Mä en voi seurustella miehen kanssa joka

kinuski
Mä muistan kun tapasin ensimmäisen kerran tuon mun mieheni, olin itse silloin 15-16v ja musta se oli kauheen vanha. Se on siis mun siskon miehen kaveri, ja sitä kautta ollaan tavattu jo aikanaan, ja oltiin jopa niiden häissä bestman ja kaaso. Ei meillä tosin ole kuin 7v ikäeroa, mutta silloin nuorena se tuntui jotenkin niin isolta :). Sitten kun lyötiin hynttyyt yhteen niin mä olin jo 25 ja mies 32, ei enää tuntunut miltään tuommonen ikäero.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mä muistan kun tapasin ensimmäisen kerran tuon mun mieheni, olin itse silloin 15-16v ja musta se oli kauheen vanha. Se on siis mun siskon miehen kaveri, ja sitä kautta ollaan tavattu jo aikanaan, ja oltiin jopa niiden häissä bestman ja kaaso. Ei meillä tosin ole kuin 7v ikäeroa, mutta silloin nuorena se tuntui jotenkin niin isolta :). Sitten kun lyötiin hynttyyt yhteen niin mä olin jo 25 ja mies 32, ei enää tuntunut miltään tuommonen ikäero.
Ei kai se ikä vaikuta?Olen 38v. =) Mua ei vaan nappaa vanhemmat miehet.
 
kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja sotku:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mä muistan kun tapasin ensimmäisen kerran tuon mun mieheni, olin itse silloin 15-16v ja musta se oli kauheen vanha. Se on siis mun siskon miehen kaveri, ja sitä kautta ollaan tavattu jo aikanaan, ja oltiin jopa niiden häissä bestman ja kaaso. Ei meillä tosin ole kuin 7v ikäeroa, mutta silloin nuorena se tuntui jotenkin niin isolta :). Sitten kun lyötiin hynttyyt yhteen niin mä olin jo 25 ja mies 32, ei enää tuntunut miltään tuommonen ikäero.
Ei kai se ikä vaikuta?Olen 38v. =) Mua ei vaan nappaa vanhemmat miehet.
Ai, mä ajattelin että olet joku 18-20v :D. Eipä sillä iällä tosissaan ole merkitystä, ja olen kyllä huomannut että monet parikymppiset voi olla fiksumpia kuin nelikymppiset. Mulla on yks tuttu joka on 40v mutta juttujen perusteella 15v. Sitten se ihmettelee miksi kukaan ei huoli sitä....
 

Yhteistyössä