Mä en tuu koskaan ymmärtäämään miten joku voi lämmittää MIKROSSA vauvalle maidon!??

  • Viestiketjun aloittaja Näitä näkeee liian paljon! :(
  • Ensimmäinen viesti
Näitä näkeee liian paljon! :(
Siis että on niin laiska et ei voi vaikka vedenkeittimellä keittää vettä ja laittaa pullon vesihauteeseen..

Eikö ihmiset tajua kuinka vaarallinen kapistus tuo mikro on vai onko kyse ihmisen laiskuudesta!?

Jos esim. laittaa ruoan mikroon niin se ruoka säteilee vielä senkin jälkeen kun se otetaan mikrosta ja näin se sit menee ihmisen elimistöön..

Ja muistan senkin elävästi kun olin lapsi ja isä lämmitti jotain mikrossa ja piti kättä siinä mikron napissa niin yhtäkkiä sen sormi alkoi "syöpyyn" meni ruskeaksi. Eiköhän tästäkin voisi päätellä kuinka vaarallinen mikro on.
 
"mie"
:D

Tosin mikrolämmitys ON sikäli vaarallisempaa kuin vesihaude, että pitää ehdottomasti muistaa tarkistaa se maidon lämpimyys ennen kuin antaa vauvalle. Mikrossa kun saattaa tulla helposti ja nopeasti todella kuumaa siitä maidosta.
 
"a p"
sis käyttäkääpä maalaisjärkeä niin varmasti tajuutte mistä on kyse..

vein lapseni jokuaika sit vyöhyketerapeutille korvatulehduksien takia niin se kysyi että käytättekö paljon mikroa..
 
"vieras"
[QUOTE="a p";23800946]sis käyttäkääpä maalaisjärkeä niin varmasti tajuutte mistä on kyse..

vein lapseni jokuaika sit vyöhyketerapeutille korvatulehduksien takia niin se kysyi että käytättekö paljon mikroa..[/QUOTE]

Maalaisjärkesi taitaa olla epäkunnossa :)
 
Me heivattiin mikro pihalle (tai no mun siskolle), koska ei pidetä sitä yhtään hyvänä ruuanlaittovehkeenä (tai lämmitykseen). Ei ehkä kamalan vaarallinen, mut muuten huono. En usko että se tekee ruualle hyvää...päinvastoin (liian "kova" menetelmä). Tarpeetonki vehje, ainoastaan kaurapussin lämmittämiseen oon muutaman kerran kaivannu.

Vedenkeitinki on tarpeeton. Meillä on liesi ja kahvinkeitin...
 
Viimeksi muokattu:
"ninni"
Älä sitten ymmärrä, jos siltä tuntuu. Maailmassa tulee aina olemaan asioita, joita ei pysty ymmärtämään. Henkkoht täytyy sanoa, että tuollainen asia on aika pieni juttu monen muun tässä maailmassa tapahtuvan epäoikeudenmukaisuuden ja järjettömyyden rinnalla...
 
nininini
[QUOTE="Jenis";23800973]Mun maalaisjärkeni sanoo että tissimaito on aina sopivan lämpöistä ;)[/QUOTE]

no sä et lämmitäkään tissejäs ensin mikros et maito olis sopivan lämpöstä...
 
"Minä"
http://www.eutimes.net/2011/03/experiment-microwaved-water-kills-plants/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+TheEuropeanUnionTimes+%28The+European+Union+Times%29
 

Yhteistyössä