Mä en tykkää enää yhtään :(

vieras
Mun yks tuttava tekee ihan samaa. Ihan ku sillä ei olis omia ideoita ollenkaa, tosi ärsyttävää. Onneksi ei tarvitse olla enää paljon tekemisissä ko. hlön kanssa.
 
No kerroin sille joskus aikoja sitten et millaisen tatuoinnin aion ottaa, no meni kaks viikkoa sillä olis lähes samanlainen, hieman muokattuna. On varmaan sanomatta selvää etten sit ottanut sitä kuvaa...
Nyt oon löytänyt tyylin josta tykkään ja johon yritän tosissani panostaa niin eikös tää tee samoin!!
Ja sit se matkii mua meikkaamisessa ja hiusten laitossa yms...


*muoks* Siks värjäsin hiukset kuparin punaisiks koska sitä se ei tee, sillä menis koko tukka pilalle kun se alkais mustasta vaalentamaan :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja arkangeli:
Hmm..eikö se ole imartelevaa, että joku on ihastunut sun tyyliin noin kovasti ? ;)
No ei :(
Masentavaa etten mä voi tän kaverin kans kulkee enää missään itseni näköisenä ilman että oltais ku kaksoset :headwall:
Tai no nyt vähän jo erotutaan kun mulla on eri väriset hiukset...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Oletko aivan varma ettet kuvittele?
Jospa hänkin tykkää samanlaisesta tyylistä kuin sinä ja oli ajatellut alunperinkin tatuointia minkä otti?
No en kuvittele. Kun mä kerroin esim mun tatuointi-ideasta niin parin päivän päästä hän ilmoittaa et "Hiiih, mä keksisin niin hyvän kuvan ja kävin jo varaas ajankin!"
Tai esim silloin kun aloin käyttää tekoripsiä, tämähän menee heti perässä ostamaan sellaiset. Ja niin edelleen, lista on loputon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Mulla on parikin kaveria, joista on kuoriutunu Sankkuli-kopioita hiusten värjäyksistä ja vaatteista lähtien. Saatanan ärsyttävää!!
No mä huomasin jo muutenkin et meissä alkoi olee liikaa samaa ja miettisin ja tutkin nettiä et mihin tyylisuuntaan lähtisin itteäni kehittämään, ja sit kun löysin sen niin tää tulee heti perässä :headwall:
 
yks tuttu
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
onneks ulkonäkö suojelee kopiointi yrityksiltä B)
No mä en tätä oo kenellekään muulle kun mun miehelle sanonu, mut toivottavasti ihmiset muistaa mut edes sinä nätimpänä "kaksosena" :ashamed:
sut hei tunnistaa aika helposti tällä palstalla, koska mäkin olen tunnistanut, ootko aivan varma ettei tää kaveris palstaile myös??
 
Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
onneks ulkonäkö suojelee kopiointi yrityksiltä B)
No mä en tätä oo kenellekään muulle kun mun miehelle sanonu, mut toivottavasti ihmiset muistaa mut edes sinä nätimpänä "kaksosena" :ashamed:
sut hei tunnistaa aika helposti tällä palstalla, koska mäkin olen tunnistanut, ootko aivan varma ettei tää kaveris palstaile myös??
No tuskin. Ja sit jos palstailee niin sit palstailee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
onneks ulkonäkö suojelee kopiointi yrityksiltä B)
No mä en tätä oo kenellekään muulle kun mun miehelle sanonu, mut toivottavasti ihmiset muistaa mut edes sinä nätimpänä "kaksosena" :ashamed:
sut hei tunnistaa aika helposti tällä palstalla, koska mäkin olen tunnistanut, ootko aivan varma ettei tää kaveris palstaile myös??
Onko väliä, jos palstailee...ainakin sitten tietäis että Essietä harmittaa se asia. Toki fiksumpaa ois siitä kasvotusten sanoa, mutta kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
onneks ulkonäkö suojelee kopiointi yrityksiltä B)
No mä en tätä oo kenellekään muulle kun mun miehelle sanonu, mut toivottavasti ihmiset muistaa mut edes sinä nätimpänä "kaksosena" :ashamed:
sut hei tunnistaa aika helposti tällä palstalla, koska mäkin olen tunnistanut, ootko aivan varma ettei tää kaveris palstaile myös??
Onko väliä, jos palstailee...ainakin sitten tietäis että Essietä harmittaa se asia. Toki fiksumpaa ois siitä kasvotusten sanoa, mutta kuitenkin.
Sanoisin jos olis tilaisuus!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Oletko aivan varma ettet kuvittele?
Jospa hänkin tykkää samanlaisesta tyylistä kuin sinä ja oli ajatellut alunperinkin tatuointia minkä otti?
No en kuvittele. Kun mä kerroin esim mun tatuointi-ideasta niin parin päivän päästä hän ilmoittaa et "Hiiih, mä keksisin niin hyvän kuvan ja kävin jo varaas ajankin!"
Tai esim silloin kun aloin käyttää tekoripsiä, tämähän menee heti perässä ostamaan sellaiset. Ja niin edelleen, lista on loputon.
Okei, no tuo on jo sit aika läpinäkyvää.. Aika ärsyttävää tommonen kyllä :| :snotty:
 
Tuo on niin ärsyttävää! :headwall:

Mulla on yks mun kaveri tehnyt itselleen lähes samanlaisen keittiön. Ainoastaan kaakelit on erilaiset. Kämpän lattia on sama, sohva on samanlainen. Sai 2kk mun jälkeen poikansa ja sillä on samanlainen sitteri, matkarattaat ja haalari... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Oletko aivan varma ettet kuvittele?
Jospa hänkin tykkää samanlaisesta tyylistä kuin sinä ja oli ajatellut alunperinkin tatuointia minkä otti?
No en kuvittele. Kun mä kerroin esim mun tatuointi-ideasta niin parin päivän päästä hän ilmoittaa et "Hiiih, mä keksisin niin hyvän kuvan ja kävin jo varaas ajankin!"
Tai esim silloin kun aloin käyttää tekoripsiä, tämähän menee heti perässä ostamaan sellaiset. Ja niin edelleen, lista on loputon.
Okei, no tuo on jo sit aika läpinäkyvää.. Aika ärsyttävää tommonen kyllä :| :snotty:
Ei pikkujutut haittaa, mut kun tuntuu et kaikki mitä mä teen tapahtuu suurennuslasin alla...
 

Yhteistyössä