mä en vieläkään tajua miksi ne muut vanhemmat tervehtii mua päiväkodissa vaikka ei edes tunneta

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ai... Mä tervehdin ihan vieraitakin ihmisiä, jos satun oleen sellaisessa paikassa töissä, missä liikkuu muitakin. Urpompaa on mennä ohi, sanomatta mitään. Mutta tää on vaan mun mielipide.
en mä munkaan työpaikassa tervehdi kaikkia joiden kans ei työt jotenki sivua omiani :snotty:
 
Karkkimaankaveri


miksi mun pitäisi toisia vanhempia tervehtiä kun haen lapseni tarhasta? ymmärtäisin jos olisi kyse vanhempainillasta.
en mä kaupassakaan tervehdi muita ku kassatätiä :eek: [/quote]

Et voi olla tosissas :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Hei ihan oikeasti?
Ja mua taas suuresti kummastuttaa pari äitiä jotka melkein päänsä kääntävät muualle ettei vaan tarvitsis moikata, tai silmiin katsoa. :x
Ne on paniikissa.
Niin, tai sitten "svenska talande bättre folke" =)
No juu, jotain tämmöistä on ehkä havaittavissa. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ai... Mä tervehdin ihan vieraitakin ihmisiä, jos satun oleen sellaisessa paikassa töissä, missä liikkuu muitakin. Urpompaa on mennä ohi, sanomatta mitään. Mutta tää on vaan mun mielipide.
en mä munkaan työpaikassa tervehdi kaikkia joiden kans ei työt jotenki sivua omiani :snotty:
Kyllä minä töissä tervehdin kaikki vanhemmat ... ja roskakuskitkin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ai... Mä tervehdin ihan vieraitakin ihmisiä, jos satun oleen sellaisessa paikassa töissä, missä liikkuu muitakin. Urpompaa on mennä ohi, sanomatta mitään. Mutta tää on vaan mun mielipide.
en mä munkaan työpaikassa tervehdi kaikkia joiden kans ei työt jotenki sivua omiani :snotty:
Kyllä minä töissä tervehdin kaikki vanhemmat ... ja roskakuskitkin.
Puhumattakaan postinjakajista =)
 
o tempora o mores
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Jos luulee olevansa parempi kun muut niin ei sitten kannata tervehtiä :snotty:
en mä luule olevani parempi, mulle on vaan jotenkin outoa että joku ihan tuntematon (lapsetkaan eivät koskaan leiki omieni kanssa) sanoo moi :eek:

Ja sinulta on jotenkin pois vaan yksinkertaisesti moikata vastaan? Pikainen tervehdys ei edellytä ikuisen ystävyyden tms solmimista, onpahan vaan tosiaan hyvä tapa. Toivottavasti et koskaan eksy golfkentälle, siellä moikkaavat aivan kaikki paitsi umpijuntit.
 
missä muualla pitää tervehtiä kohteliaisuuden vuoksi?
uskokaa tai älkää en mä onnelassakaan tervehdi niitä baarityöntekiöitä jotka eivät ole tulleet tutuksi :xmas: en edes kohteliaisuuden takia vaikka nekin varmaan tunnistaa mut kanta-asiakkaaksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:
Uskotko sä näihin aloituksiisi itsekään? Aika epätoivoinen yritys saada kohu aikaan. Tämäkin.
Mun isoäiti aikanaan aina sanoi että " kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia", mulle taisi juurikin avautua sen merkitys =)
Naulan kantaan ;)

Mä sanon aamulla huomenta, ja iltapäivällä hei... samat naamat joka aamu tulee vastaan ja samoihin aikoihin myös haetaan, en mä kaikista ees tie kenen isä tai äiti on kyseessä
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
missä muualla pitää tervehtiä kohteliaisuuden vuoksi?
uskokaa tai älkää en mä onnelassakaan tervehdi niitä baarityöntekiöitä jotka eivät ole tulleet tutuksi :xmas: en edes kohteliaisuuden takia vaikka nekin varmaan tunnistaa mut kanta-asiakkaaksi.
No tota, ehkä päiväkoti on vähän eri asia kuin baari? Sä kuitenkin näet näitä muita äitejä kai aika usein ( monta kertaa viikossa? ) joten eivät mitään vieraita kasvoja ole sulle moikata? Tai siis, vastata heidän tervehdykseensä.
 
vieras
Kyllä mä moikkaan tutut ja tuntemattomat päiväkodin pihalla :) Jotkut moikkaa, jotkut ei. Mun mies asui aikoinaan vuoden Sveitsissä. Siellä on aika erikoinen tapa...jopa lenkkipolulla täysin tuntemattomat tervehtii :) Että revippäs Fjonga siitä. Se tapa, että ei haluta tervehtiä, on suomalaisten junttien oma tapa :) :) ???
 
vieras
Ottaen huomioon kuka tämän ketjun aloittaja on, kenenkään ei pitäisi yllättyä taas yhdestä todistuksesta fiksuuden ja käytöstapojen puuttumisesta. Ikävää vain, että vanhempien tavat usein menevät oppina lapsille...
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No tota, ehkä päiväkoti on vähän eri asia kuin baari? Sä kuitenkin näet näitä muita äitejä kai aika usein ( monta kertaa viikossa? ) joten eivät mitään vieraita kasvoja ole sulle moikata? Tai siis, vastata heidän tervehdykseensä.
yhtä usein näen niitä ku mun kanta-paikan työntekijöitä :xmas:
olenko muuten sanonut etten vastaa tervehdykseen siel tarhassa?
 
vieras
Mistä ihmeen urpolasta olet kotoisin!Opettele edes alkeellisemmat käytöstavat! Juu,just sun kaltaisten takia Suomella on vielä joskus maailmalla huono maine!Esim .Ranskassa ja Englannissa päiväkodin 4-5-vuotiaatkin osasivat käyttäytyä sinua paremmin.Lapsesi päiväkodissa tapaat samoja vanhempia jatkuvasti.Kuuluu jo aivan alkeellisimpiin käytöstapoihin tervehtiä!Eikä sillä ole totisesti mitään tekemistä sen asian kanssa,että haluaisit heti tai myöhemminkään jostain äidistä sydänystävää itsellesi.Toivottavasti edes lapsesi oppii paremmin käyttäytymään -jos ei kotona niin ehkä muiden esimerkistä vaikka siellä päiväkodissa.Että huh,huh...
 

Yhteistyössä