkia siitä että miten mies reagoi vauvauutisiin. Se ei tykkää, mutta eipä taitas vaatia aborttiakaan. En tiä suosuisko sitte tunnustamaan isyyttä kun eroan, mutta kyllä sekin järjestyy. Raskausaika ja vauva-aika eivät poikkeaisi mitenkään edellisistä, koska mies ei ole ikinä ymmärtänyt raskausjuttuja eikä hoitanut vauvoja.

Ota sinäkin itteäs niskasta kiinni ja heitä pihalle mokoma kakara.
 
tyy
JOS olet raskaana, on sinun ITSE päätettävä, mitä haluat! Jos mies rakastaa sinua hän kyllä rakastaa sinun lastakin ja päinvastoin! Eiköhän testin tekeminen helpottaisi sinunkin oloa!! Kun kerrot miehelle mahd.positiivisen tuloksen. Varmista että lähellä on apua, mikäli mies heittäytyy esim. aggressiiviseksi!!
 

Yhteistyössä