Mä en tajuu

miks mä en tuu raskaaks! Ensimmäinen raskaus alko heittämällä eli syötyäni "ikäni" pillereitä ja ne lopetettuani, niin ei tullu ku yhet menkat ja tuossa tuo 2 v 11kk ikäinen poika istuu ja katsoo lastenohjelmia. Viime syksynä jätin toistamiseen pillerit pois ja ehti tulla kahdet menkat ja tulin raskaaksi. Ikävä kyllä tuo raskaus meni kesken helmikuun alussa. Nyt ei ole mitään muuta ollut mielessä siitä lähtien kuin että tulisin taas raskaaksi, mutta mitään ei kuulu. Olen jopa turvautunut aikaisemmin kyseenalaistamiini ovulaatiotesteihin, kun aloin jo miettimään ovuloinko enää ollenkaan. No testi näytti kyllä, että ihan ajallaan mulla LH-hormonitaso olis ollu koholla ja toimittiin miehen kanssa sen mukaisesti, mutta nyt taas näyttää siltä, että pieleen meni... :'(
Moni varmaan ajattelee, että mitä mä täälä riehun, kun monet odottaa pidempäänkin, mutta en olis vaan ikinä uskonu, että muhun iskee vauvakuume tällasella voimalla. Alan jo kohta epäillä mieheni "tuotantokykyä" -alotti perhana uudelleen tupakan polton eli ei yhtään paranna tilannetta.
Jos tätä nyt kukaan jaksaa lukea, niin onko joukossa ketään, joka on tehnyt epätoivoissaan kaksi-kolme päivää ennen menkkojen oletettavaa alkamispäivää r-testiä ja se olisi näyttänyt negatiivista, mutta oottekoin sitten ollu raskaana? (mä oon ihan sekasin...) Kiitos! :flower:
 
:hug: Täältä nimimerkillä myös toista pitempään kuumeillut, sua ilmeisesti vuoden nuorempi eli -76. Pahoittelut keskenmenon johdosta, itse yhden hyvin varhaisen km:n kokeneena tiedän, että sen jälkeen vauvakuume vain kasvaa, ainakin mulla näin. Tuo on niin suurta sattumaa koko raskautuminen, että jollain tosiaan voi käydä noin, ensin tärppää heti ja sitten toista joutuu odottamaan kauemmin. Meillä esikoinen tärppäsi viidennestä kierrosta, toiselle lupa viime elokuun alussa, mutta hyvin menee, kun menkatkin palasi pätkittäin vasta tän vuoden puolella. :/

Kysymykseesi kuitenkin, mulla kävi esikoisesta juuri noin, eli tein montakin testiä ennen plussaa. Ensin kp 29 (piti alkaa suunnilleen silloin mutta ei ole niin säännölliset mulla) negan, sitten kp 30 negan ja kp 31 hailakan haamun, juuri ja juuri erotettavan. Varhainen km -tärppi reilu kk sitten antoi haamun muistaakseni kp 29 tai 30. Kovin riippuu ovulaatio- ja kiinnittymisajankohdasta tuo testeissä näkyminen.

b :) d, että sulla ois siellä pieni salamatkustaja kyydissä ja kaikki menis tällä kertaa hyvin!
 
:hug: täällä sama tilanne. esikko sai alkunsa suht nopeasti, nyt on kuumeiltu kakkosta 7kk. justiinsa lopetin imetyksen ja aloitin Painonvartijoissa. ovulaatiotesteissä ei mitään viime kuussa ainakaan näkynyt. miehen kanssa puhuttiin että jos pariin kuukauteen ei mitään tapahdu, meen käymään gynellä.

justiinsa oli Vauva-lehdessä juttua sekundäärisesti lapsettomista, eli heistä joilla on jo biologinen lapsi mutta toisen saaminen kestääkin yllättäen.
 
Samaa täällä kans ihmettelen :( Esikoinen (4v) sai alkunsa melkein kuin ajatuksen voimasta vaan, ihan ilman sen ihmeempiä yrittämisiä jne. ja nyt tuntuu ettei meille toista lasta suoda ensinkään :'( Vuosi ollaan yritetty, kaksi keskenmenoa jouduttu kokemaan, joulukuussa ja maaliskuussa. :'( Toivoa ei olla vielä menetetty, vaikka koetuksella se totisesti on.
 

Yhteistyössä